ورم سینه بعد از پروتز سینه

مشکلاتی که بعد از پروتز سینه ایجاد می شود یکی از نگرانی های عمده مردم می باشد . این مشکلات آیا درمان دارند ؟ پیشگیر از این مشکلات چگونه می باشد ؟ ورم سینه بعد از پروتز سینه را چگونه می توان برطرف نمود ؟

ورم سینه بعد از پروتز سینه

تقریبا ورم سینه بعد از پروتز سینه بین مدت زمان 8 الی 12 هفته طول می کشد تا درمان شود . ورم سینه بعد از این مدت به آرامی از بین می رود .

به علت جراحی صورت گرفته و برش های انجام شده ، وجود برخی ورم بر روی سینه بسیار عادی بوده و نیاز به نگرانی نمی باشد .

انجام ماساژ برای کاهش ورم سینه بعد از پروتز سینه

برای ماساژ بعد از جراحی سینه  برخی از پزشکلان ممکن است این روش را تایید نکنند و انجام آن را مناسب نداند و سایر پزشکانی که این روش را تایید می کنند ممکن است در نحوه ماساژسینه باهم اختلاف نظر دالشته باشند . بنابراین بهتر است جراح سینه خود برای انجام ماساژ اطلاعات لازم را کسب نمایید .

حتما توجه شود برای انجام افزایش حجم سینه به جراح ماهر مراجعه شود تا از خطرات احتمالی که به علت بی تجربه بودن جراح رخ می دهد جلوگیری شود .

جهت انجام مشاوره از دکتر حدادی با شماره 09213585456 تماس حاصل نمایید . همچنی برا مشاهده نمونه کار های دکتر حدادی می توانید به پیج اینستاگرام دکتر مراجعه نمایید .

باید توجه داشته باشید که در صورتی که از پروتز سینه زیر عضله سینه استفاده کنند نباید از ماساژ استفاده نمود .

ماساژ سینه یک هفته بعد از جراحی سینه آغاز می شود و این کار موجب کم شدن درد و ورم سینه بیمار می گردد .

مدت زمان انجام جراحی پروتز سینه

مدت زمان انجام این جراحی به طور میانگین 2 ساعت می باشد و هرچه مهارت دکتر بالا تر باشد ممکن است این زمان کمتر نیز شود .

مراقبت های بعد از جراحی پروتز سینه

• باید علائم حیاتی بیمار ثابت شود و سپس به بخش منتقل می گردد .
  • پزشک بیمار را معاینه کرده و در صورتی که مشکل وجود نداشته باشد اجازه ترخیص بیمار را می دهد .
  • جراح سینه داروهایی برای بیمار تجئیز کرده و بیمار موظف است که به موقع از آنها استفاده نماید .
  • برای کاهش دردی که به علت پروتز سینه ایجاد شده از مسکن های تجویز شده استفاده شود .
  • از مصرف دخانیات حداقل تا 2 هفته بعد از جراحی خودداری کنید .
  • از رانندگی تا یک هفته بعد از جراحی اجتناب کنید .
  • در زمان های مشخص شده به جراح سینه خود برای چکاپ مراجعه کنید .
  • در صورت مشخص بودن ورم سینه به جراح خود اطلاع دهید .

برخی از مقالات دکتر شهریار حدادی :

لیپوماتیک

جراحی لیپولیز