هزینه لیفت سینه در سال 1402

زمانی که بانوان از مرز 35 سالگی عبور می کنند بیشتر متوجه تغییرات بدنی خود می شوند. تغییراتی که اغلب احساسات منفی درباره اندام را در ذهنشان تداعی می کند. احساساتی از جنس دلهره و افکاری از جنس زیبا به نظر نرسیدن . تمامی این تصورات و احساسات می تواند اعتماد به نفس بانوان را کاهش دهد. در گذشته زمانی که با این تغییرات عمده _ که همسو با گذر از دوران بارداری سیر صعودی می گرفت _ مواجه می شدند تمامی آن ها می پذیرفتند، آن ها هنگامی که در تنهایی خود غرق بودند در حسرت دوران جوانی زندگی می کردند. حال بهتر است ابرهای بالای سرتان را بشکافید. تاریخ انقضای این افکار امروزه به پایان رسیده است. حال دیگر با کمی تحقیق و عزمی راسخ می توانید به تمامی آرزوهایتان جامع عمل بپوشانید. یکی از جراحی های محبویب که بانوان پس از زمان بارداری و یا با گذر سن به آن می اندیشند جراحی زیبایی سینه است. پروتز سینه و یا لیفت سینه از جمله جراحی هایی است که در میان بانوان مطلوبیتی عام پیدا کرده است. اما برخی از بانوان به علت هزینه این جراحی ها از انجام آن صرف نظر می کنند.

ما در این مقاله بر آن شدیم که به عوامل تاثیرگذار بر هزینه جراحی زیبایی پستان از جمله جراحی لیفت پستان بپردازیم. با ما همراه باشید:

جراحی لیفت سینه

زمانی که سخن از از جراحی پستان می شود بانوان در ذهن خود سینه هایی خوش فرم و متناسب با اندامشان را تصور می کنند. آیا پس از گذشت سنین جوانی و یا پایان شیردهی رسیدن به این تصویر ذهنی امکان پذیر است؟

پاسخ به این سوال به طور قطعی مثبت است. بانوان می توانند تنها با یک جراحی به نام جراحی لیفت سینه و یا در صورت لزوم با جراحی لیفت سینه همراه با جراحی پروتز سینه به ایده آل های ذهنی خود دست یابند. در ادامه به مواردی که هزینه این جراحی را تحت تاثیر قرار میده می پردازیم:

اندازه سینه

زمانی که بانوان برای انجام جراحی لیفت سینه به جراح مراجعه می کنند، جراح با معاینه وضعیت عمومی بیمار و همیچنین سابقه پزشکی او توصیه ها و عوامل موثر بر نتیجه جراحی را برای بیمار بازگو خواهد کرد. علاوه بر این اگر بیمار دارای سینه هایی بیش از اندازه بزرگ و یا افتادگی شدید باشد جراح ملزم به دادن اطلاعاتی در باب نوع جراحی خواهد بود، چراکه ممکن است به دلیل افتادگی سینه جراح برای اینجاد نتیجه دهی مطلوب جراحی پروتز سینه همزمان با جراحی لیفت سینه را به بیمار پیشنهاد دهد. بنابراین می بینید که حجم سینه می تواند تصمیم پزشک را در چگونگی انجام جراحی تحت تاثیر قرار دهد و این امر خود می تواند در هزینه جرای تاثیرگذار باشد.

برش سینه

جراح با معاینه سینه نوع برش را مشخص خواهد کرد. انتخاب نوع برش می تواند ضمن ایجاد نتیجه بخشی مثبت بر مینای نظر بیمار نیز انجام شود. اما آنچه در این تصمیمی گیری مهم تر است تصمیم جراح خواهد بود. برش ها در جراحی لیفت سینه می تواند در سه حالت رایج ایجاد شود که در ادامه به آن می پردازیم:

  • برش هاله ای نوک سینه
  • برش به شکل سوراخ کلید
  • برش به شکل T وارونه

انتخاب هر یک از انواع برش ها می تواند بر زمان سپری شده جراحی و همچنین میزان هزینه جراحی موثر باشد.

انتخاب نوع پروتز

هنگامی که جراحی لیفت سینه با جراحی پروتز سینه همراه می شود، انتخاب نوع پروتز خود به تنهایی عامل تاثیر گذار بر هزینه جراحی خواهد بود. بنابراین هزینه جراحی پروتز سینه به هزینه جراحی لیفت سینه ادغام خواهد شد.

دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه جراحی لیفت سینه

به غیر عواملی که در بالا بیان شد، علت های دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر هزینه جراحی لیفت سینه تاثیرگذار باشد. این عوامل عبارت اند از:

  • هزینه بیهوشی
  • هزینه بیمارستان
  • هزینه دارو های قبل و بعد از جراحی
  • هزینه آزمایشات قبل و بعد از جراحی

جراحی پروتز سینه و جراحی لیفت سینه به صورت همزمان

همانطور که در بالا به صورت خلاصه بیان شد هم زمانی این دو جراحی می تواند به صورت موثری بر هزینه جراحی تاثیرگذار باشد. در مواقعی جراحی لیفت سینه به دلیل بزرگی و افتادگی بیش از حد سینه ها نمی تواند به تنهایی نتیجه رضایت بخشی را ایجاد کند، لذا جراح به بیمار پیشنهاد می کند جهت کسب رضایت کامل، از جراحی پروتز سینه نیز بهره مند شود. زمانی که جراحی لیفت با پروتز همسو باشد به علت یکی شدن دو عمل هزینه نهایی به دو جهت متغیر خواهد بود. اول اینکه بیمار به دلیل پرداخت یک هزینه بیهوشی می تواند یک تیر را با دو نشان زند و همچنین برای جراحی دوم نیازمند به برش جدید بر پوست خود نباشد. اما در مورد دوم به علت اینکه جراح به طور همزمان دو عمل را در یک عمل تلفیق می کند می تواند هزینه مضاعفی را درخواست کند.

انتخاب بهترین جراح پلاستیک

انتخاب بهترین جراح پلاستیک یا بهترین جراح لیفت سینه یکی از دغدغه های اصلی بانوان در انجام این جراحی است. در واقع پس از تصمیم به جراحی لیفت سینه گام مهم بعدی انتخاب جراح خوب است. همانطور که می دانید بنابر تجربه جراح و مهارت وی در انجام این دست از جراحی ها هزینه های زیبایی به خصوص هزینه جراحی لیفت و پروتز سینه دستخوش نوسانات بسیاری خواهد شد. لذا  بهترین راه، انتخاب بهترین جراح لیفت سینه خواهد بود. شاید این سوال برای شما ایجاد شود کیه چطور می توان یک جراح پلاستیک خوب را یافت . پاسخ این سوال در میزان انجام این جراحی و مشاهده رضایتمندی افرادی است که این جراحی را به وسیله جراحی معتبر انجام داده باشند.

سخن پایانی

اگر چه این جراحی نتیجه فوق العاده ای را برای بانوانی خواهد داشت که به خاطر نازیبایی سینه در رنج هستند، اما اگر همین جراحی به دست افراد بی تجربه به علت بهای پایین بودن هزینه انجام گیرد، عوارضی غیر قابل جبران خواهد داشت. جراحی که تجربه کافی برای انجام جراحی لیفت سینه را ندارد به جای بالا کشیدن سینه هایتان پولتان را بالا خواهدکشید. این در حالی است که شما مجبور به جراحی ترمیمی خواهید شد و باید هزینه مضاعفی را پرداخت کنید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الناز
الناز
2 سال قبل

سلام حدودا هزینش چقدره میشه
09912805623

دکتر شهریار حدادی
در انتظار تایید
پاسخ به  الناز
2 سال قبل

لطفا به دایرکت اینستا مراجعه فرمایید

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email