بهترین جراح فوق تخصص لیفت سینه تهران

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی باشید که به خاطر بارداری، شیردهی، افزایش و کاهش وزن یا بالا رفتن سن، با مشکل افتادگی سینه‌ها مواجه شده‌اید. این مشکل می‌تواند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و حتی باعث شود از پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌تان خودداری کنید. به همین خاطر تصمیم گرفته اید جراحی لیفت سینه انجام دهید. اما پرسش اساسی اینجاست که بهترین جراح لیفت سینه کیست و چگونه می توانیم آن را انتخاب کنیم؟ انتخاب یک جراح ماهر و باتجربه، نقشی اساسی در نتیجه عمل شما دارد. در این مقاله، قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین متخصص لیفت سینه تهران را برای خودتان انتخاب کنید. 
بهترین جراح لیفت سینه تهران - دکتر حدادی

دکتر حدادی، متخصص جراحی لیفت سینه در تهران  

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، با سابقه درخشان و مهارت بی‌نظیر، انتخابی ایده‌آل برای شماست. ایشان دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و عضو هیئت علمی این دانشگاه نیز می‌باشند. 

عضویت در انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS) و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)، نشان‌دهنده تسلط و دانش به‌روز دکتر حدادی در زمینه جراحی لیفت سینه و سایر جراحی‌های زیبایی است. تجربه و تخصص دکتر حدادی، در کنار تعهد و اخلاق حرفه‌ای ایشان، تضمینی برای نتیجه‌ای ایده‌آل و رضایت‌بخش از عمل لیفت سینه شما خواهد بود. 

برای دریافت مشاوره و انجام ویزیت توسط بهترین متخصص جراحی لیفت سینه تهران، دکتر حدادی، نام و شماره تماس خود را وارد کنید. 

از آنجا که جراحی لیفت سینه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همواره توصیه می شود یک پزشک متخصص و باتجربه را انتخاب نمایید. با انتخاب جراح ماستوپکسی حرفه ای و مجرب تا حد زیادی می توانید از عوارض بعد از عمل در امان بمانید. در ادامه با دلایل ضرورت انتخاب یک جراح لیفت سینه خوب، متبحر و با آشنا می شوید و از ویژگی های بهترین دکتر لیفت سینه اطلاع ییدا می کنید.

چرا انتخاب بهترین جراح لیفت سینه تهران ضرورت دارد؟

در جراحی لیفت سینه برش های نسبتا وسیعی ایجاد می گردند. بافت سینه که بیشتر آن از چربی تشکیل شده است در صورت آسیب دیدگی ممکن است مشکلاتی از قبیل عدم توانایی در شیردهی را به همراه داشته باشد. بدون در نظر گرفتن این موارد این عمل جراحی از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار است. از این رو در صورت عدم مهارت کافی جراح پلاستیک لیفت سینه، استریل نبودن محیط و عوامل جراحی، عفونت و مشکلات دیگر را به همراه خواهد داشت. هر یک از این مشکلات ممکن است به نحوی زندگی متقاضی را تهدید نمایند. از این رو همواره توصیه می شود متقاضیان عمل های جراحی زیبایی به تحقیقات وسیع بپردازد تا قادر به گرفتن تصمیم عاقلانه و هوشمندانه باشد و بهترین جراح لیفت سینه را انتخاب کنند.

جناب آقای دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک در زمینه جراحی لیفت سینه یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین جراحان فوق متخصص زیبایی و پلاستیک در شهر تهران می باشد که در زمینه لیفت سینه به صورت تخصصی فعالیت می نماید. اگر جراحی لیفت سینه توسط جراح زیبایی حاذق و با تجربه انجام گردد نتایج این عمل جراحی بسیار مشهود و و رضایت بخش خواهد بود. 

بهترین دکتر لیفت سینه تهران چه ویژگی هایی دارد؟

در صورت اطلاع داشتن از ویژگی های بهترین جراح لیفت سینه به راحتی قادر به انتخاب متخصص خواهید بود. مهمترین ویژگی های جراح لیفت سینه ماهر و مجرب شامل موارد زیر می باشند:

  • مهمترین ویژگی که بهترین متخصص لیفت سینه باید داشته باشد این است که سلامت متقاضی را در اولویت قرار دهد.
  • بهترین دکتر عمل لیفت سینه اطلاعات لازم در رابطه با عوارض و خطرات این جراحی را به شما ارائه می دهد و چیزی را ناگفته باقی نخواهد گذاشت.
  • تجربه، تخصص، دانش کافی و مهارت جراح موفقیت عمل جراحی و سلامت شما را تضمین خواهد کرد. بهترین جراح لیفت سینه باید با آناتومی بدن حداکثر آشنایی را داشته باشد. یافتن این ویژگی به سادگی امکان پذیر نیست و با توجه به نمونه کارهای ایشان باید این ویژگی را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • صبور بودن و پاسخ دادن به سوالات و نگرانی های متقاضی و مشاوره پس از عمل از دیگر ویژگی های مهم این جراح محسوب می شوند.
  • همدلی و همدردی با متقاضی در تمامی پروسه های جراحی نیز از دیگر ویژگی های جراح ماهر محسوب می گردند.
  • بهترین جراح لیفت سینه تهران باید برای انجام این عمل از موفق ترین و مدرن ترین تکنیک های روز استفاده کرده و اطلاعات خود را به روز نگه دارد. داشتن اطلاعات و علم کافی در رابطه با این عمل جراحی نیز از دیگر ویژگی های بهترین جراح شناخته می شوند.
  • در دسترس بودن جراح نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. متقاضی باید بتواند قبل یا بعد از عمل در صورت داشتن مشکل یا نگرانی به جراح از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری دسترسی داشته باشد.
  • پیگیری وضعیت سلامت بیمار پس از اتمام عمل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • از دیگر ویژگی های بهترین جراح می توان به تجربه و سوابق کاری موفق در این زمینه اشاره کرد.
  • مسئولیت پذیری و تعهد حرفه ای نیز عوامل مهمی هستند. بهترین جراح لیفت سینه تهران که دارای حس مسئولین پذیری بالایی باشد خود را مسئول می داند تا در تمامی مراحل جراحی نظارت کافی داشته باشد. در این صورت قادر به فراهم کردن بهترین شرایط خواهد بود و کمترین عوارض سلامت متقاضی را تهدید خواهد کرد.

مطب بهترین متخصص جراحی لیفت صورت تهران

تهران، میدان ونک، انتهای گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک ۴۲، طبقه ۲

تهران، زعفرانیه، سه راه آصف، تقاطع اعجازی و فلاحی، ساختمان امین، طبقه ۸، واحد ۸۰۳

چگونه بهترین جراح لیفت سینه را پیدا کنیم؟

نخستین گام برای انتخاب بهترین دکتر عمل لیفت سینه تهیه کردن لیستی از بهترین جراحان پلاستیک می باشد. برای این منظور بهترین راه جستجو در فضای مجازی است. همچنین می توان از افرادی که قبلا عمل موفقی داشته اند پرس و جو کنید. پس از این که لیست مورد نظر تهیه شد برای انتخاب بهترین جراح عمل زیبایی لیفت سینه موارد زیر را باید در نظر گرفت.

بررسی سوابق و مدارک پزشکی

سطح بالای تحصیلات پزشکی جراح لیفت سینه، اعتبار مدارک و گواهینامه های ایشان از اهمیت ویژه برخوردار می باشند. در صورت وجود مقالات علمی از جراح منتخب آنها را مطالعه نمایید تا مهارت و توانمندی ایشان مشخص گردد. برای بررسی این موارد می توان در انجمن های تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی عضو شد.

تجربه و عمل جراحی متعدد

بالا بودن تعداد عمل های جراحی موفق یک جراح نشان مهارت، تجربه و کیفیت بالای عمل های جراحی ایشان می باشد. فعالیت و نمونه کارهای جراحان مورد نظر را می توان در صفحات اجتماعی یا از طریق مراجعه حضوری به مطب ایشان مورد بررسی قرار دهید.

محل جراحی

کسب اطلاع از محل جراحی که بهترین جراح لیفت سینه قرار است این عمل زیبایی را در آنجا انجام دهد از اهمیت ویژه برخوردار می باشد. به طور معمول بهترین جراحان این عمل زیبایی را در مراکز درمانی معتبر، خوشنام و دارای مجوز انجام می دهند.

میزان رضایت مراجعه کنندگان

با مراجعه به سایت یا صفحات اجتماعی پزشک متخصص عمل لیفت سینه مورد نظر می توان نمونه کارها و نظرات مراجعه کنندگان را مشاهده کنید. برای تحقیقات میدانی دقیق می توان به صورت حضوری به مطب ایشان مراجعه کرد و به صورت زنده نمونه کارهای او را مشاهده نمایید. همچنین امکان ارزیابی رضایت مراجعه کننده از نتیجه جراحی در این صورت برای شما وجود خواهد داشت.

جلسه مشاوره قبل از جراحی

متقاضی باید انتظارات و توقعات خود از نتیجه جراحی را در جلسه مشاوره با دکتر لیفت سینه در میان بگذارد. در این جلسه علاوه بر معاینه دقیق، جراح باید قادر به ارائه مشاوره خوب به متقاضی باشد. داشتن چند جلسه با جراحان برتر در انتخاب بهترین جراح لیفت سینه تهران کمک زیادی به شما خواهد کرد.

از جراح لیفت سینه چه سوالاتی بپرسیم؟

  • آیا جراحی لیفت پستان دارای عوارض است؟
  • آیا امکان شیردهی بعد از این عمل زیبایی وجود دارد؟
  • مدت زمان این عمل چقدر است؟
  • این عمل جراحی برای چه افرادی مناسب نیست؟
  • آیا انجام این عمل جراحی برای بانوان مبتلا به فیبروکیستیک امکان پذیر است؟
  • آیا امکان انجام ماستوپکسی همراه با پروتز سینه وجود دارد؟
  • ماندگاری این عمل زیبایی چقدر است؟
  • هزینه مورد نیاز برای انجام این عمل زیبایی چقدر است؟
  • پس از رفتن به منزل چه انتظاری باید داشت؟
  • روند بهبودی این عمل جراحی چگونه است؟
  • چه مدت پس از انجام این عمل جراحی می توان کارهای روزانه خود را انجام داد؟

در این مقاله نوع عمل جراحی لیفت سینه و نحوه انتخاب بهترین جراح لیفت سینه، ویژگی های لازم یک جراح لیفت سینه با تجربه و توضیحات مختصری در خصوص جزئیات لیفت را مطالعه نمودیم. در صورت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت و یا مراجعه حضوری به مطب دکتر شهریار حدادی تماس حاصل نمایید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email