بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

در طول سال هایی که عمل جراحی بینی رشد می کرد و روز به روز به متقاضیان انجام آن افزوده می شد، مهم ترین مسئله ای که ثابت باقی ماند، اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است. انتخاب بهترین جراح بینی در تهران از حساسیت ویژه ای برخوردار است زیرا در صورتی که چنین پزشکی روند جراحی را انجام دهد، احتمال بروز خطرات ناشی از جراحی بینی کاهش خواهد داشت و نتیجه جراحی به مطلوب افراد نزدیک تر خواهد شد. در ادامه قرار است که در زمینه انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین جراح بینی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

به این دلیل که بینی در وسط صورت قرار دارد، فرم ظاهری آن می تواند روی زیبایی صورت تاثیر بالایی بگذارد، این موضوع حساسیت انتخاب یک جراح با تجربه و با مهارت را افزایش می دهد.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کسی است که جراحی بینی را با استفاده از تکنیک های مناسب و با مهارت و تجربه خود انجام دهد و رضایت بخش ترین نتایج را با ایجاد یک فرم زیبا در بینی برای بیمار به همراه آورد.

تناسبی که بینی بعد از جراحی با سایر اجزای دیگر صورت پیدا می کند از اهمیت بالایی برخوردار است، در نتیجه جراح باید قبل از جراحی بینی اجزای صورت را آنالیز کند، با توجه به آناتومی صورت، اندازه و فرم بینی تغییر پیدا می کند. یک جراح بینی خوب باید قبل از جراحی تمامی جوانب را در نظر بگیرد.

یک جراح بینی خوب می تواند با به کار گیری تکنیک های جدید و خلاقیت حین عمل جراحی، بینی را کوچک کند و فرم زیبایی را در بینی ایجاد نماید.

مهم ترین ملاک ها و ویژگی هایی که می توان برای بهترین جراح بینی در تهران برشمرد، موارد زیر است:

  • برخورداری از بورد تخصصی در زمینه انواع جراحی های زیبایی از جمله جراحی بینی
  • داشتن دانش و تجربه در زمینه جراحی بینی و انواع تکنیک هایی که در روند این عمل زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد
  • داشتن وجدان کاری و مسئولیت پذیری در برابر مراجعین در زمینه انواع عارضه های احتمالی که بعد از جراحی بینی رخ می دهد
  • برخورداری از مهارت در ارائه راهنمایی هایی دقیق و تخصصی به مراجعین در زمینه تصمیم گیری در خصوص انجام یا عدم انجام جراحی بینی و یا ارائه آگاهی در خصوص مزایا و معایب جراحی بینی
  • آشنایی با اصول زیبایی شناختی و انتخاب بهترین نوع بینی (بینی فانتزی، بینی طبیعی و بینی نیمه فاتزی) در جهت افزایش زیبایی و تناسب بینی با سایر اجزای صورت
  • به کار گیری انواع تکنیک های نوین در جهت کاهش سایز بینی و فرم دهی به آن
  • به کار گیری انواع ابزار آلات در روند جراحی به منظور افزایش دقت و ظرافت جراحی در ناحیه بینی
  • استفاده از تکنیک های تقویتی در جهت کاهش احتمال بروز افتادگی نوک بینی بعد از جراحی بینی
  • ایجاد یک فرم زیبا برای بینی با در نظر گرفتن تناسب بینی با آناتومی صورت
  • ایجاد تغییرات لازم بر روی بینی و فرم دهی بینی توام با حفظ عملکرد تنفسی (جراحی بینی نباید به گونه ای باشد که بعد از جراحی برای فرد مشکلات تنفسی به وجود آورد، بینی به هیچ عنوان نباید بیش از اندازه کوچک شود که باعث بروز مشکلات تنفسی شود)
  • اهمیت دادن به علایق بیمار از دیگر خصوصیات بهترین جراح بینی می باشد
  • سلامت و منفعت بیمار باید در اولیت باشد.

نداشتن تجربه کافی جراح باعث می شود که تغییراتی که بر روی بینی اعمال می شود رضایت بخش نباشند و فرد نتواند نتیجه دلخواه خود را از جراحی بینی دریافت نماید، بنابرین در انتخاب جراح بینی خود دقت نمایید.

مراحل جراحی بینی استخوانی

زمانی که به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مراجعه می کنید، وی با طی یک سری مراحل می تواند موجب افزایش موفقیت روند جراحی گردد.

مهم ترین مراحلی که باید طی شود مراحل زیر است:

در ابتدا بهترین جراح بینی استخوانی در تهران تلاش می کند که از خواسته ها و انتظارات شما آگاه شود. این دسته از آگاهی ها موجب می شود جراح بینی تمامی موارد مورد نظر شما را تا جایی که منطقی و امکان پذیر باشد در روند برنامه ریزی جراحی بینی لحاظ کند.

در انتها بعد از این که تصمیم شما مبنی بر انجام جراحی بینی نهایی شد باید یک سری آزمایش های لازم را انجام دهید. مثل آندوسکوپی بینی برای بررسی آناتومی بخش های داخلی بینی، راینومانومتری برای بررسی مجاری هوایی بینی، آکوستیک راینومتری برای بررسی علل تنگی مجاری بینی.

نتایج حاصله ی از این موارد و آزمایش ها مورد ارزیابی دقیق پزشک قرار می گیرد تا در روند جراحی بینی به کار گرفته شوند.

در نهایت در روز جراحی بهترین جراح بینی در تهران  با استفاده از بهترین و نوین ترین ابزار آلات و تکنیک های جراحی بینی، روند جراحی بینی استخوانی پیش خواهد رفت.

پس از اتمام جراحی بینی، دوره نقاهت بعد از جراحی بینی آغاز می شود و باید با مراقبت های بعد از جراحی بینی به افزایش میزان موفقیت و نتیجه دهی جراحی بینی کمک کنید.

نحوه دسترسی به بهترین جراحی بینی

ساکنین تهران به دلیل این که دسترسی بهتری به تعداد بیشتری از جراحان بینی دارند می توانند گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشند.

روش های انتخاب بهترین جراح بینی در تهران موارد زیر هستند:

  • پرس و جو از افرادی که در تهران جراحی بینی انجام داده اند؛ بسیاری از افراد زمانی که جراحی بینی انجام می دهند در صورتی که از نتیجه راضی باشند سعی می کنند آن را به دیگران معرفی کنند.  
  • جستجو در اینترنت و فضاهای مجازی و نیز مشاهده نمونه کارهای پزشکان جراح
  • مراجعه به مطب جراح بینی و صحبت کردن به صورت حضوری با جراحان

در این مقاله در بخش های مختلف بسیاری از نکاتی که باید در هنگام انتخاب بهترین جراح بینی در تهران مورد توجه قرار دهید را برایتان ذکر کردیم.

توصیه می شود در صورتی که می خواهید برای جراحی بینی اقدام کنید پیش از تصمیم نهایی حتما نزد بهترین جراح بینی مشاوره شوید و در نهایت جراحی را به دستان متبحر ترین آن ها بسپارید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email