لیفت آندوسکوپی ابرو + فیلم اتاق عمل و نمونه کار

لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از فرایندهای جراحی پلاستیک است که با تاثیر گذاشتن روی موقعیت و حالت ابروها، شادابی و درخشش چشم ها را ارتقا داده و به تبع آن کل چهره را تحت تاثیر مثبت خود قرار می دهد. وقتی به چهره افرادی که ابروهایی افتاده دارند نگاه می کنید اولین بازخوردی که در شما ایجاد می شود خسته بودن آن چهره است. همانطور که می دانید لیفت ابرو تکنیک های متعددی دارد که یکی از آن ها لیفت آندوسکوپی ابرو می باشد، در این مقاله از مجموعه مقالات دکتر حدادی جراح فوق تخصص پلاستیک در شهر تهران قصد داریم با ارائه مطالب مفید گردآوری شده ، همراهی تان کنیم تا هر صبح وقتی برگ جدیدی از دفتر زندگی تان را ورق می زنید، از تماشایی بودن نگاه خود لذت ببرید.

 

لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

عواملی از قبیل پیری، شکل گیری خطوط و چین و چروک بر روی پوست، فشارهای روحی و عوامل ژنتیکی برخی افراد را با مشکل افتادگی ابرو مواجه می کند. افتادگی‌ این ناحيه در صورت، باعث می شود که چهره تان پیرتر دیده شود که طبیعتاً اتفاق خوشایندی نخواهد بود. رفع این ایرادات شکل گرفته طبیعی، در بازیابی جذابیت و جوانی اهمیت بسیار بالایی دارد. در چنین شرایطی استفاده از برخی متدها برای حالت دهی به ابروها می تواند راهگشا واقع شود.

با استفاده از این متدهای مدرن، ماهیچه هایی که در افتادگی ابروها و بروز آثار پیری در چهره نقش دارند و بدشکلی های قابل توجه ای را در صورت ایجاد کرده و کل چهره را تحت تاثیر منفی خود قرار داده اند، تقویت خواهد شد و عضلات خط اخم تضعيف مي شود تا عبوس بودن چهره از بين رود.

یکی از این روش ها، لیفت آندوسکوپی ابرو است که به عنوان یک روش جدید در جراحی لیفتینگ ابرو محبوبیت بسیار زیادی در میان عموم دارد. در این روش از برش های میلی متری در لا به لای موها استفاده می شود و از این طریق افتادگی های ابرو اصلاح می گردد. در این فرایند ، جراح از طریق برش های میلیمتری با استفاده از ابزار آندوسکوپیک به درمان و رفع افتادگی های ایجاد شده در ناحیه ابرو پرداخته و پیرو آن، شادابی و جوانی را به چهره شما هدیه می کند.

لیفت آندوسکوپی ابرو چگونه انجام می‌شود؟

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی نحوه انجام لیفت آندوسکوپی ابرو پرداخته و در این باره اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. نکته ای که بعنوان یکی از بزرگ ترین ویژگی های این روش، بازگو کردن آن در همین ابتدا خالی از لطف نیست این است که بواسطه اجرای فرایند به وسیله آندوسکوپ و کوچک بودن برش ها، سطح تهاجم روند جراحی بسیار محدود می شود.

روش انجام این پروسیجر به این شکل است که ابتدا پزشک ناحیه درمان را ضدعفونی و استریل می کند تا خطر بروز عفونت در آن به حداقل برسد. پس از استریل، نوبت به ایجاد برش هایی می رسد که معمولاً در فاصله مشخصی ایجاد می شوند. این برش ها اغلب در دو سانتی متری از خط رویش موهای سر و در داخل مو ها ایجاد می شوند. زمانی که برش ها به طور دقیق بر روی سر ایجاد شدند از ابزارهای خاصی برای باز کردن برش ها و دسترسی به ابروها استفاده می شود. نکته قابل توجه این است که این برش ها هیچ گونه آسیبی به بافت پوست شما وارد نمی کند.

در گام بعد ابزارهای آندوسکوپ از طریق دستگاه آندوسکوپی به بخش های داخلی بافت پیشانی و ماهیچه ها هدایت می شوند. این ابزار، مجهز به دوربین هایی هستند که می تواند به پزشک در انجام پروسه لیفتینگ کمک شایانی نمایند. در نهایت پزشک برای انجام این متد جراحی از ابزارهای ثانویه خاصی کمک می گیرد تا بتواند بافت آسیب دیده ناحیه ابرو را ترمیم کند. پس از پایان جراحی، برش ها بخیه زده شده و استریل می شوند.

مزایای لیفت آندوسکوپی ابرو

انجام عمل جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو مزایای خاصی را به همراه دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • دوران نقاهت کوتاه
  • سرعت بهبود بالا
  • عدم ایجاد اسکار شدید و یا وارد آمدن آسیب به پوست
  • ورم کمتر نسبت به لیفت‌های تردیشنال
  • مراقبت‌های محدود
  • تغییرات چشمگیر و جوانسازی کامل ناحیه ابرو
  • به کار گیری مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات و فناوری
  • کشیده شدن حالت چشم‌ها

معایب لیفت آندوسکوپی ابرو

تجربه کردن ایرادات بر جای مانده از لیفت آندوسکوپی ابرو را می توان مستقیماً به کوتاهی بیمار در فاز انتخاب جراح در تهران یا سایر شهر ها ربط داد.

اگر فرایند عمل خود را به دست جراح کم تجربه ای بسپارید که پشتوانه قوی از نظر دانش و تجربه نداشته و از نگاه خلاقانه و هنرمندانه ای در خلق نتیجه ای دوست داشتنی برخوردار نباشد، طبیعی است که یک نتیجه ناخوشایند و عوارضی گاهاً جبران ناپذیر از قبیل:

  • ایجاد حساسیت نسبت به داروهای بیهوشی
  • عدم تقارن ابروها
  • ایجاد مشکلات چشمی
  • آسیب به عصب‌های حرکتی
  • آلوپسی یا ریزش ابرو

در انتظارتان باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، توصیه اکید جراحان لیفت یا کشیدن ابرو در شهر تهران یا سایر شهرها و کشورها به بیماران این است که در فاز انتخاب جراح، وسواس و دقت عمل بالایی را به خرج دهند و با سپردن عمل به یک جراح دارای مهارت بسیار بالا در انجام فرایند، بتوانند شانس خود را در داشتن چهره ای جذاب افزایش دهند. دریافت مشاوره در این زمینه می‌تواند شرایط مطلوبی را پیش روی شما قرار دهد.

چه افرادی کاندیدای مناسب لیفت ابرو با آندوسکوپی می باشند؟

  1. افرادی که در سطح پیشانی چین و چروک زیادی داشته باشند.
  2. افرادی که دور چشم یا بالای چشم آنها پوست زائد و اضافی شکل گرفته باشد.
  3. افرادی که ابروهای افتاده و شل دارند.

اقدامات بعد از لیفت آندوسکوپی ابرو

مراقبت های بعد از لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از دانه های زنجیر بهم پیوسته تا رسیدن به نتیجه مطلوب از عمل محسوب می شود. این دستورالعمل های مراقبتی توسط جراح در اختیار بیمار قرار داده می شود.

البته، با توجه به اینکه نیاز بیماران در فاز مراقبت بعد از عمل متفاوت است، پزشک برای هر بیمار خود به صورت سفارشی فهرستی از توصیه های لازم الاجرا را ارائه می دهد. ولی می توان موارد زیر را بعنوان گزینه هایی که اغلب در میان اکثر بیماران عمومیت دارد، مورد اشاره قرار داد:

  1. بعد از جراحی، به مدت ۲ تا ۴ روز کاملاً استراحت کنید.
  2. حتماً تا زمان جذب بخیه از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی سنگین خودداری کنید.
  3. کبودی دور چشم بعد از لیفت آندوسکوپی ابرو ، طبیعی است، نگران نباشید. این کبودی با مرور زمان رفع می شود.
  4. از ماساژ نمودن ابروها اجتناب کنید و حتی المقدور حرکات صورت را که منجر به حرکت ابروها می شود انجام ندهید.
دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا
مینا
11 ماه قبل

خیلی مطلب خوبی بود

dradmin
dradmin
پاسخ به  مینا
11 ماه قبل

سپاس از توجه شما

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email