جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

همانطور که میدانید بارداری و زایمان اثرات مخربی بر روی زیبایی پوست شکم باقی میگذارد که می تواند بسیار آزادهنده باشد. به طوری که معمولا مادران بعد از زایمان با کاهش اعتماد به نفس روبرو خواهند شد. از این رو به دنبال راهی برای خلاصی از چربی های شکم و پوست شل آن بعد از زایمان هستند. روش هایی برای جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان وجود دارد که می توانید در ادامه مقاله درخصوص هر یک از آن اطلاعاتی کسب کنید.

روش های جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

بعد از زایمان مادران بسیاری با مشکل بزرگی شکم و افتادگی پوست شکم مواجه هستند و این امر موجب کاهش اعتماد بنفس و زیبایی اندام آن ها شده است. به طور کلی دو نوع جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان وجود دارد که میتواند به زیبایی و تناسب اندام بعد از زایمان کمک کند. انتخاب هر یک از این روش ها به میزان بزرگی شکم، افتادگی پوست، شرایط فیزیکی، سن و قد بستگی دارد. همراه باشید تا هریک از این جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان را شرح دهیم. برای کوچک کردن شکم بعد از زایمان از روش هایی مانند لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی که در زیر به بیان توضیحاتی در رابطه با این روش ها پرداخته شده است که با توجه به میزان بزرگی و افتادگی پوست یکی از این روش ها انتخاب می شود.

جراحی-زیبایی-شکم-بعد-از-زایمان

لیپوماتیک

یکی از پرکاربردترین جراحی ها در کوچک کردن شکم بعد از زایمان لیپوماتیک است که یک روش بسیار ایمن می باشد. باید بدانید که لیپوماتیک برای کاهش وزن شدید مناسب نمی باشد. لیپوماتیک برای آن دسته از مادرانی که بعد از زایمان یا مشکل تجممع چربی در ناحیه شکم، پهلو، ران مواجه هستند، گزینه بسیار مناسبی است. در این جراحی هیچ برشی بر روی شکم ایجاد نمی شود و تنها با چند سوراخ، لوله نازکی به نام کانولا در محلی که چربی های نامطلوب قرار گرفته اند وارد می شود. کانولا وظیفه تخریب چربی و استخراج آنها را برعهده دارد. لوله کانولا با حرکت ارتعاشی و چرخشی ضربات پی در پی بر چربی ها آن ها را تخریب و از طریق لوله خارج می کند.

این عمل بسیار ساده است و نیاز به بیهوشی نیست. و تنها با بی حس موضعی می توان به این حراجی زیبایی شکم بعد از زایمان پرداخت. برای انجام جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان شما نیاز به یک پزشک حاذق دارید از این رو توصیه میکنیم با مراجعه به اینستاگرام دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی نمونه جراحی های زیبایی بعد از زایمان را مشاهده کنید و با آگاهی کامل برای جراحی زیبایی شکم آماده شوید.

ابدومینوپلاستی

یکی دیگر از روش های کوچک کردن شکم و جمع کردن افتادگی پوست و سفت کردن عضلات شکم ابدومینوپلاستی است. مادرانی که بعد از زایمان دچار افتادگی و آویزانی پوست شدند بهترین انتخاب برایشان ابدومینوپلاستی است. در این نوع از جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان برش هایی بر روی شکم ایجاد می شود تا به خوبی پوست شکم کشیده و عضلات شکم سفت شود. معمولا این جراحی با بیهوشی یا بی حسی موضعی از کمر صورت می پذیرد. ابدومینوپلاستی خود به دو نوع تقسیم می شود: ابدومینوپلاستی و مینی ابدومینوپلاستی. در ابدومینوپلاستی کامل به دلیل برش بزرگتری که در سطح شکم ایجاد می شود جراح تغییرات بیشتری ایجاد می کند به طوری که خط ناف هم جا به جا می شود. اما در مینی ابدومینوپلاستی برش کوتاه تری صورت می گیرد و به طوری که در خط ناف تغییر ایجاد نمی شود و تنها بخشی از چربی و پوست شکم جمع خواهد شد.

مادرانی که بعد از زایمان با مشکلاتی مانند بزرگی شکم و افتادگی شکم مواجه هستند می توانند مشاوره های لازم را از دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک دریافت نمایند.

آیا جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان عوارض دارد؟

هر جراحی عوارض خاص خودش را دارد. شما نمی توانید جراحی بدون عوارض 100% نام ببرید. اگر جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان توسط پزشکی حرفه ای و متخصص و با تجربه صورت گیرد و از طرفی مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم به خوبی کنترل شود. جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان را می توان جراحی بی خطری دانست. از این رو به مادرانی که با کاهش اعتماد به نفش روبرو هستند و به دنبال راهی برای خلاصی از نواقص شکم خود هستند جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان را توصیه میکنیم.

امکان برگشت پوست اضافی شکم بعد از جراحی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم پوست اضافی شکم به هیچ عنوانی برگشت پذیر نیست. تنها بعد از جراحی زیبایی شکم باید وزن خود را کنترل کنید. چرا که بافت چربی در صورت دریافت کالری اضافی برگشت پذیراست.

دوره نقاهت جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

همانطور که میدانید دوره نقاهت جراحی زیبایی شکم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی این دوره را میتوان دوره ای 2 هفته ای دانست. البته برای فعالیت های سنگین باید به خودتان چند ماهی زمان بدهید. بعد از 2 هفته شما برای فعالیت های سبک و برگشتن به فعالیت های روزانه تان آماده هستید. که در برخی افراد می تواند بیشتر یا کمتر باشد. بعد از جراحی زیبایی شکم شما درد خاصی نخواهید داشت. شما میتوانید از تجربیات کسانی که جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان را انجام داده اند در صفحه اینستاگرام دکتر شهریار حدادی  فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی استفاده کنید.

سوالات متداول

کلام پایانی

اگر شما یکی از مادرانی هستید. که بعد از زایمان به بدن خود حساس شده اید و از نواقص شکمتان رنج می برید، باید بگوییم که شما می توانید به سادگی از این حس رهایی یابید. و با جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان به تناسب اندام ایده آل خود و پوست قبل از زایمانتان برسید. زیبایی پوست شکم و تناسب اندام بعد از زایمان یک رویا نیست بلکه به شما توصیه میکنیم با مراجعه به صفحه اینستاگرام دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی قدمی در جهت تحقق رویای خود بردارید.

 

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email