لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

بسیاری از مراجعین دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک این سوال را مطرح می کنند که آیا جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان امکان پذیر است یا خیر؟ جراحی لیفت و پروتز سینه بطور همزمان برای افرادی که سینه های آن ها حالت افتاده و آویزان پیدا کرده است و همچنین در کنار برطرف کردن مشکل افتادگی سینه های خود خواستار بزرگ کردن و حجیم کردن بافت سینه های خود هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

در این جراحی می توان از برش هایی که به منظور لیفت سینه ایجاد می شود همزمان برای قرار گیری پروتز در بافت سینه ها استفاده نمود. لیفت و پروتز سینه بطور همزمان عمل بسیار تخصصی جراحی سینه است که انجام آن کمی مشکل است برای انجام این جراحی انتخاب جراح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک تجربه قابل توجهی در این زمینه دارند و در انجام این جراحی دارای سابقه بسیار درخشانی هستند.

افزایش سن، کاهش وزن های شدید و شیر دهی عواملی هستند که در افتادگی و کاهش حجم سینه ها بسیار تاثیر گذار می باشند انجام لیفت و پروتز سینه بطور همزمان می تواند تمامی این تغییرات را اصلاح کند.

برخی از افراد بر این باورند که با انجام پروتز سینه می توانند مشکل افتادگی سینه های خود را برطرف کنند در صورتی که پروتز سینه مشکل افتادگی های بسیار شدید را برطرف نمی کند و انجام پروتز سینه کمی موجب لیفت سینه ها می شود در نتیجه اگر با این باور خواستار انجام جراحی پروتز سینه هستید نتیجه دلخواه خود را از انجام این جراحی دریافت نمی کنید به همین علت اگر همزمان خواستار حجیم سازی بافت سینه های خود و برطرف کردن مشکل افتادگی سینه های خود هستید باید برای دریافت بهترین نتیجه لیفت و پروتز سینه بطور همزمان انجام شود.

همچنین انجام لیفت سینه به تنهایی موجب بزرگ شدن و حجیم شدن بافت سینه ها نمی شود بلکه لیفت سینه مشکل افتادگی سینه ها را برطرف می کند و فرم زیبایی را در سینه ها ایجاد می کند

پروتز سینه یا لیفت سینه

برخی از متقاضیان دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک که خواهان ایجاد یک فرم زیبا در سینه های خود هستند این سوال را مطرح می کنند، که کدام جراحی، پروتز سینه یا لیفت سینه برای آن ها مناسب می باشد در این مقاله بطور کامل به این سوال پاسخ داده می شود .

زمانی از جراحی پروتز سینه استفاده می شود که شما خواهان افزایش برجستگی و حجم سینه های خود هستید و جراحی لیفت سینه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که سینه های شما حالت افتاده و آویزان پیدا کرده است .

لیفت سینه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فردی با مشکلات زیر مواجه باشد :

سینه حالت افتاده و آویزانی پیدا کرده باشد این افتادگی می تواند متوسط یا شدید باشد .

قرار گیری نوک سینه در پایین سینه

بزرگ بودن قطر هاله سینه

برای انجام جراحی لیفت سینه لازم است پزشک در رابطه با محل برش ها توضیحات کافی را در اختیار بیمار قرار دهد، و بیمار را آگاه کند .

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

معمولا زمانی جراحی پروتز سینه همزمان با جراحی لیفت سینه انجام می گیرد که فرد علاوه بر نارضایتی از آویزان بودن سینه ها ، خواهان افزایش سایز آن نیز می باشد . با جراحی لیفت سینه، علاوه بر رفع افتادگی فرم زیبایی در سینه ها ایجاد می شود اما اگر فرد خواهان افزایش گردی و برجستگی سینه بخصوص در نیمه بالایی سینه باشد جراحی لیفت سینه همزمان با پروتز سینه انتخاب بسیار مناسبی می باشد .

در مواقعی که افتادگی شدید باشد و سینه برجستگی کافی را نداشته باشد می توان برای رفع تمامی این مشکلات جراحی همزمان لیفت و پروتز سینه را انجام داد.

نتیجه گیری

انتخاب جراحی پروتز سینه یا لیفت سینه به تنهایی یا انجام همزمان هر دو این جراحی بعد از بررسی هایی که توسط پزشک صورت می گیرد و نظر بیمار انجام می گیرد . ممکن است با انجام یکی از این جراحی ها بتوانید نتایج مطلوبی را دریافت نمایید و نیازی به جراحی همزمان نباشد بعنوان مثال در مواردی که افتادگی خفیف باشد با جراحی پروتز سینه هم می توان برجستگی لازم را در سینه ها ایجاد کرد و هم افتادگی جزئی را برطرف کرد و نیاز به جراحی لیفت سینه نباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک دریافت نمایید .

جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان

بسیاری از خانم های که سینه های آویزان و افتاده ای دارند به اشتباه فکر می کنند که اگر عمل پروتز سینه انجام بدهند این مشکل شان بر طرف می شود، در صورتی که این گونه نیست و مشکل افتادگی به حدی شدید است که صرفا با پروتز سینه برطرف نمی شود و نیاز به یک عمل جراحی دیگری به نام لیفت سینه دارد تا به شکل و فرم زیبایی به خود بگیرد.

از آنجایی که عمل در بازه زمانی کوتاه در دو مرتبه برای خانم ممکن است آزردگی خاطر ایجاد کند جراحان پلاستیک با تبحر و مهارت بالای خود می توانند عمل پروتز و لیفت سینه را به خوبی به طور همزمان انجام دهند. اما ممکن است کمی زمان بر باشد ولی نتایج بسیار مطلوبی حاصل می شود. در این نوشتار به دلیل دغدغه ای بسیار مهم گروهی از زنان که بعد از بارداری یا شیردهی یا در اثر کهولت سن دچار این عارضه شده اند، قصد داریم در مورد این عمل زیبایی به طور همزمان صحبت کنیم. با ما همراه باشید:

ماستوپکسی جراحی زیبایی سینه

در عمل پروتز سینه به حجیم سازی سینه ها پرداخته می شود و در لیفت سینه ها به سمت بالا کشیده می شود که موجب خوش فرمی می شود. با عمل همزمان هر دو مشکل افتادگی و کوچکی سینه را می توان برطرف کرد. این نوع عمل همزمانی لیفت و پروتز سینه تحت عنوان ماستوپکسی شناخته می شود. بدین ترتیب با حذف پوست های اضافی و بالا کشیدن پستان ها سفت، شاداب و زیبا تر می شوند.

چه عواملی باعث افتادگی سینه در خانم ها می شود؟

  • کاهش وزن شدید و ناگهانی
  • افزایش سن
  • عوامل ژنتیک و وراثتی
  • جاذبه زمین
  • شیردهی

جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان چه فائده ای دارد؟

یکی از اصلی ترین مزایا انجام این عمل به طور همزمان این است که از طریق یک برش دو عمل انجام می شود. هم چنین باعث افزایش اعتماد و عزت نفس می شود و کیفیت زندگی آن ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد چرا که اکثر خانم ها به اندام خود بسیار اهمیت می دهند و در صورتی که شکل زیبا و جذاب پیدا کرده باشند بسیار خوشنود می شوند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل ماستوپکسی هستند؟

در صورتی از این عمل سود می برید که شرایط زیر را داشته باشید:

  • زمانی که سینه های تان نیاز به لیفت دارد اما می خواهید کمی برجسته تر شود.
  • از سلامتی روحی و جسمی به طور کامل برخوردار باشید.
  • شکل سینه تان به دلیل چاقی یا لاغری تغییر کرده باشد.
  • زمانی که از نوعی اختلال رشد سینه رنج می برید و دچار سینه فشرده هستید.

 

میزان ماندگاری این عمل چقدر است؟

میزان دوام و طول عمر جراحی ماستوپکسی بسته به عوامل مختلفی متفاوت است و بر اساس تکنیک های جراحی و مراقبت بعد از عمل متغیر است. ذکر یک نکته الزامیست که پروتز های سینه که در گذشته وجود داشته بسیار کم عمر تر بوده و در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و برند های بهتر، از استحکام و دوام بالاتری برخوردارند.

نکاتی در آمادگی های قبل از انجام جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان

  • در نظر داشته باشید که قبل از انجام عمل جراحی لیفت سینه باید میزان افتادگی و کوچکی سینه توسط جراحی ماهر بررسی شود و سپس اقدام به انجام کنند.
  • آن دسته از خانم های که در دوران شیردهی هستند باید صبر کنند تا 4-8 هفته بعد از اتمام شیردهی اندازه واقعی از سینه های تان مشخص شود.
  • انتظارات واقع بینانه ای از نتایج بعد از عمل داشته باشند و آن ها را با جراح در میان بگذارند.
  • از حدود 6 هفته قبل از انجام عمل سیگار کشیدن و مصرف هر گونه مواد مخدر و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.
  • پرونده پزشکی خود را در اختیار پزشک تان قرار دهید.
  • انواع آزمایشات روتین برای جراحی را انجام دهید.
  • در صبح روز عمل ناشتا باشید بدین معنا که از 8-12 ساعت قبل چیزی میل نکرده باشید.
  • می توانید فردی را تحت عنوان همراه در کنار خود داشته باشید تا در تمامی مراحل عمل حامی عاطفی و فیزیکی تان باشد.

 

دوران نقاهت بعد از جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان

دوران نقاهت یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل انجام عمل است که در میزان موفقیت آمیز بودن عمل تاثیر به سزایی برجای می گذارد پس با دقت و تلاش فراوان این مرحله را با رعایت تمامی دستورالعمل های لازم به خوبی پشت سر بگذارید.

  • استراحت کافی آن هم به مدت حداقل 4 هفته از مهم ترین نکاتی است که باید برای سلامتی تان بدان پایبند باشید.
  • اگر 3-7 روز بعد از اتمام عمل جراحی تان احساس درد یا ناراحتی داشتید پزشک برای شما دارو های ضد درد و ضد التهاب تجویز می کند تا به درد التیام بخشد.
  • ممکن است تا مدت 3 هفته سینه ها متورم شوند و اغلب بیماران بعد از گذشت 7 روز به مسائل روزمره شان می پردازند.
  • یک هفته پس از جراحی حتما به پزشک مراجعه کنید تا محل جراحی شده را به خوبی ارزیابی کنند و در صورت لزوم بخیه ها را جدا کنند.
  • تا حدود 2 هفته تمرینات ورزشی تان را کنار بگذارید.
  • 4 هفته زمان نیاز است تا بتوانید فعالیت های سنگین تری را انجام دهید.
  • در برخی از موارد ممکن است نتایج حدود 3 ماه بعد از عمل حاصل شوند و در آن زمان شکل واقعی سینه خود را مشاهده می کنید.

جمع بندی

به شما پیشنهاد می کنیم از بهترین جراح پلاستیک برای انجام این عمل مهم کمک بگیرید تا بتوانید با انتخاب هوشمندانه، سلامتی و زیبایی تان را تضمین کنید. چنانچه مطالب فوق مفید فائده واقع شده باشد می توانید آن را با ذکر منبع از وب سایت رسمی دکتر حدادی برای دوستان و آَشنایان به اشتراک بگذارید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email