کاندید پروتز سینه

کاندید پروتز سینه

با افزایش روز افزون متقاضیان جراحی پروتز سینه، سوالات مردم نیز در زمینه این جراحی بسیار زیاد شده است . اما چه کسانی کاندید پروتز سینه می باشند ؟ جنس مناسب برای پروتز سینه کدام است ؟ با ادامه مطلب همراه باشید …

کاندید پروتز سینه
کاندید پروتز سینه

جراحی پروتز سینه

یکی از جراحی زیبایی که روز به روز در حال افزایش می باشد، جراحی پروتز سینه است. این جراحی که بهتر است توسط جراح پلاستیک خوب و ماهر انجام شود باعث افزایش حجم سینه می گردد . این جراحی به دلایل مختلفی ممکن است صورت گیرد که در ادامه برخی از آن بیان می شود .

کاندید پروتز سینه

به طور کلی دو گروه می توانند از پروتز سینه استفاده نمایند .

گروه اول متقاضیان پروتز سینه

این دسته از افراد، دختران جوانی می باشند که به طور مادرزادی سینه های بسیار کوچک دارند و این مسئله به شدت ناراحت هستند، این افراد می توانند از پروتز های سیلیکونی برای انجام این جراحی خود استفاده نمایند . برش در این افردا معمولا زیر سینه انجام می شود . این برش بین 4 الی 5 سانتی متر است البته با توجه به سایز پروتز سینه انتخاب شده برای بیمار تعیین می شود .

گروه دوم متقاضیان پروتز سینه

این دسته از افراد کسانی هستند که دارای سینه های بزرگی بوده و به دلیل عوامل مختلفی همچون کاهش و یا افزایش وزن، رژِیم های غیر اصولی، بارداری و زایمان و … سینه هایشان کوچک و افتاده شده است . این افراد برای جبران این مشکل می توانند از پروتز سینه به منظور برگشت حجم از دست رفته استفاده نمایند . البته پروتز سینه مشکل افتادگی سینه را برطرف نمی کند برای رفع این مشکل نیز می توان از  جراحی لیفت سینه به منظور بالا کشیدن سینه استفاده نمایید . برش در این افراد متفاوت است، معمولا انجام این برش دور سینه به همراه برش خط وسط استفاده می شود .

برای انجام پروتز سینه که جز یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی به شمار می آید، باید نهایت دقت را داشته باشید، جراح سینه خوب می تواند بهترین نتیجه را در این جراحی ایجاد کند .
راه های ارتباطی با دکتر شهریار حدادی :09213585456 ، پیج اینستاگرام دکتر شهریار حدادی

جنس پروتز سینه

اصولا جنس پروتز سینه از سیلیکون می باشد که از سیلیکون طبی پر شده است . مواد داخل پروتز سینه به هیچ عنوان خارج نمی ریزند و همچنین پارگی پروتز سینه به راحتی امکان پذیر نمی باشد و در صورت وارد شدن یک ضربه بسیار محکم به قفسه سینه ممکن که باعث شکستگی در این قسمت شود، در این صورت احتمال پارگی در پروتز سینه وجود دارد .

جراحی پروتز سینه در سنین بالای 18 سال بلامانع می باشد ، هیچ سنی برای انجام این جراحی و ایجاد یک فرم زیبا در سینه دیر نمی باشد. باید رشد سینه ها کامل شده باشد تا بتوان این جراحی را انجام داد ، البته سن مناسب برای این جراحی بستگی به نوع پروتز انتخابی هم دارد بعنوان مثال اگر برای برجسته سازی سینه از پروتز سالینی استفاده شود انجام این جراحی در سن 18 سال بلامانع می باشد ولی اگر برای حجم و برجسته سازی سینه از پروتز های سیلیکونی استفاده شود انجام این جراحی باید در سنین بالای 22 سال صورت گیرد .

پروتز سینه

برای اینکه بدانید شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی می باشید یا خیر باید یک وقت مشاوره با پزشک مورد نظر خود داشته باشید در این جلسه تمامی مشاوره های لازم را از پزشک خود دریافت نمایید و اطلاعات دقیق را در رابطه با بهترین نوع پروتز و نحوه انجام این جراحی از پزشک خود دریافت نمایید .

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با این جراحی از دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک پرسیده می شود این است که آیا منتظر بمانیم تا بعد از بچه دار شدن این جراحی را انجام دهیم یا خیر ؟

پاسخ این سوال بستگی به انتخاب خود فرد دارد، اما توصیه می شود در صورتی که عجله ای برای این جراحی ندارید انجام این جراحی را به بعد از بارداری و شیر دهی موکول کنید ، اما برای انجام این جراحی قبل از دوران بارداری و شیر دهی هیچ ممنوعیتی وجود ندارد بیش از نیمی از بیماران قبل از بچه دار شدن تحت این جراحی قرار می گیرند و هیچ گونه مشکلی برای آن ها بوجود نیامده است .  برشی که برای جایگذاری پروتز ایجاد می شود کوچک است و با قرار گیری پروتز در بافت سینه هیچ گونه خللی در غده‌های شیری اطراف نیپل ایجاد نمی شود .

برای اینکه بتوانید نتایج بسیار خوبی را از جراحی پروتز سینه دریافت نمایید توصیه می شود این جراحی را در سن مناسبی انجام دهید و بهترین برند پروتز را انتخاب نمایید ، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با این جراحی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت اقدام نمایید

چه سنی برای جراحی پروتز سینه مناسب می باشد؟

امروزه خانم های  بسیار زیادی برای بهتر شدن شکل ظاهری سینه های خود و تناسب اندام خود خواستار جراحی پروتز سینه می باشند. برخی از افراد تصور می کنند این جراحی تنها با هدف بزرگ شدن و حجیم نمودن بافت سینه ها انجام می گیرد در صورتی که از این جراحی برای برطرف نمودن و اصلاح ایرادات سینه مانند قرینه نبودن سینه ها با یکدیگر و دفرمیته بودن سینه ها بطور مادرزادی مورد استفاده قرار می گیرد.برخی از مراجعین دکتر شهریار حداد فوق تخصص جراحی پلاستیک کمتر از 18 سال سن دارند و خواستار جراحی پروتز سینه می باشند و این سوال را مطرح می کنند که چه سنی برای جراحی پروتز سینه مناسب می باشد و آیا می توان در سن کمتر از 18 سال برای بزرگ کرن و حجیم نمودن بافت سینه ها جراحی پروتز را انجام داد؟

جراحی پروتز سینه

جراحی پروتز سینه یک عمل تهاجمی می باشد در این جراحی برای جایگذاری پروتز در بافت سینه توسط جراح شکافی ایجاد می شود. قبل از انجام جراحی پروتز سینه دکتر شهریار حدادی مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و در صورتی که این جراحی برای شما مناسب باشد، جراحی پروتز سینه برای بهتر شدن شکل ظاهری سینه ها و حجیم نمودن آن ها انجام می گیرد.

در جراحی پروتز سینه از دو نوع پروتز سلیکونی و سالینی استفاده می شود که پروتز های سالینی طبق استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA) برای افراد بالای 18 سال مورد استفاده قرار می گیرد و پروتز های سیلیکونی که از ژل سیلیکون ساخته شده اند طبق استاندارد سازمان غذا داروی آمریکا برای افراد بالای 22 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

در جراحی پروتز سینه پارامتر هایی وجود دارد که می تواند در گرفتن بهترین نتیجه از این جراحی دخیل باشد بعنوان مثال برای انجام جراحی پروتز سینه فرد باید به بلوغ فکری و جسمی رسیده باشد و انتظار واقع بینانه تری از این جراحی داشته باشد. در جراحی پروتز سینه بلوغ جسمی بسیار اهمیت دارد در صورتی که بافت سینه ها در حال رشد باشد و عمل جراحی پروتز سینه بروی آن ها انجام گیرد ممکن است رشد سینه ها با اختلال مواجه شود و مشکلی در شکل آن ها ایجاد شود. بطور کل جراحی پروتز سینه برای افراد بالای 18 سال انجام می شود زیرا قبل از این سن می تواند عوارضی را به همراه آورد.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email