هزینه جراحی پروتز سینه چقدر است؟ عامل افزایش قیمت عمل پروتز

عمل جراحی پروتز سینه، یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در میان بانوان می باشد. خانم ها در هر سنی تمایل به داشتن اندامی متناسب و سینه هایی خوش فرم دارند. بنابراین مهم ترین پس عمل جراحی پروتز سینه، گزینه ای مناسب برای خانم هایی که می خواهند فرم سینه هایشان را بهبود ببخشند می باشد. اما مهم ترین سوال قبل از اقدام به جراحی، اطلاع از هزینه جراحی پروتز سینه می باشد. هزینه جراحی پروتز سینه یکی از مسائلی می باشد که افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند اطلاعات دقیق در رابطه با آن ندارند. در این مقاله در رابطه با هزینه این جراحی و انواع پروتز سینه توضیحاتی داده می شود تا افرادی که می خواهند با این جراحی فرم زیبا و برجسته ای در سینه های خود ایجاد نمایند، اطلاعات لازم را دریافت نمایند و با آگاهی کافی تصمیم به انجام این جراحی بگیرند.
 
هزینه جراحی پروتز سینه

 

هزینه جراحی پروتز سینه

هزینه جراحی پروتز سینه به عوامل مختلفی مانند تخصص و تجربه جراح زیبایی، نوع پروتز سینه و حق العمل جراح، حق العمل متخصص بیهوشی، هزینه آزمایشات و داروها و تجهیزات مصرف شده بستگی دارد. با کیفیت ترین و بهترین برند پروتز سینه توسط آقای دکتر شهریار حدادی با سابقه ای درخشان در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک مخصوصا جراحی پروتز سینه در کلینیک دکتر حدادی در عمل های پروتز سینه به کار گرفته می شود و شما می توانید با خیالی آسوده عمل جراحی پروتز سینه خود را به ایشان بسپارید. 

عوامل موثر بر هزینه جراحی پروتز سینه

در هزینه جراحی پروتز سینه عوامل بسیاری مانند تخصص جراح، جنس و کیفیت پروتز مورد استفاده و نوع پروتز مورد استفاده تاثیر می گذارند. همچنین هزینه کلینیک و تکنسین بیهوشی در هزینه جراحی افزایشی سینه می تواند تاثیر گذار باشد. دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک از بهترین برند پروتز و کیفیت بالا استفاده می نمایند و با انجام این جراحی فرم و برجستگی زیبای را در بافت سینه ایجاد می نماید. ایشان تجربه بالایی را در جراحی پروتز سینه دارند. همان طور که پیشتر در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل جراحی پروتز سینه اشاره نمودیم توضیحات مختصری نیز می توانید در خصوص هزینه پروتز پستان مطالعه نمایید که به شرح ذیل است:

دستمزد جراح سینه


دستمزد و حق العمل جراح متخصص پروتز سینه به سوابق و تجارب وی در جراحی های زیبایی بستگی دارد و حق العمل جراح متخصصی که تجربه فراوانی در انجام عمل های زیبایی به خصوص عمل پروتز سینه دارد با دستمزد جراحی که هیچ گونه سابقه و یا تجربه کمی در انجام اعمال جراحی پروتز سینه دارد بالاتر می باشد و این تفاوت دستمزدها به تفاوت تجربه و مهارت جراحان بستگی دارد. بنابراین سلامت و کیفیت عمل پروتز سینه را قربانی هزینه کم جراحی پروتز نکنید زیرا با عوارض و خطرات زیاد و غیر قابل بازگشتی روبه رو خواهید شد. با انتخاب یک جراح زیبایی حاذق و با تجربه در زمینه پروتز سینه می توانید از بروز عوارض بعد از عمل پیشگیری نمایید و از نتایج حاصل از عمل پروتز سینه شگفت زده شوید. همچنین با انتخاب جراحی با تجربه از هزینه تراشی بعد از عمل پروتز پستان جهت عوارض احتمالی بعد از عمل نیز جلوگیری خواهید نمود.

مرکز عمل جراحی پروتز سینه


محل انجام عمل پروتز سینه شما تاثیر زیادی در هزینه پروتز سینه و سلامت شما خواهد داشت. پروانه و مجوزهای قانونی مرکز عمل، تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز در محل، رعایت بهداشت و استریل بودن تیم جراحی در محل جراحی از عوامل حائز اهمیت در انتخاب محل جراحی و برآورد هزینه عمل بزرگ کردن سینه می باشد که به نسبت از هزینه بیشتری برخوردار می باشد.

موقعیت جغرافیایی


به علت تمرکز جراحان با تجربه و محل های مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات در شهرهای بزرگ و پر جمعیت، بهترین جراحان و مجهزترین اماکن جراحی در این شهر ها مشغول به فعالیت می باشند. هزینه جراحی پروتز سینه در شهرهای پرجمعیت و بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک تر می باشد.

جنس و نوع پروتز 


از عوامل مهم تاثیرگذار دیگر در قیمت عمل پروتز سینه نوع به کار رفته در پروتز سینه می  باشد. ایمپلنت های پروتز سینه از دو نوع سیلیکونی و سالین تشکیل شده است. هزینه و همچنین معایب و مزایا آنها باهم متفاوت می باشد. پروتز های سینه در اندازه و سایز نیز باهم متفاوت هستند که انواع سایز بندی پروتز سینه به برجستگی کم، برجستگی متوسط و برجستگی زیاد تقسیم بندی می شود و از عوامل مهم و تاثیر گذار در هزینه پروتز سینه می باشند.

شما می توانید برای انتخاب نوع و اندازه و برند معتبر پروتز سینه با جراح تان مشورت نمایید تا به بهترین نتیجه دست یابید و از جراح خود بخواهید تا ایمپلنت های با کیفیت از برندهای معتبر و دارای نمایندگی جهت جراحی پروتز سینه برای شما تهیه نمایند.

 روش جراحی به صلاحدید جراح موثر در هزینه جراحی پروتز سینه


به علت متفاوت بودن شرایط بدنی هر فرد با سایر افراد و صلاحدید جراح، ممکن است روش های جراحی خاص و ویژه ای برای شما در عمل جراحی پروتز سینه به کار گرفته شود تا به نتیجه مورد دلخواه تان دست یابید پس به جراح خود اعتماد نمایید تا با در نظر گرفتن خواسته های شما و علم پزشکی و تجارب جراحی پروتز سینه شما را به رسیدن اندام و سینه هایی خوش فرم یاری نماید.

هزینه های جانبی جراحی پروتز سینه

هزینه جراحی پروتز به غیر از هزینه اصلی جراحی شامل هزینه های جانبی از جمله : آزمایشات قبل از عمل، داروها و تجهیزات مصرفی، ویزیت پزشک و داروهای بعد از عمل و هزینه رفت و آمد و غیره می باشد. این هزینه ها به عملکرد و کیفیت کار اتاق عمل و تجهیزات اتاق عملی که قرار است در آن عمل جراحی پروتز سینه را انجام دهید وابسته می باشد. مراکز کلینیک جراحی پلاستیک و اتاق عمل های واقع در آن ها باید دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت و معاونت درمان مربوطه باشد و شما برای کسب نتیجه دلخواه تان باید از وجود چنین مجوزهایی اطمینان حاصل نمایید. هر چه این نوع مراکز مورد اطمینان تر و دارای تجهیزات پیشرفته تری باشد به مراتب هزینه های جانبی عمل پروتز سینه نیز افزایش خواهد یافت اما شما از انجام عمل جراحی تان در مرکزی مورد اطمینان و مجهز خیالتان راحت خواهد بود.

هزینه های بیهوشی

قبل از عمل جراحی پروتز سینه حتما از حضور یک متخصص بیهوشی حاذق در حین عمل در اتاق عمل مطمئن شوید. زیرا این متخصص بیهوشی است که سلامت و کیفیت عمل شما را با نظارت و تحت نظر داشتن شما در طی عمل و تجویز و تزریق داروهای بیهوشی مورد نیاز حفظ خواهد نمود. بنابراین هرگز سراغ جراحی که جراحی پروتز سینه را بدون حضور متخصص بیهوشی انجام می دهد نروید. و در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ کدام از بیمه های پایه و تکمیلی هزینه های جراحی زیبایی به ویژه  جراحی پروتز سینه را تقبل نخواهد کرد و به صورت کاملا آزاد محاسبه خواهد شد.

آیا بیمه هزینه جراحی پروتز سینه را تحت پوشش قرار می دهد؟

این نکته را به خاطر داشته باشید که بیمه هزینه جراحی پروتز سینه را تحت پوشش قرار نمی دهد. جراحان پلاستیک معتبر و باتجربه به منظور مقرون به صرفه کردن و در دسترس قرار دادن این عمل جراحی و دیگر جراحی ها گزینه های مختلفی را ارائه می دهند.

در این مقاله در مورد عمل جراحی پروتز سینه، انواع پروتز های سینه از نظر جنس و مواد و از نظر شکل ظاهری، نحوه جراحی پروتز سینه، هزینه پروتز سینه خواندیم. همچنین در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه های کاشت ایمپلنت سینه مانند  انتخاب جراح با تجربه و حاذق، محل زندگی، نوع ایمپلنت انتخاب شده، روش جراحی پروتز سینه و دستمزد جراح و دستمزد متخصص بیهوشی می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های پروتز سینه و هزینه های جانبی آن با آقای دکتر حدادی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email