هزینه لیفت صورت در سال 1402 در تهران

آیا برای شما سوال است که هزینه لیفت صورت در سال 1402 در تهران چقدر است؟ لیفت صورت از جمله عمل هایی است که افراد در سنین مختلف انجام می دهند تا افتادگی و چین و چروک های صورتشان برطرف شود. یکی از مسائلی که زیباجویان قبل از جراحی در مورد آن تحقیق می کنند قیمت این عمل زیبایی است. قیمت عمل لیفت صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله تصمیم گرفتیم به صورت مفصل و جامع درباره آن برای شما زیباجویان عزیز توضیح دهیم.

هزینه جراحی لیفت صورت

عوامل موثر بر قیمت عمل لیفت صورت در سال 1402

همانطور که گفته شد هزینه این عمل زیبایی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله هزینه بیمارستان و یا کلینیک جراحی، نسخه های دارویی مورد استفاده، لباس بعد از جراحی، آزمایشات پزشکی و غیره. عوامل دیگر موثر بر هزینه های لیفت پوست صورت ، شامل موارد زیر است:

  • روش جراحی

روش جراحی بر هزینه لیفت صورت تاثیرگذار است. برای مثال لیفت کامل مقداری بیشتر از نوع لیفت میانی و یا مینی لیفت می باشد. روش های جوانسازی مینی لیفت و لیفت میانی صورت در زمان کوتاهتری انجام می شوند و برش های کوچکتری نیاز دارند. در این زمینه می توانید با جراح خود مشورت نمایید و توضیحات تکمیلی را جویا شوید.

  • تجربه جراح پلاستیک

هزینه لیفت صورت توسط یک متخصص کاربلد و با تجربه نسبت به دستمزد یک پزشک کم تجربه تر بیشتر می باشد. اما اکثر افراد ترجیح می دهند که این عمل جراحی زیبایی را نزد متخصصین با تجربه انجام دهند. همچنین انجام روش های پیشرفته لیفتینگ، هزینه لیفت صورت را افزایش می دهد.

  • میزان چین و چروک و افتادگی پوست

برای افرادی که چین و چروک های صورت آن ها زیاد است و همچنین دچار شلی و افتادگی شدید پوست صورت می باشند، نیاز به ایجاد تغییرات بیشتری است و در نتیجه باید هزینه بالاتری نسبت به کسانی که میزان افتادگی صورت آن ها کم است پرداخت نمایند.

  • موقعیت جغرافیایی

انجام این عمل در مکان های مختلف یک شهر بزرگ مانند تهران با هم متفاوت می باشد. همچنین انجام لیفتینگ در هر شهر با شهر دیگر متفاوت می باشد، اما این امر به طور دقیق نمیتوان گفت بر هزینه های عمل تاثیر گذار است.

  • نوع بیهوشی

فرد می تواند بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی را برای انجام جراحی خود انتخاب کند. هزینه بیهوشی عمومی بر هزینه لیفت صورت تاثیر گذاشته و افزایش می یابد.

  • تجهیزات مورد استفاده و امکانات کلینیک

یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت جراحی لیفت صورت ، تجهیزات مورد استفاده برای انجام عمل جراحی و همچنین امکانات کلینیک یا بیمارستانی است که جراحی در آنجا انجام می شود. هر چقدر کلینیک یا بیمارستان مجهز تر باشد و از تجهیزات به روز استفاده گردد، هزینه لیفت کامل صورت افزایش پیدا خواهد کرد.

  • درمان های همراه با لیفت

برخی از پزشکان همراه با انجام لیفت، انجام عمل های زیبایی دیگر را نیز پیشنهاد می کنند که موجب افزایش هزینه های بیمار می شود.

هزینه لیفت صورت با نخ

نتیجه لیفت پوست صورت با نخ برای از بین بردن چین و چروک های پوست، بسیار طبیعی و موثر می باشد. هزینه این روش به میزان و نوع آسیب دیدگی پوست، نوع نخ مورد استفاده و نقاط تحت درمان بستگی دارد. این روش توسط نخ های جذبی و یا نخ های غیر قابل حذب انجام می شود. نخ های قابل جذب بعد از مدتی جذب بدن شده و اثرات لیفت کاهش می یابد. اما لیفت با نخ های غیر قابل جذب با دوام تر است چون نخ برای همیشه در زیر پوست باقی می ماند.

هزینه لیفت صورت با لیزر

هزینه لیفت صورت با لیزر در مقایسه با روش های جراحی بسیار پایین است. در روش لیزر،  بیهوشی، و برش های جراحی وجود ندارد. هزینه انواع لیزر مانند فرکانس رادیویی، اولتراسوند و هایفو با هم متفاوت می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه در این روش جوانسازی، تعداد جلسات درمانی برای برطرف شدن مشکلات پوست صورت می باشد.

هزینه لیفت صورت با بوتاکس

روش تزریق بوتاکس یکی از روش های از رفع چین و چروک است که موجب باز شدن چین و چروک های صورت می شود. با تزریق بوتاکس، افتادگی و چین و چروک های پوست از بین می رود. هزینه این روش، به میزان تزریق ، برند ، تجهیزات کلینیک تزریق، وسعت محل درمان، تعداد جلسه های درمان، دستمزد پزشک بستگی دارد. هزینه داروها و آزمایشات قبل  و بعد تزریق بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد.

آیا هزینه لیفت کامل صورت تحت پوشش بیمه می باشد؟

متاسفانه هزینه لیفت صورت تحت پوشش بیمه نمی باشد. زیرا این عمل صرفا به منظور زیبایی و جوانسازی انجام می شود و بیمه هزینه های مربوط به عمل های زیبایی را شامل نمی شود.

در صورتی که می خواهید درباره هزینه جراحی لیفت صورت توسط دکتر حدادی اطلاعات بیشتر پیدا کنید لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۲۱۳۵۸۵۴۵۶

۰۹۱۰۸۳۱۵۱۸۵

۰۲۱۲۶۸۰۶۵۳۷

۰۲۱۸۸۷۷۷۱۴۱

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

2.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email