بهترین جراح ابدومینوپلاستی

یکی از عمل های جراحی پرطرفدار در جامعه، عمل زیبایی ابدومینوپلاستی می باشد. این عمل جراحی بیشتر در میان  افرادی که به تازگی کاهش وزن داشته اند و خانم هایی که دوران بارداری را پشت سرگذاشته اند کاربرد دارد. برای کسب بهترین نتیجه از جراحی ابدومینوپلاستی باید در انتخاب دکتر ابدومینوپلاستی بسیار دقت نمایید و بهترین جراح ابدومینوپلاستی را انتخاب کنید؛ زیرا در صورت انتخاب اشتباه جراح ابدومینوپلاستی عمل خوبی را تجربه نخواهید کرد و هزینه و انرژی و سلامتی خود را به خطر خواهید انداخت و متحمل عوارض بعد از عمل و درد بسیاری خواهید شد، بنابراین انتخاب یک جراح با تجربه در زمینه اعمال جراحی زیبایی خصوصا جراحی ابدومینوپلاستی شما را در رسیدن به تناسب اندام تان و داشتن پوست مورد دلخواه تان کمک خواهد کرد. توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی تهران

 

درباره جراحی ابدومینوپلاستی

عمل جراحی ابدومینوپلاستی در واقع برای برداشتن پوست ها و چربی های اضافی ناشی از اضافه وزن زیاد و سفت تر کردن ماهیچه های دیواره شکم انجام می شود. شاید شما اسم این جراحی زیبایی را شنیده باشید و گمان می کنید ابدومینوپلاستی عمل لاغری و کاهش وزن می باشد اما تصور اشتباهی است که بین عموم مردم وجود دارد زیرا این عمل جراحی به هیچ عنوان جایگزینی برای لاغری و کاهش وزن نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب ابدومینوپلاستی می توانید عبارت ابدومینوپلاستی را در موتور جستجو گوگل سرچ کنید و مطلب مورد نظر را مطالعه کنید.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی چه ویژگی هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی لازم است تا ویژگی های او را بشناسید و با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید. در ادامه به توضیحاتی درباره بهترین جراح ابدومینوپلاستی می پردازیم.

گواهینامه بورد تخصصی جراحی ابدومینوپلاستی

امروزه بسیاری از پزشکان عمومی و  پزشکان سایر تخصص ها با گذراندن دوره های مخصوص مراقبت های زیبایی و پوستی اقدام به افتتاح کلینیک های زیبایی و یا انجام اعمال جراحی زیبایی می کنند لذا شما باید در انتخاب جراح متخصص که دارای گواهینامه بورد جراحی زیبایی و جراحی ابدومینوپلاستی می باشد بسیار دقت نمایید.

تجربه و تخصص در جراحی ابدومینوپلاستی

همانطور که می دانید جراحی زیبایی شامل عمل های بسیاری مانند عمل بینی ، لیفت صورت ، عمل سینه، ابدومینوپلاستی ، جراحی لیفت ابرو ، جراحی زیبایی شکم و غیره می شود که انجام هرکدام از این جراحی ها نیازمند به جراحی حاذق و با تجربه و تخصص زیاد در هر کدام از اعمال جراحی زیبایی می باشد. بنابراین جراحی را انتخاب نمایید که دارای تخصص کافی، تجربه فراوان و گواهینامه برد تخصصی در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی باشد. 

مهارت زیاد، دقت و توجه به نظرات و خواست مراجعین

شما باید برای یافتن جراح ابدومینوپلاستی با تجربه از افرادی که این عمل جراحی را انجام داده اند پرس و جو نموده و از میزان رضایت آنها از عمل شان توسط جراحی که انتخاب نموده اند مطلع شوید. پس از مشورت با این افراد و شنیدن نظرات افراد دارای صلاحیت به صورت حضوری به مطب یا کلینیک جراح زیبایی مورد نظرتان مراجعه نمایید و از نزدیک با مراجعین ایشان صحبت کنید.

دریافت حس اطمینان، اعتماد و انرژی مثبت از جراح ابدومینوپلاستی  و تیم جراحی

 بعد از اطمینان از مهارت جراح مورد نظرتان با خود پزشک نیز صحبت نمایید و اگر مورد رضایت و تایید شما بود حتما این نکته را به یاد داشته باشید که جراح ابدومینوپلاستی که انتخاب نموده اید بایستی با دقت به نظرات شما توجه نموده و نظرات شما در عمل جراحی طبق صلاحید خودش و تا جای امکان اعمال نماید تا شما نیز به نتیجه مطلوبتان برسید.

 برای تجربه یک عمل جراحی ابدومینوپلاستی باید بین شما و جراح ابدومینوپلاستی تان حس اعتماد و مثبتی وجود داشته باشد. پس به این نکته توجه کنید که جراحی را انتخاب نموده که علاوه بر داشتن تخصص، دانش و تجربه فراوان در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی و توجه به نظرات شما، احساس اطمینان و اعتماد را در شما نسبت به خود و تیم جراحی شان القا نماید و به شما حس خوب و انرژی مثبت انتقال کند زیرا که نتایج بعد از عمل  می تواند از ذهنیت و حس اعتماد شما به جراحتان تاثیر بپذیرد.

رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در اتاق عمل

مبحث ایمنی و بهداشت و استریل در اتاق عمل بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. پس از رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در اتاق عمل اطمینان حاصل نمایید و همچنین از وجود تمامی تجهیزات پزشکی لازم جهت جراحی ابدومینوپلاستی نیز مطمین شوید که در صورت نیاز از آن ها استفاده خواهد شد.

 

برای تصمیم گیری در مورد رسیدن به اندام ایده آل با انجام عمل ابدو، با بهترین جراح ابدومینوپلاستی، دکتر شهریار حدادی، مشاوره ای داشته باشید.

فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس ما باشید.

آیا عمل جراحی ابدومینوپلاستی برای شما مناسب می باشد؟

برای دستیابی به این سوال که آیا انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی برای شما کار درستی است یا نه می توانید با دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی و دارای گواهینامه بورد تخصصی در جراحی زیبایی مشورت نمایید تا شما را برای رسیدن به نتیجه مطلوبتان راهنمایی نماید.

دکتر شهریار حدادی به عنوان جراحی با سابقه درخشان و تجربه فراوان در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک با  ارزیابی و بررسی سوابق پزشکی تان بهترین راه حل برای کانتورینگ بدن و دستیابی به خواسته و هدف شما ارائه خواهد داد. ایشان به عنوان یک جراح پلاستیک پیشرو، می تواند روشی را توصیه کند که به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. خواه لیفت ران، لیپوساکشن، جراحی مایل پهلو، یا سایر درمان‌ها، او می‌تواند طرحی را طراحی کند که شکل طبیعی شما را تکمیل کند و این عمل را با نهایت مهارت انجام دهد.

به طور قطع یکی از جراحان ماهر و با تجربه فراوان در عمل جراحی ابدومینوپلاستی در سطح شهر تهران دکتر شهریار حدادی می باشند. تمامی مراجعین ایشان از نتایج بعد از عمل های جراحی بسیار راضی می باشند و به نتایج مورد انتظارشان در زمینه جراحی زیبایی دست یافته اند.

 آمار رضایت مندی از اعمال جراحی زیبایی توسط آقای دکتر شهریار حدادی بسیار بالا می باشد.

نتایج عمل با بهترین جراح تامی تاک

دلیل خوبی وجود دارد که افراد زیادی فقط به دکتر شهریار حدادی برای انجام اقدامات زیبایی و کانتورینگ بدن خود اعتماد دارند. او شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین جراح زیبایی شکم در تهران و بهترین جراح ابدومینوپلاستی به دلیل تکنیک عالی، چشم هنری و مهمتر از همه نتایج نفیس و طولانی مدت خود به دست آورده است.

پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم، می‌توانید انتظار داشته باشید که شکمی سفت‌تر و جوان‌تر و کانتور بدنی هنرمندانه داشته باشید. هنگامی که بعد از جراحی در آینه نگاه می کنید، هر گونه پوست اضافی برداشته می شود و شکم شما صاف و صاف می شود – ظاهری باریک تر و خوش فرم تر را ایجاد می کند. بهترین بخش این است که شما در نهایت احساس اعتماد به نفس کافی برای پوشیدن لباس های خوش فرم و نشان دادن شکم خود خواهید داشت، زیرا اندامی باریک و زیبا را خواهید داشت که همیشه می خواستید.

در جراحی با دکتر شهریار حدادی، نتیجه نهایی جراحی شما نیز بسیار طبیعی به نظر می رسد. دکتر حدادی تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که جای زخم ایجاد شده حداقل است و به راحتی توسط اکثر لباس های شنا و لباس های زیر پنهان می شود. به غیر از جای زخم، هیچ نشانه‌ای وجود نخواهد داشت که نشان دهد شکم شما جراحی شده است، زیرا شکم شما عاری از هر گونه بی‌نظمی پوست است. شما به سادگی به نظر خواهید رسید که گویی شکم شما به طور طبیعی صاف، باریک و کانتور بوده است.

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی

شما پس از گذراندن دوره نقاهت جراحی ابدومینوپلاستی با نتایج فوق العاده ای روبه رو خواهید شد. بعد از این جراحی دیگر با چربی ها و پوست های اضافه و افتاده شکم تان خداحافظی خواهید نمود و دارای بدنی متناسب با کانتورینگ عالی، شکمی سفت تر و جوان تر و پوستی زیباتر خواهید شد.

انجام ماهرانه عمل جراحی ابدومینوپلاستی توسط جراحی متخصص و با تجربه باعث خواهد شد شما دوباره اعتماد به نفس تان را به دست آورده و از اینکه اندامی زیبا و متناسب دارید و میتوانید لباس های دلخواهتان را بپوشید بسیار خوشحال و با انگیزه خواهید شد.

اگر جراحی ابدومینوپلاستی شما با موفقیت انجام گردد، بعد از مدت کوتاهی به هیچ عنوان اثری از جای زخم و محل جراحی بر روی شکم شما نخواهد ماند و شما هم اصلا مجبور به گفتن اینکه جراحی زیبایی انجام داده اید نیستید. نتیجه بعد از عمل ابدومینوپلاستی به اندازه ای طبیعی خواهد بود که اطرافیانتان متوجه عمل جراحی شما نخواهند شد.

بهترین دکتر جراح شکم و پهلو

افرادی که واجد شرایط ابدومینوپلاستی هستند، به دلیل زمان بهبودی کوتاه‌تر و احتمال ایجاد اسکار با برش کوچک‌تر، اغلب در مورد مینی ابدومینوپلاستی سؤال می‌کنند. با این حال، بسیاری از بیماران نمی توانند به اهداف خود در بهبود استحکام و کانتور تنه با یک عمل کوچک شکم دست یابند. برای اکثر بیماران، تایک شکم کامل یا برعکس، لیپوساکشن به تنهایی راه‌های مؤثرتری برای دستیابی به ظاهری است که می‌خواهند.

بیمارانی که پوست و چربی بیش از حد دارند و عضلات شکمی کشیده شده اند، ممکن است واجد شرایط انجام عمل جراحی کامل شکم باشند. در بیمارانی که یک کیسه کوچک از پوست اضافی در زیر ناف قرار دارد، یک تامی تاک اصلاح شده یا کوچک کردن شکم ممکن است گزینه‌های مناسبی باشد. در این مقاله، با رایج‌ترین روش‌های جراحی ابدومینوپلاستی آشنا می‌شوید تا بتوانید انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی چه عملی را برای شما مناسب می داند؟

در حالی که بسیاری از بیماران یک مینی تامی تاک را در ذهن دارند، ما دریافتیم که اکثریت آنها در واقع کاندیدهای بهتری برای لیپوساکشن یا یک تامی تاک کامل هستند. با این حال، برخی از بیماران می‌توانند با یک تامی کوچک یا محدود به اهداف خود برسند.

همه بیماران آینده‌نگر برای انجام عمل جراحی شکم، حداقل زمان زخم و بهبودی را می‌خواهند و در عین حال پتانسیل بهبود ظاهر بالاتنه خود را به حداکثر می‌رسانند. انتخاب دقیق روش مناسب می تواند بهترین رضایت بیمار را پس از جراحی تضمین کند. انتخاب نوع شکم مناسب برای بدن و اهداف شما نیاز به مشاوره با یک جراح پلاستیک متخصص دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد بهترین نوع عمل جراحی زیبایی شکم برای دستیابی به اهداف خود، با مطب دکتر شهریار حدادی برای مشاوره جراحی پلاستیک از طریق شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید.

دکتر شهریار حدادی یکی از متخصصان و جراحان پلاستیک است که در حال حاضر با داشتن سابقه تحصیلی عالی و همچنین دانش بروز توانسته بیش از هزار عمل موفق ابدومینوپلاستی را انجام دهد در این مطلب ما به تمامی نکاتی که در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تاثیر گذار است را بررسی کردیم و نکات مهم را بیان کردیم تا شما بتوانید با رعایت این نکات بهترین جراح را برای عمل خود انتخاب کنید.

در صورتی که جزء بیماران و مراجعه کنندگان دکتر شهریار حدادی هستید لطفا نظرات خود را نسبت به این پزشک و مشاوره میزان رضایت خود از عمل را بیان کنید تا دیگر عزیزانی که قصد انجام این عمل را دارند بتوانند از تجربیات شما عزیزان استفاده نمایند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهری
مهری
2 سال قبل

من ۲۱ سالمه میتونم انجام بدم ؟ هزینه ش چقدره؟

سارا بانو
سارا بانو
2 سال قبل

این جراحی برای بارداری های بعدی مشکلی پیش نمیاره؟؟

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email