پارگی پروتز سینه

یکی از سوالات متداولی که ذهن افرادی که خواهان جراحی پروتز سینه هستند را درگیر کرده است، احتمال پاره شده پروتز در داخل سینه می باشد .

پارگی پروتز سینه
پارگی پروتز سینه

احتمالی پارگی پروتز سینه تقریبا صفر می باشد، و بروز این عارضه بسیار نادر است، دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک در جراحی پروتز سینه از پروتز هایی با بهترین کیفیت و دائمی استفاده می نماید، پروتز های ساخته شده برای حظور طولانی در بدن انسان طراحی و ساخته شده اند جداره این پروتز ها بسیار مستحکم می باشد به همین علت نگرانی در رابطه با پارگی پروتز سینه به هیچ عنوان نداشته باشید .

پارگی پروتز های آب نمکی

تشخیص پارگی این نوع پروتز بسیار ساده می باشد،  در صورتی که این نوع پروتز به دلایل مختلف دچار پارگی شود فرد متوجه کوچکی قابل توجه سینه خود می شود، با خارج کردن پروتز و جایگذاری پروتز جدید به راحتی می توان این مشکل را برطرف کرد . احتمال پارگی این نوع پروتز به نسبت پروتز های سیلیکونی بالا می باشد به همین علت است که پزشکان ترجیح می دهند که از این نوع پروتز استفاده نکنند .

پارگی پروتزهای سیلیکونی

احتمال پارگی پروتز های سیلیکونی بسیار نادر می باشد جداره این نوع پروتز ها بسیار مستحکم می باشد ، امروزه ریسک پارگی در این نوع پروتز ها با طراحی کیسه های بهتر و مستحکم تر بسیار کاهش پیدا کرد است . انجام ام آر آی بعد از جراحی پروتز سینه در زمان های تعیین شده بسیار توصیه می شود زیرا ممکن است پارگی این نوع پروتز بدون علامت باشد و با انجام این تست تشخیص داده شود . بدشکلی و بروز توده در خارج محدوده پروتز و احساس درد می تواند از نشانه های پارگی این نوع پروتز باشد .

پارگی بعد از پروتز سینه

با توجه به افزایش  انجام جراحی پروتز سینه این سوال برای اکثر بانوان ایجاد می شود پارگی بعد از پروتز سینه امکان پذیر است ؟ این جراحی چه عوارضی برای بانوان ایجاد می کند ؟ با ادامه مطلب همراه باشید …

پارگی بعد از پروتز سینه
پارگی بعد از پروتز سینه

پروتز سینه

پروتز سینه یک بافت خارجی می باشد که از بافت بدن تشکیل نشده است و داخل سینه بانوان قرار می گیرد به طور در حال حاضر جنس پروتز سینه مورد استفاده اکثر پزشکان از سیلیکون می باشد .

پروتز سینه اندازه و سایز متفاوت دارد . از حدود 200 سی سی تا 400 سی سی می باشد .

در افراد مختلفی می توان با توجه به اندازه و ابعاد آن پروتز ها متفاوت استفاده نمود .

انتخاب سایز مناسب پروتز سینه

برا انتخاب بهترین نوع پروتز سینه باید ابتدا قاعده سینه بانوان اندازه گیری شود و پروتزی استفاده می شود که از سینه خانم ها کمی کوچک تر می باشد .

احتمال ایجاد سرطان و پروتز سینه

بسیاری از بانوان برایشان سوال می شود که آیبا احتمال ایجاد سرطان با انجام جراحی پروتز سینه وجود دارد  . اما این مشکل به طور قطعی رد شده و به ویژه با نوع جدید پروتز های سیلیکونی امکان ابتلا به سرطان سینه برای بانوان وجود ندارد .

محل قرار گیری پروتز سینه

در هنگام جراحی با توجه به درخواست مراجعه کننده و نظر پزشک پروتز سینه یا در قسمت زیر عضله قرار می گیرد و یا زیر بافت پستان قرار می گیرد . بهتر است انتخاب محل قرار گیری را بر عهده خود جراح سینه بگذارید.

کاندید مناسب برای پروتز سینه

بانوانی که از ابتدا بافت سینه آن ها به خوبی رشد نکردذه است و سینه های کوچکی دارند می توانند با استفاده از جراحی پروتز سینه اقدام به رفع این مشکل نمایند .

برخی از بانوان نیز به دلیل بارداری و یا زایمان بخشی از سینه خود را از دست می دهند که می توانند با استفاده از پروتز سینه برطرف نمایند .

گاهی نیز به دلیل گاهس وزن ناگهانی و یا رژیم غذایی نامناسب دچار کاهش سایز در سینه شده اند می توانند از این روش استفاده کنند .

این روش یکی از بهترین روش ها برای افرادی می باشد که سینه های نامتقارن دارند .

آیا امکان پارگی پروتز سینه وجود دارد ؟

این سوال یکی از متداولترین سوالات در رابطه با پروتز سینه می باشد . این باور اشتباه در میان مردم می باشد زیرا با توجه به وجود پروتز های سیلیکونی امکان پارگی در آن ها وجود نخواهد داشت . درصورتی ممکن است پروتز سینه آسیب ببیند که ضربه ای شدید به قفسه سینه وارد شود که منجر به پارگی در سینه گردد .

با تشکر مدیریت سایت دکتر شهریار حدادی فوق تخصص پلاستیک و زیبایی

برخی از خدمات شهریار حدادی :

با انجام خدمات :

جراحی بینی

لاغری و پیکرتراشی : ( لیپوماتیک ، ابدومینوپلاستی و….

جراحی سینه ( لیفت سینه ، پروتز سینه ، ژنیکوماستی و…

نتیجه گیری

همانطور که گفته شده احتمال بروز این عارضه بسیار نادر می باشد ، افرادی که متقاضی انجام این جراحی هستند نگرانی در رابطه با پارگی پروتز سینه به هیچ عنوان نداشته باشند . توصیه می شود حتما از پروتز هایی با کیفیت بالا انتخاب نمایید و مراقبت های بعد از جراحی را به خوبی رعایت فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email