بهترین جراح لیپوماتیک

چربی هایی که در نواحی مانند باسن، بازو، ران، غبغب، ساق پا، پهلو، پشت کمر و شکم تجمع کرده اند و باعث برهم خوردن تناسب اندام شده اند به راحتی با لیپوماتیک قابل استخراج می باشند و می توان تناسب اندام ایده آلی را بوجود آورد. در بین روش هایی لاغری که امروزه مطرح شده است مانند لیپوساکشن، لیپولیز، کرایولیپولیز و غیره ، لیپوماتیک بهترین روش می باشد که بدون هیچگونه عارضه خاصی تناسب اندام زیبایی را برای فرد به همراه می آورد. برای انجام جراحی لاغری باید نزد بهترین دکتر لیپوماتیک مراجعه نمایید. در صورتی که نیاز به آشنایی با فعالیت های بهترین دکتر لیپوماتیک تهران را دارید، ادامه مطلب را ملاحظه نمایید.  افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک هستند، این سوال ذهن آن ها را درگیر کرده است که بهترین جراح لیپوماتیک تهران کیست؟ برای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک، مشاهده نمونه کارها کمک بسیار شایانی می کند، لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی می باشد که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا نتایجی که مد نظر است بتوان از آن دریافت کرد.

علاوه بر انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک لازمه دریافت یک نتیجه مطلوب از لیپوماتیک این است که شما کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید، در صورتی که چربی های تجمع شده در نواحی مختلف بدن شما بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد زیرا با استفاده از این روش می توان میزان خاصی از چربی را از بدن استخراج کرد، بعنوان مثال در صورتی که چربی های انباشته شده در قسمت شکم شما به اندازه ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده ای پیدا کرده باشد، لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد. برای رفع افتادگی پوست شکم بدلیل تجمع بیش از حد چربی بهترین گزینه جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی است که به نسبت لیپوماتیک تهاجمی تر می باشد.

دکتر شهریار حدادی

نحوه انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

در این قسمت از این مقاله، به شما کمک می‌کنیم که چگونه بهترین جراح لیپوماتیک را برای خود پیدا کنید. ابتدا به دنبال پزشکان مختلف در این زمینه در شهر تهران باشید. برای این کار می‌توانید از اینترنت و برنامه‌های محبوبی مانند اینستاگرام کمک بگیرید. سپس لیستی از تمام پزشکان را تهیه کنید. پس از تهیه لیست، اطلاعات دقیق‌تری در مورد هر پزشک به دست آورید و تمامی نمونه کار‌های آن‌ها در زمینه لیپوماتیک را به‌دقت بررسی کنید.

سپس پزشک خوب و با تجربه را از لیست بهترین جراح پلاستیک انتخاب کنید و نوبتی برای مراجعه حضوری بگیرید. دقت داشته باشید، بهترین جراح لیپوماتیک، این توانایی را داشته که این روند را به‌گونه‌ای انجام دهد که در نهایت پوست دچار افتادگی و شل‌شدگی نشده و بدون هیچ‌گونه درد و خون‌ریزی باشد. در انجام این عمل، از دستگاه‌های مختلف بهره‌گیری می‌شود.

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک با توجه به متعدد بودن جراحان پلاستیک در ایران امری دشوار است. اما باید این نکته را به خاطر داشت که با انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک می توان به بهترین نتایج دست یافت و همچنین عوارض تا حد قابل توجهی کاهش خواهند یافت.

برای پیدا کردن بهترین جراح لیپوماتیک در وهله نخست باید لیستی از پزشکان که قادر به انجام این عمل زیبایی هستند را تهیه کرد و با توجه به آن به مطب جراحان مراجعه کرد و نظر دیگر بیماران و مراجعه کنندگان را در رابطه با میزان رضایت آن ها از این عمل زیبایی را بپرسید. برای این منظور همچنین می توان با جراح یک جلسه حضوری برقرار کرد تا انتظارات خود از جراحی را عنوان کرده و از مزایا و معایب این عمل زیبایی اطلاع یابید.

با مشاهده نمونه کارها، نحوه عمل و نتایج پس از عمل نیز می توان بهترین جراح لیپوماتیک را انتخاب کرد. این موارد در سایت خود جراح پلاستیک نیز قابل مشاهده هستند.

شهریار حدادی

ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک

باید دقت داشته باشید که بهترین جراح لیپوماتیک، اطلاعاتی کامل بر شناخت آناتومی بدن داشته و علمی به همراه تجربه کافی برای استفاده از دستگاه را داشته باشد. بدین ترتیب، بهترین جراح لیپوماتیک، با اتکا به تجربیات و استفاده از تکنیک‌ها، روش‌های خاصی را برای دست‌یافتن به نتیجۀ مناسب به کار خواهد بست. روش‌هایی که تا حد زیادی ناشی از تبحر خود پزشک است.

از مهمترین ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن مدرک تخصصی پزشکی یکی از مهمترین ویژگی های جراح لیپوماتیک می باشد. برای انجام این عمل زیبایی یک جراح عمومی گزینه مناسبی نخواهد بود. از این رو بهتر است به دنبال جراح متخصص یا فوق تخصص زیبایی باشید. این متخصصین به طور معمول تجربه زیادی در این زمینه دارند.
  • سرعت عمل و مهارت از دیگر ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک می باشد. در صورت مراجعه به یک جراح با مهارت و سرعت عمل بالا می توان به نتایج مطلوب دست یافت.
  • تبحر، تجربه بالا و دارا بودن رزومه کاری قوی از دیگر ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک می باشد. از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت و سرچ نام پزشک می توان در این زمینه به اطلاعات مورد نیاز دست یافت.
  • بهترین جراح لیپوماتیک در جلسه مشاوره قبل از جراحی تمام نکات لازم، راجب مراقبت های بعد از عمل را به بیمار می گوید.
  • از دیگر ویژگی های یک جراح متخصص خوب می توان به استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرن برای انجام این عمل زیبایی اشاره کرد. این ابزار در دستیابی به نتایج مطلوب و کم عارضه تاثیر قابل توجهی دارد.
  • دانش، تحصیلات و تخصص بالایی در زمینه جراحی و تناسب‌اندام دارد.
  • در حین جراحی لیپوماتیک، از تجهیزات مطلوب بهره می‌گیرد.
  • داشتن تیم مشاوره و دستیاران قوی، یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین متخصص لیپوماتیک است.
  • از اخلاق خوب و مهارت ارتباطی حرفه‌ای برخوردار است.
  • بهترین جراح لیپوماتیک، ساعت کاری مشخص و منظمی را دارد.
  • و…

چرا باید بهترین جراح لیپوماتیک را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در بدست آمدن بهترین نتایج از این عمل زیبایی تاثیر قابل توجهی دارد. هنگام انجام این عمل توسط جراح باتجربه هیچ گونه عارضه ای شما را تهدید نخواهد کرد. جراحان لیپوماتیک باید بورد تخصصی جراحی پلاستیک را داشته باشند. از آنجا که این عمل زیبایی ظرافت بالایی دارد انتخاب جراح باتجربه برای انجام آن از اهمیت زیادی برخوردار است. برای انجام این عمل کافی است در بدن برش خیلی کوچک انجام گیرد تا چربی های اضافه از بدن خارج شود.

در طول این عمل دیگر بخش های بدن آسیب نخواهند دید. این عمل زیبایی همچنین دارای پیچیدگی های زیادی است و بیمار در طول آن باید احساس راحتی داشته باشد از این رو انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یکی از عوامل موثر در دستیابی به نتایج مطلوب از این عمل جراحی اعتماد به جراح می باشد.

همان‌طور که می‌دانید سلامتی هر فرد، مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به او عطا کرده است؛ بنابراین برای اینکه از این نعمت خدادادی محروم نشویم، باید بهترین جراح لیپوماتیک را برای خود انتخاب کنیم. همچنین درصورتی‌که بهترین جراح لیپوماتیک را انتخاب کنیم، در نهایت می‌توانیم بدون دغدغه به اندام دلخواه و زیبای خود برسیم. همچنین از انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک، می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که بعد از عمل، عوارض کمتری گریبان‌گیر شما خواهد شد و عمل آسان‌تری را خواهید داشت. از جمله ریسک‌های ناشی از جراحی لیپوماتیک عبارت‌اند از:

  • عوارض بیهوشی
  • کبودی
  • تجمع مایع
  • عفونت
  • عوارض قلبی ریوی
  • ایجاد خطوط نامنظم روی سطح پوست
  • عدم بهبود زخم‌ها
  • نیاز مجدد به عمل جراحی
  • تورم و التهاب
  • و…

نقش تعرفه در انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک

اکثر افراد عقیده دارند هرچه هزینه لیپوماتیک بیشتر باشد کیفیت آن بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که قیمت ها در مهارت جراح و کیفیت جراحی تاثیر زیادی ندارند. برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک باید دیگر شاخصه ها را نیز در نظر گرفت. هرچند تجربه و شهرت یک جراح در قیمت این عمل زیبایی موثر است و جراح باتجربه و ماهر برای انجام این عمل زیبایی هزینه بیشتری دریافت می کند. مکان ارائه خدمات توسط جراح لیپوماتیک نیز در قیمت و تعرفه آن موثر است.

لازم به ذکر است که تجهیزات مورد استفاده برای انجام این عمل زیبایی نیز بر قیمت آن موثر است. استفاده از تجهیزات استاندارد در عمل لیپوماتیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا استفاده از این تجهیزات از عوارض این عمل زیبایی پیشگیری می کند. از دیگر دلایل تفاوت تعرفه در بین کلینیک ها می توان به نوع، میزان خدمات و پشتیبانی پس از جراحی اشاره کرد.

قبل از معاینه و بررسی بیمار توسط بهترین جراح لیپوماتیک در رابطه با هزینه ها و تعرفه ها نمی توان به اطلاعات مشخص و دقیق دست یافت. شرایط افراد و استفاده از بهترین دکتر لیپوماتیک بر نحوه عمل و هزینه ها موثر است.

در صورت نیاز به اطلاعات در رابطه با تعرفه بهترین دکتر لیپوماتیک می توان به صورت شبانه روزی با مشاوران ما در ارتباط باشید. در این صورت می توان به اطلاعات دقیق و کامل از هزینه های این عمل زیبایی توسط بهترین دکتر لیپوماتیک دست یافت.

 
 

کسب مشاوره پیش از عمل لیپوماتیک زیر نظر بهترین جراح

کسب مشاوره از بهترین جراح لیپوماتیک از مهمترین اقدامات قبل از انجام این عمل زیبایی می باشد. بهترین جراح همواره به دنبال ارائه اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با موارد زیر به بیمار می باشد:

  • عوارض این عمل زیبایی
  • نحوه انجام آن
  • مراقبت های قبل و پس از آن

همواره توصیه می شود به جراحی مراجعه کنید که بتواند اعتماد شما برای انجام این عمل زیبایی را جلب کند. در این صورت با خیال راحت این عمل را انجام خواهید داد. در جلسات مشاوره جراح باید سوابق جراحی و اندام شما را مورد بررسی قرار دهد.

آزمایشات لازم قبل از جراحی را حتما باید انجام داد تا جراح قادر به تشخیص این موضوع باشد که آیا شما برای انجام این عمل زیبایی کاندید مناسب هستید؟ در صورتی که برای انجام این عمل کاندید مناسبی نباشید جراح نباید به خاطر منافع خود شما را مجبور به انجام این عمل کند.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران و در دیگر شهر ها این مسئله را با شما در میان خواهد گذاشت و از انجام آن برای شما خودداری خواهد کرد. در چنین شرایطی بهتر است شرایط را پذیرفته و این عمل را انجام ندهید. در غیر این صورت پس از انجام عمل به نتایج مطلوب دست نخواهید یافت و مشکلات روحی و جسمی ممکن است شما را تهدید کنند.

جراح لیپوماتیک چه جراحی‌هایی انجام می‌دهد؟

متخصص لیپوماتیک، قادر به انواع عمل‌های جراحی در زمینه زیبایی می‌باشد. برای مثال لیپوماتیک شکم، لیپوماتیک بازو، لیپوماتیک ران، لیپوماتیک غبغب، لیپوماتیک و ترنسفر به باسن، ماموپلاستی یا کوچک‌کردن سینه، پروتز سینه، بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، تزریق بوتاکس و ژل، لیفت ابرو و پیشانی، لیفت صورت، جراحی بینی، پروتز گونه و چانه و… انواع جراحی‌های مختلف بوده که یک متخصص لیپوماتیک باتوجه‌به تخصص خود، می‌تواند انجام دهد.

توصیه‌های لازم پس از جراحی توسط بهترین جراح لیپوماتیک

بعد از جراحی توسط بهترین جراح لیپوماتیک، دقت زیادی به‌تمامی توصیه‌های لازم در زمینه مراقبت های بعد از لیپوماتیک را داشته باشید و به‌خوبی به رعایت آن‌ها بپردازید. از جمله مراقب‌ها و توصیه‌های لازم بعد از عمل توسط بهترین جراح لیپوماتیک عبارت‌اند از:

  • از لباس مخصوصی که جراح توصیه می‌کند باید استفاده کنید.
  • استفاده از کمپرس یخ در محل انجام لیپوماتیک ممنوع است.
  • تا سه روز بعد از انجام لیپوماتیک، دوش‌گرفتن ممنوع است؛ مگر با صلاح‌دیدن پزشک متخصص.
  • حداقل به مدت دو هفته از شنا، استفاده از سونا و جکوزی امتناع کنید.
  • سعی کنید نمک و چربی را از رژیم غذایی خود حذف کنید.
  • به‌غیراز دارو‌های تجویزی پزشک از دارو‌های دیگری استفاده نکنید.
  • نحوه خوابیدن بعد از لیپوماتیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • اگر لیپوماتیک شما در ناحیه پایین تنه است، حتماً از جوراب مخصوص استفاده کنید تا از آمبولی پیشگیری شود.
  • حتماً در صورت صلاح‌دیدن پزشک، ۱۲ ساعت بعد از عمل و هوشیاری کامل، با کمک پرستار یا همراه قدم بزنید تا بدن دچار مشکل نشود.
  • اگر روی تخت استراحت می‌کنید، حتماً هر ۱۵ دقیقه جابه‌جا شوید. اصلاً و تحت هیچ شرایطی به پهلو نخوابید.
  • شست‌وشوی منظم محل زخم و تعویض پانسمان مهم‌ترین بخش مراقبت بعد از لیپوماتیک است.
  • تحت هیچ شرایطی از پانسمان‌های طولانی‌مدت استفاده نکنید و روزانه پانسمان را تعویض کنید و وضعیت زخم را مشاهده کنید.
  • استفاده از پماد‌های ترمیم‌کننده محل زخم را، بعد از توصیه پزشک آغاز کنید و به طور منظم استفاده کنید.
  • از انجام ورزش‌های سنگین بپرهیزید و برای شروع هرگونه فعالیت سنگین، از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.
  • گن مخصوص لیپوماتیک را فقط برای زمان کوتاه درآورید. استفاده از این گن حدود ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.
  • استفاده خودسرانه از دارو‌های رقیق‌کننده خون ممنوع است، مگر با تجویز پزشک متخصص.

موارد استفاده از لیپوماتیک

با استفاده از دستگاه لاغری لیپوماتیک می توان چربی های موجود در قسمت شکم، پهلو، ساق پا، پشت کمر، غبغب، ران، بازو و پهلو ها را خارج نمود.

مزایای لیپوماتیک

با استفاده از لیپوماتیک می توان با یک تیر 2 نشان زد به این گونه که امکان استفاده از چربی استخراج شده با روش لیپوماتیک وجود دارد، زیرا با استفاده از این روش هیچ گونه آسیبی به بافت چربی وارد نمی شود بنابرین برای جوانسازی پوست، افزایش حجم گونه، لب و سینه می توان از چربی استخراج شده استفاده کرد. هیچ گونه آسیبی به بافت های مجاور با استفاده از این روش وارد نمی شود زیرا دستگاه لیپوماتیک مجهز به سنسور است که این اجازه را به لوله کانولا نمی دهد که با سایر بافت ها برخورد کند.

روش انجام لیپوماتیک

این روش لاغری توسط دستگاه لیپوماتیک انجام می شود و یک روش امن و سریع برای از بین بردن چربی های اضافه بدن می باشد. در این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود و روشی بدون برش است.

 
لیپومایتک

ویژگی های لیپوماتیک

  • در این روش از بیهوشی استفاده نمی شود و تنها نیاز به استفاده از بی حسی موضعی می باشد.
  • به طور یکنواخت چربی ها را خارج می کنید و باعث ماندن چربی در برخی قسمت ها نمی شود.
  • بر خلاف سایر روش ها که بیمار باید 6 ماه از گن استفاده نماید، در لیپوماتیک تنها دو هفته اول نیاز به استفاده از گن می باشد.
  • ترشحات و تورم این روش بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد.
  • لیپوماتیک نیاز به استراحت ندارد و بیمار چند ساعت بعد از انجام آن می تواند به کار خود بپردازد.

نتیجه گیری

در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک و سپس نحوه انتخاب آن پرداختیم. انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک بسیار پر اهمیت است زیرا در نتیجه نهایی جراحی بسیار موثر خواهد بود. سعی کنید پزشک را برگزینید که تجربه بالایی داشته و قبل از اقدام به جراحی تمامی نمونه کارهایش را مشاهده کنید تا با خیالی آسوده زیر تیغ جراحی روید. دکتر شهریار حدادی میتواند در این زمینه به شما کمک کند. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kate
Kate
4 سال قبل

سلام عزيزم
شماره من
0016474470205
اگه ممكنه بمن تو تلگرام پيام بديد من چند تا سوال دارم
ممنون

drhaddadi
drhaddadi
پاسخ به  Kate
4 سال قبل

می توانید برای برقراری ارتباط به اینستاگرام مراجعه کنید https://www.instagram.com/drhaddady/

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email