هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو در سال 1402

هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو مسئله ای مهم برای افرادی است که قصد انجام این جراحی را دارند. لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از بهترین روش ها برای درمان افتادگی پوست صورت و به ویژه ابرو است که توسط اغلب پزشکان پیشنهاد می شود. به مرور زمان و با افزایش سن پوست بدن و به ویژه پوست صورت دچار افتادگی می شود و این افتادگی بر روی ظاهر افراد بسیار تاثیرگذار است. هنگامی که پوست دچار شل شدگی و افتادگی می شود ظاهر فرد پیرتر نمایان خواهد شد؛ به همین دلیل افراد هنگامی که علائم افتادگی پوست را بر روی صورت خود مشاهده می کنند سریعا به دنبال روش هایی برای درمان آن می روند. در ادامه قصد داریم شما را با هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو و عوامل موثر بر تعیین قیمت این جراحی بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

ویدئوی جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو دکتر شهریار حدادی در اتاق عمل

تماس-با-دکتر-شهریار-حدادی

روش انجام لیفت آندوسکوپی ابرو

برای انجام لیفت اندوسکوپی ابرو در مرحله اول پزشک محل برش ها را ضدعفونی کرده و سپس در فواصل یک سانتی متری در خط رویش مو برش هایی ایجاد می کند. هنگامی که این برش ها بر روی پوست ایجاد شدند پزشک لوله هایی به اسم آندوسکوپ و ابزارهای مخصوص دیگر را به زیر پوست فرستاده و به پیشانی و ابرو دسترسی پیدا خواهد کرد.

این کار هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و پزشک با این کار هم می تواند به ابرو دسترسی داشته باشد و هم از طریق دوربین های موجود وضعیت عضلات پیشانی و ابرو را مورد بررسی قرار دهد. پس از آن پزشک اتصال مورد نظر را از ابرو به استخوان برقرار کرده و برش ها را با استفاده از بخیه می بندد. محل بخیه ها پس از جراحی پانسمان شده و بر روی زخم از آنتی بیوتیک های پمادی استفاده می شود.

لازم به ذکر است اغلب افرادی که برای انجام این جراحی مراجعه می کنند اغلب ۴۰ تا ۶۰ سال سن دارند و به طور معمول همه افرادی که از افتادگی ابرو رنج می برند می توانند این روش را بکار بگیرند. البته لازم به ذکر است مردانی که طاسی سر دارند و یا خانم هایی که خط رویش مویشان بالا است پیشنهاد نمی شود از این روش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: جراحی لیفت صورت

مزایا لیفت آندوسکوپی ابرو

لیفت آندوسکوپی ابرو برای آنکه بتواند نتیجه دلخواه را برای شما رقم زند و به طور کامل افتادگی ابرو را رفع کند باید دارای مزایای خاصی باشد. این روش در کنار آنکه به رفع افتادگی ابرو می پردازد دارای مزایا زیر نیز هست.

  • لیفت آندوسکوپی به نسبت سایر روش ها دارای تورم و کبودی کمتری است.
  • در این جراحی جای زخم ها به سرعت بهبود پیدا می کنند.
  • دوران نقاهت کوتاه مدتی دارد.
  • چشم را کشیده تر می کند.
  • خاصیت جوانسازی دارد.
  • کمتر از دیگر روش ها به اسکار پوستی آسیب وارد می کند.
  • از بهترین تجهیزات پزشکی برای انجام لیفت اندوسکوپی ابرو استفاده می شود.
  • پلک را نیز تا حدودی لیفت کرده و افتادگی آن را برطرف می کند.
  • این جراحی برای افرادی که دارای ابروهای نامتقارن هستند بسیار کاربردی است.
  • چین و چروک های اطراف ابرو و پیشانی نیز با انجام این عمل کاملا محو خواهد شد.
  • افرادی که در سنین حدود ۴۰ تا ۶۰ سال هستند بهترین نتیجه را از این جراحی می گیرند.
  • هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو نسبت به دیگر روش ها مقرون به صرفه تر است.

هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو

از آنجایی که عوامل مختلفی در تعیین قیمت هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو دخیل هستند به طور معمول نمی توان قیمت مشخصی را بیان کرد. برای آنکه هزینه این جراحی مشخص شود در مرحله اول دستمزد پزشک و منطقه ای که برای انجام این جراحی در نظر گرفته شده است بررسی خواهد شد.

به عنوان مثال طبیعتاً به هر میزان که منطقه جغرافیایی کلینیک یا مطب مورد نظر شما بهتر باشد طبیعتاً هزینه انجام جراحی نیز بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر داروهایی که تجویز می شود، مواد مورد استفاده و نوع پوست شما نیز بر هزینه جراحی تاثیر گذار خواهد بود.

تاثیر میزان افتادگی ابرو شما و روش انجام جراحی را نیز بر نحوه تعیین هزینه این جراحی نمی توان نادیده گرفت. شما می توانید با مراجعه به یک پزشک مجرب و باسابقه از بهترین خدمات با هزینه ای مناسب برخوردار شوید. دقت داشته باشید که برای این جراحی انتخاب یک جراح ماهر بسیار بر روی نتیجه جراحی تاثیر خواهد گذاشت.

عوامل موثر بر هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو

هنگامی که پوست یکی از قسمت های صورت دچار افتادگی می شود، سایر قسمت ها نیز ظاهر زیبای خود را از دست می دهند؛ از این رو پزشکان پیشنهاد می کنند برای آنکه بتوان تاثیر افزایش سن را بر پوست کاهش داد باید مناسب ترین روش را برای حل این مشکل به کار گرفت.

برای آنکه بتوان چین و چروک های اطراف چشم و ابرو را از بین برد و ابروها را به سمت بالا کشید، می توان از روش لیفت آندوسکوپی استفاده کرد. در این روش خط اخم، افتادگی ابرو و چین و چروک هایی که روی پیشانی به وجود آمده اند از بین می روند. پزشک در جراحی مذکور از برش های بزرگ استفاده نمی کند و تنها با استفاده از یک پروب کوچک، قسمتی از صورت که باید لیفت شود را بررسی می نماید.

لازم به ذکر است به طور معمول در قسمتی از صورت ابرو به استخوان متصل است و هنگامی که پزشک از این روش برای رفع افتادگی ابرو استفاده می کند این اتصال را قطع کرده و در محل جدیدی این اتصال را مجدد برقرار خواهد کرد. این گونه افتادگی ابرو برطرف شده و به سمت بالا کشیده می شود.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم مطالب مفیدی را در رابطه با هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو با شما به اشتراک بگذاریم. همچنین در کنار آن به معرفی این نوع جراحی، روش انجام آن و مزایای لیفت آندوسکوپی ابرو پرداختیم. همانطور که بیان کردیم با انجام این جراحی تاثیر افزایش سن، گذر زمان و وراثت در ظاهر کمتر شده و افتادگی ابرو و پیشانی به طور کامل برطرف خواهد شد.

از آنجایی که این روش نسبت به دیگر جراحی های لیفت عوارض کمتر و مزایای بیشتری دارد اغلب توسط پزشکان پیشنهاد می شود و افراد زیادی خواهان انجام آن هستند. امیدواریم این مطالب برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email