بهترین جراح پلاستیک در تهران

پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک دغدغه افرادی است که تمایل به انجام عمل های زیبایی را دارند در این مقاله قرار است در خصوص بهترین جراح پلاستیک صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

جراحی پلاستیک یک عنوان عامی است که بر انواع جراحی های زیبایی و ترمیمی اشاره دارد. بنابراین جراحی هایی که در دسته جراحی های پلاستیک قرار می گیرند تعدد و تنوع زیادی دارند و در نواحی مختلفی از بدن و صورت انجام می شود. جراحی پلاستیک بیشتر از یک جراحی زیبایی است. در حالی که شاید جنبه های زیبایی بیشتر دیده شوند و جنبه برجسته ای از جراحی پلاستیک باشند ولی تنها بخش کوچکی از جراحی پلاستیک به زیبایی می پردازد. جراحی پلاستیک تنها برای بهبود ظاهر انجام نمی گیرند بلکه برای بازگرداندن ظاهر نرمال و مناسب به بیمار انجام می گیرند. جراح پلاستیک مانند انکولوژیست ها که بر روی درمان سرطان ها تخصص دارند و یا جراحان قلب که بر درمان بیماری های حوزه قلب تمرکز دارند، تنها به بخش خاصی از بدن تمرکز ندارد.

جراح پلاستیک کیست؟

جراح پلاستیک شخصی است که ابتدا 8 سال دوره عمومی را می گذراند و بعد از آن دوره های تخصصی جراحی عمومی و جراحی پلاستیک را خواهد گذراند. جراح پلاستیک برای انتقال بافت از دیگر نواحی بدن، آموزش های لازم را می بیند و به کنترل زخم ها و استفاده از مواد پروتز ( از جنس پلاستیک و فلز) می پردازد.

پوست و بافت های انسان در پی حادثه و یا بر اثر گذشت زمان دچار فرسایش شده و رو به تحلیل می گذارند. یک فوق تخصص جراحی پلاستیک شخصی است که به ترمیم پوست و بافت های بدن پرداخته و بهترین درمان را برای شما انتخاب می نماید. برای ترمیم بسیاری از سوختگی ها باید به جراح پلاستیک مراجعه کرد.

یهترین جراح پلاستیک

دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک با بهره گیری از بروز ترین و استاندارد ترین تجهیزات، تبحر خاصی در انجام جراحی زیبایی شکم، جراحی سینه، جراحی بینی و بلفاروپلاستی دارند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با شماره تلفن ۰۹۲۱۳۵۸۵۴۵۶ تماس حاصل نمایید و یا به اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

جراح پلاستیک چه خدماتی ارائه میدهد؟

جراح پلاستیک خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. از جراحی های ترمیمی مانند جراحی شکاف کام تا اعمال جراحی زیبایی مانند لیفت صورت در حیطه کاری یک جراح پلاستیک می باشد. در ادامه این مقاله به برخی از مهم ترین خدماتی که یک فوق تخصص جراحی پلاستیک ارائه می دهد، اشاره می نماییم.

جراحی های ترمیمی

به طور کلی جراحی های ترمیمی به منظور بهبود وضعیت بخش های مختلف بدنی و صورت انجام می شود که در اثر عارضه های مختلفی با مشکلاتی روبرو شده اند و نیازمند ترمیم بافتی هستند. انواع دلایلی که باعث می شود بخش هایی از بدن یا صورت نیازمند جراحی ترمیمی باشند می توان به بیماری های مختلف، اختلالات ژنتیکی، نقص عضو یا حوادث ناگهانی اشاره کرد.

همانطور که گفته شد جراح پلاستیک می تواند انواع جراحی های ترمیمی را نیز انجام دهد، مثل:

جراحی لب شکری یا شکاف در لب ها: حتماً در برخی از کودکان یا بزرگسالان مشاهده کرده اید که با شکافی در ناحیه لب هایشان متولد شده اند. این عارضه برای افراد مختلف شدت های مختلفی دارد و در مواردی ممکن است حتی این شکاف تا پایین بینی نیز ادامه داشته باشد. کودکانی که از بدو تولد با شکاف در ناحیه لب و کام متولد می شوند را می توان طی یک جراحی ترمیمی وضعیت لب ها یا کام آن ها را بهبود بخشید تا ظاهر لب ها به وضعیت طبیعی برسد و کام آن ها عملکرد طبیعی خود را بازیابد. به طور کلی جراحی ترمیمی با هدف بازگرداندن وضعیت طبیعی جسمانی در بدن یا صورت انجام می شود. بنابراین سریعاً باید روند درمانی و جراحی های ترمیمی برای آن ها انجام شود. جراحی کام در یک سالگی نیز قابل انجام است و از بروز بسیاری از عارضه های خطرناک پیشگیری خواهد کرد.

جراحی های ترمیم سینه: مثلاً زنی که به دلیل سرطان بخشی از سینه های وی برداشته شده است، در آن بخش حالت طبیعی و عادی از بین رفته است و باید در طی جراحی ترمیمی پستان ظاهر سینه ها ترمیم شود. در این جراحی ممکن است پزشک از پروتز سینه استفاده کند..

در بخش های دیگر بدن نیز سایر جراحی های ترمیم انجام خواهد شد.

جراحی های زیبایی صورت

در نقاط مختلف صورت میتوان جراحی های مختلفی را انجام داد. مانند تغییر در شکل بینی، لب، چانه، ابرو و چشم ها… . در زیر به تعدادی از این جراحی ها اشاره شده است.

جراحی زیبایی بینی

در ابتدا ویدئویی از جراحی بینی دکتر شهریار حدادی مشاهده نمایید:

در برخی از افراد به دلیل عوامل ژنتیکی و یا حادثه ممکن است ظاهر طبیعی بینی از فرم طبیعی خود خارج شود. جراحی زیبایی بینی کمک می کند تا افراد ظاهر دلخواه خود را به دست آورند. بهترین جراح پلاستیک فردی است که علاوه بر زیبایی سلامتی و راحتی بیمار را نیز پس از جراحی در نظر بگیرد.

جراحی ترمیمی بینی

جراحی ترمیمی بینی با هدف بهبود و رفع تمامی مشکلاتی که در روند جراحی اولیه بینی ایجاد شده است انجام می شود. برای مثال گاها این مشکلات به ظاهر بینی باز می گردد گاهاً مشکلاتی همچون اختلال در روند تنفس افراد ایجاد می شود که عملکرد طبیعی بینی از بین رفته است. در طی جراحی ترمیمی بینی قوز روی بینی برداشت می شود و پهنای پل بینی و نیز پهنای نوک بینی به وضعیت مطلوبی می رسد.

جراحی ترمیم بینی

علاوه بر این ها افرادی که بعد از جراحی اولیه بینی تنفس شان صدادار شده است نیز بهبود پیدا می کنند.

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک عملی است که هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد. این جراحی باید توسط بهترین جراح پلاستیک انجام شود، زیرا ناحیه چشم بسیار حساس است.

در جراحی پلک پوست و چربی اضافه بالا و زیر پلک برداشته می شود. افرادی که به دلیل افتادگی پلک در بینایی محدودیت دارند پس از جراحی حالت طبیعی را تجربه خواهند کرد.

لیفت صورت

جراحی لیفت صورت یک روش جوانسازی صورت است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند آن را انجام دهند و چین و چروک های صورت خود را از بین ببرند. دکتر شهریار حدادی از جدید ترین روش های لیفت صورت و گردن برای بیماران استفاده می کند.

تزریق ژل و بوتاکس

فوق تخصص جراحی پلاستیک با اطلاع کامل از معیارهای زیبایی و با استفاده از تزریق ژل به برخی از نقاط بدن که بر اثر افزایش سن و یا عوامل موروثی دچار تحلیل بافت شده اند، چهره شما را جذاب تر می نماید. همچنین تزریق ژل معمولاً در نواحی از صورت که خط و خطوط عمیقی دارند، می تواند ترمیم کننده باشد.

تزریق بوتاکس به منظور کاهش چین و چروک ها، پیشگیری از چین و چروک های بیش تر با غیر فعال کردن عضلات و افزایش ماندگاری برخی از درمان های صورت گرفته، انجام می شود. ماندگاری بوتاکس بسته به کیفیت آن می تواند متفاوت باشد.

جراحی های لاغری بدن

در میان روش های غیر جراحی، لاغری با دستگاه پال بیش از سایر روش ها در میان مراجعین رواج یافته است. استفاده از دستگاه پال این امکان را برای جراح فوق تخصص پلاستیک فراهم می کند تا بافت چربی را دقیق تر و کامل تر از بین ببرد. زیرا علاوه بر حرکت دست جراح که به جلو و عقب می رود، خود دستگاه نیز ارتعاشی را ایجاد کرد و به شکستن بافت چربی کمک می کند. یکی از پرطرفدارترین جراحی های لاغری بدن، جراحی زیبایی شکم است.

 پیکر تراشی

پیکر تراشی معمولاً به دو روش جراحی و غیر جراحی صورت گرفته و می تواند تغییرات معجزه آسایی در اندام شما ایجاد نماید. روش جراحی به طور خلاصه شامل بیهوشی که به صورت بی حسی موضعی و بی هوشی عمومی انجام می شود، برش که گستردگی و الگوی آن به ناحیه مورد جراحی و میزان بافت چربی بستگی دارد و در نهایت به هم آوردن برش ها که شامل دو نوع جذبی و کشیدنی می گردد. دوران نقاهت روش های جراحی معمولاً بیش تر طول می کشد و نیازمند تمهیدات و مراقبت های خاصی است که در جلسات مشاوره توسط جراح متخصص برایتان بازگو می کند.

لیپوساکشن

در جراحی لیپوساکشن بخش عمده ی چربی هایی که به طور موضعی انباشته شده اند تخلیه می شوند. این عمل زیبایی بهترین روش برای کسانی است که در بخش های مختلفی از بدن شان از جمله، ران ها، پهلوها، شکم و نیز بازو ها دارای چربی های اضافی هستند. البته این روش زیبایی اولین گزینه درمانی نمی باشد بلکه این دسته از افراد در ابتدا باید با کمک ورزش و رژیم های غذایی به کاهش چربی ها بپردازند و در صورتی که این راهکار ها پاسخ مناسبی در پی نداشت می توانند برای انجام لیپوساکشن اقدام کنند.

توصیه بهترین جراح پلاستیک برای متقاضیان جراحی لیپوساکشن این است، در صورتی که می خواهید کاهش وزن قابل توجهی داشته باشید این روش زیبایی گزینه مناسبی نمی باشد. زیرا که جراحی لیپوساکشن کمک چندانی به کاهش وزن نمی کند و صرفاً افرادی که با چربی های موضعی محدودی روبرو هستند می توانند برای انجام عمل لیپوساکشن اقدام کنند.

ابدومینوپلاستی

مهم ترین هدفی که در جراحی ابدومینوپلاستی دنبال می شود این است که چربی های اضافی و نیز پوست اضافی در بخش های شکمی، پهلو ها و نیز نواحی تحتانی شکمی برداشته شود. با برش هایی که در جریان جراحی ابدومینوپلاستی در بخش های زیر شکم ایجاد می شود می توانند کانالی ایجاد کنند تا پوست از عضلات زیر شکم جدا شود و راهی برای تخلیه و برداشت چربی و پوست اضافی ایجاد گردد.

بعد از این که چربی های اضافی از بافت اصلی شکم و پهلو ها جدا شد و روند جراحی به اتمام رسید محل برش ها بخیه می شود. این جراحی گزینه مناسبی برای افرادی است که تجمع چربی در ناحیه شکمی آن ها زیاد است و باید اقدامات جدی ای برای تخلیه آن ها انجام شود.

جراحی های زیبایی بدن

جراح پلاستیک نیز برای زیباسازی نقاط بدن نیز جراحی هایی را انجام میدهد. در زیر به تعدادی از این جراحی ها اشاره شده است.

پروتز سینه

کوچک بودن سینه در خانم ها به یک دغدغه تبدیل شده است. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی میتوان این مشکل را به صورت دائمی برطرف کرد. با کار گذاری یک پروتز سینه به اندازه دلخواه شما میتوانید دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورید.

لیفت سینه

لیفت سینه همان بالا کشیدن سینه است. پایین بودن سینه ها در خانم ها جلوه زیبایی در لباس ندارد به همین دلیل است که بسیار را به فکر جراحی بالا کشیدن سینه می اندازد. دکتر شهریار حدادی با معاینه بیماران بهترین راه حل را ارائه خواهد داد.

ماموپلاستی

سینه های بزرگ و سنگین میتواند باعث گردن درد و شانه درد شود. جراحی ماموپلاستی یا همان کوچک کردن سینه راه حل مناسبی برای بزرگی و سنگینی سینه ها است. این جراحی را میتوان همراه با لیفت سینه نیز انجام داد.

تزریق چربی

تزریق چربی در نواحی مختلف بدن قابل انجام است. شما می توانید برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت، سینه و باسن از تزریق چربی استفاده کنید. در این روش ابتدا جراح پلاستیک چربی را از نقطه ای دیگر از بدن برمی دارد و پس از تصفیه به نقطه ای دیگر تزریق می کند.

بهترین جراح پلاستیک چه کسی است؟

جراح پلاستیک در حقیقت پزشکی است که علاوه بر مهارت در زمینه تخصصی خود با بیمار تعامل برقرار کرده و اصلاح فرم و بافت بدن را برای او انجام می دهد. هدف اصلی بهترین جراح پلاستیک بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بافت های مختلف بدن است. این رشته پزشکی دارای شاخه های مختلف است. در هر یک از این شاخه ها اهداف خاصی دنبال می شوند. پزشکان متخصص جراح پلاستیک و زیبایی عوارض و آثار عارضه های مختلف روی بدن را به بهترین شکل ممکن رفع می کنند. همچنین یک جراح پلاستیک قادر به رفع مشکلات موجود در ساختار استخوان، دست و پا می باشد. در صورت تمایل برای افزایش زیبایی خود توصیه می شود به بهترین جراح پلاستیک مراجعه کنید.

فعالیت هایی که بهترین جراح پلاستیک انجام می دهد به طور معمول بسیار گسترده است. این پزشکان قادر به رفع عوارض از بین برنده زیبایی افراد هستند. در صورتی که بر اثر تصادف یا سرطان زیبایی خود را از دست داده باشید می تواند با مراجعه به جراح پلاستیک مشکل ایجاد شده را رفع کنید. یک جراح پلاستیک به طور معمول روی بخش های مختلف بیماران کار کرده و در زمینه ترمیم و بازسازی بدن آن ها تخصص دارد. این پزشکان با بافت های مختلف بدن آشنایی کامل داشته و قادر به ترمیم آن ها هستند. یک جراح پلاستیک همچنین می تواند بافت های آسیب دیده بدن را به یکی از بافت های سالم پیوند بزنند.

بهترین جراح پلاستیک

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک

جراحی پلاستیک در کشورهای مختلف رواج یافته است. به طور معمول جراح پلاستیک به منظور دستیابی به نتایج مناسب عمل های زیبایی مختلفی را انجام می دهد. همواره توصیه می شود قبل از آغاز جراحی پلاستیک مورد نظر ویژگی های بهترین جراح پلاستیک را با دقت مورد بررسی قرار داده و سپس یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

باید از ویژگی های بهترین جراح پلاستیک شناخت کافی به دست آورد. یک جراح پلاستیک خود با دقت و صبر بالا به معاینه فرد بیمار خواهد پرداخت. در نهایت با بررسی های انجام شده اقدامات لازم برای رفع مشکلات و بیماری های فرد را انجام خواهد داد. بهترین جراح پلاستیک باید با آناتومی بدن، بخش ها و اعصاب مختلف آشنایی کامل داشته باشد تا در زمان انجام جراحی به اعصاب و بافت های مختلف هیچ گونه آسیبی وارد نشود.

  • بهترین جراح پلاستیک باید با تمامی روش های روز دنیا آشنایی داشته باشد.
  • همچنین جراح پلاستیک مورد نظر شما باید در زمینه مورد نظر باید تخصص و تبحر کافی داشته باشد.
  • همچنین بهترین جراح پلاستیک باید در رابطه با عمل زیبایی مورد نظر خود علم و دانش کافی داشته باشد. همچنین این جراح باید عمل زیبایی مورد نظر را با ظرافت و دقت بالا انجام دهد.
  • پس از عمل باید تمامی نکات و مراقبت های لازم را به بیمار اطلاع دهد. این امر به بیمار کمک خواهد کرد تا دوران نقاهت خود را به خوبی پشت سر گذارد.
  • یک جراح پلاستیک خوب باید بیمار را با دقت بالا مورد معاینه قرار دهد تا بهترین درمان را برای او در نظر بگیرد.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک

در پیدا کردن و جستجو بهترین جراح پلاستیک نباید عجله کرد. همواره توصیه می شود هنگام انتخاب جراح پلاستیک صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. صبر و حوصله در این زمینه در انتخاب صحیح بهترین جراح پلاستیک به شما کمک خواهد کرد. یکی از روش های انتخاب جراح پلاستیک خوب در نظر گرفتن میزان تحصیلات و تخصص جراح مورد نظر است. به طور کلی می توان گفت برای پیدا کردن یک جراح پلاستیک خوب روش های مختلف بسیار زیادی وجود دارد. در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت.

پرس و جو از اطرافیان

افراد ممکن است در محیط های مختلف بسیار زیادی همچون باشگاه، آرایشگاه و استخر قرار گرفته و با افراد زیادی ارتباط برقرار نمایند. همچنین گاهی اوقات ممکن است دوستان یا آشنایان شما مورد جراحی پلاستیک قرار بگیرد. در این شرایط می توان از تجربیات این افراد استفاده کرده و در رابطه با جراحی پلاستیک مورد نظر خود سوالاتی که در ذهن دارید را بپرسید.

پرس و جو از اطرافیان

موتورهای جست و جو

موتور های جست و جو

شما می توانید برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک در موتورهای جست و جو مختلف همچون بینگ و گوگل به سرچ بپردازید. این امر در انتخاب بهترین جراح پلاستیک به شما کمک خواهد کرد. در نهایت از این طریق می توان لیستی از بهترین جراحان پلاستیک تهیه کرد و تحقیقات خود را در این زمینه شروع کنید. همچنین می توان به وب سایت جراحان پلاستیک مختلف سر زده و با مشاهده رزومه آن ها به اطلاعات وسیع و گسترده ای دست یابید.

شبکه های اجتماعی

در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام، توییتر و لینکدین می توانید بهترین جراح پلاستیک را انتخاب نمایید. بسیاری از جراحان پلاستیک در این شبکه های اجتماعی عضو بوده و در رابطه با حرفه خود اطلاعاتی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند. این امر به مراجعه کنندگان کمک خواهد کرد تا برای جراحی های مورد نیاز خود با دید وسیع اقدامات لازم را انجام دهند.

شبکه های اجتماعی

تالارهای گفت و گو

انجمن گفت و گو

از دیگر روش های رایج برای پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک می توان به شرکت در تالارهای گفت و گو اشاره کرد. به طور معمول زنان و مردان در سنین مختلف می توانند در این تالارها ثبت نام کنند. پس از ثبت نام در این تالارها می توان به گفت و گو با دیگران پرداخت. امکان مطرح کردن سوالات مختلف در این انجمن ها برای شما وجود دارد. افراد به سوالات شما پاسخ خواهند داد و تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد.

به طور کلی می توان گفت جراحی پلاستیک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو در انتخاب بهترین جراح پلاستیک باید نهایت دقت خود را به کار برد. در انتخاب جراح پلاستیک باید ویژگی های عنوان شده در این محتوا را در نظر گرفت. در صورت انجام جراحی پلاستیک مورد نظر خود توسط افراد بی تجربه و ناکارآمد احتمال وارد آمدن صدمات جدی به بدن شما افزایش خواهد یافت. همچنین ممکن است عوارض جبران ناپذیر بسیار زیادی سلامت شما را تهدید کند.

هزینه جراحی پلاستیک برای هر عمل چقدر است؟

همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم جراحی پلاستیک شامل تعداد زیادی عمل مختلف می شود که هر فرد با توجه به نیازش یکی از اعمال جراحی های انجام میدهد. هزینه جراحی پلاستیک با توجه به نوع عمل و همچنین ابزار های مورد استفاده متفاوت است. شما میتوانید برای مشاوره به مطب دکتر حدادی مراجعه کنید و از هزینه ها اطلاع یابید.

خاتمه

توصیه می شود در صورتی که تصمیم دارید یکی از انواع جراحی های زیبایی یا ترمیمی را انجام دهید در ابتدا به یکی از بهترین جراحان پلاستیک در تهران مراجعه کرده و روند جراحی را به دستان پرتوان آن ها بسپارید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armec13988
armec13988
1 سال قبل

واقعا خیلی خوب جاحی پلاستیک رو انجام میدن و باید بهشون افتخار کرد👌👌

سیما
سیما
1 سال قبل

هرچقدر تعریف کنم از ایشون کمه..بهترینید واقعا

فرشته میرزایی
فرشته میرزایی
1 سال قبل

برای ترمیم بینی چقدر باید از عمل اول گذشته باشه؟

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email