لاغری با دستگاه پال

لیپوساکشن یکی از شایع ترین تکنیک های جراحی پلاستیک به شمار می آید که برای برداشتن چربی های اضافه انجام می شود . لیپوساکشن نه جایگزین رژیم غذایی است و نه درمان چاقی. افرادی با وزن نسبتاً طبیعی و پوست جوان، سالم و الاستیک اما با چربی موضعی بیش از حد در نواحی خاص بهترین نتایج را از لیپوساکشن می‌گیرند. نتایج دائمی است و چربی ساکشن شده هرگز با مراقبت های بعدی مناسب به ناحیه باز نمی گردد. هزینه لیپوساکشن عامل مهمی برای بررسی جراحی لیپوساکشن است. با این حال کیفیت جراحی مهمتر از هزینه آن است. اگر هدف نهایی از جراحی، داشتن ظاهری زیبا و ظاهری خوب باشد، احتمالاً تخصص پزشک و تجربه او مهمتر از هزینه جراحی لیپوساکشن است. هزینه مهم است، اما مهم ترین عامل برای در نظر گرفتن لیپوساکشن نیست. اگر قصد لاغری با دستگاه پال را دارید بهتر است ابتدا اطلاعات کاملی درباره آن داشتته باشید. در این مقاله میتوانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

لیپوساکشن چیست؟

برخی از افراد هستند که با داشتن رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش باز هم برخی از نقا ط بدنشان دچار چاقی موضعی است که در این صورت راه هایی برای پیکر تراشی ابداع شده است که می تواند این مشکل را برطرف کند .چربی های موضعی می توانند به دلیل صفات ارثی نیز ایجاد شوند که در نهایت با هر دلیل باعث نامتناسب بودن اندام می شود. لیپوماتیک و لیپوساکشن برای نواحی مختلف بدن می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیپوساکشن با دستگاه پال
  • ران ها
  • باسن
  • شکم و پهلو
  • کمر
  • بازوها
  • اطراف زانو
  • سینه
  • برخی از اجزای صورت مانند گونه ،چربی گردن و از بین بردن غبغب
  • ساق پا

لیپوساکشن با دستگاه پال

از آنجایی که یک کانول برای حذف چربی استفاده می شود، استفاده از روش لیپوساکشن نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد و باید حتما توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت گیرد. این کانول در کانال چربی به عقب و جلو حرکت می کند، جراحان همیشه نمی توانند به طور موثر چربی های ناخواسته را از بین ببرند.اما استفاده از دستگاه پال، تمام این امکان را برای تمامی افراد فراهم می نماید تا دقیق تر و کامل تر به رفع چربی های اضافه بپردازد . زیرا علاوه بر حرکات جراح پلاستیک، با لرزشی که ایجاد می کند 30 درصد بیشتر چربی از بدن خارج می شود .

روش PAL مزایای بسیار ارزشمند و منحصر به فردی دارد:

کبودی، تورم و ضربه کمتر.
دقت جراح بهبود یافته برای مجسمه سازی و کانتورینگ بدن.
افزایش راحتی بیمار و بهبود ایمنی.
زنده ماندن سلولی بیشتر برای پیوند چربی اتولوگ و تزریق مجدد.
روند بهبود سریعتر است زیرا بافت همبند از بین نمی رود.
مطالعات نشان می دهد که PAL غلظت بالایی از سلول های بنیادی مشتق شده از چربی را تولید می کند که نویدبخش بسیاری از درمان های پزشکی است.

روش لیپوساکشن با PAL

در این روش با کمک یک کانول با لرزشی که ایجاد می نماید می تواند سلول های چربی را بهتر از بدن خارج کند . پزشکان می توانند چربی بیشتری را در یک زمان کوتاه خارج نمایند . این روش ایمن تر و سریع تر از سایر روش ها شناخته شده است .

راه های ارتباطی با دکتر شهریار حدادی ، فوق تخصص جراح پلاستیک
شماره تماس : ۰۹۲۱۳۵۸۵۴۵۶
پیج
اینستاگرام دکتر شهریار حدادی

 مزایای دستگاه PAL

  • در این روش نیاز به استفاده نیرو بسیار زیاد از پزشک نمی باشد . زیرا با لرزشی که دارد بهتر می تواند چربی ها را خارج کند .
  • 30 درصد بیشتر از سایر روش های لیپوساکشن چربی از بدن خارج می شود .
  • این روش برای قسمت هایی که لیپوساکشن بسیار دشوار می باشد راحت تر صورت می گیرد .
  • عوارض ناشی از این روش بسیار کمتر است .
  • در کمترین زمان بیشتری حجم از چربی را می توان از بین برد .
  • لاغری با دستگاه پال علاوه بر لیپوساکشن با لرزشی ظریفی که دارد، باعث بهتر شدن ظرافت دستگاه می شود .
  • همچنین دقت بیشتری در برداشتن چربی صورت می گیرد .
  • در این روش آسیب های وارد شده بسیار کمتر است .

آیا من کاندیدای PAL هستم؟

پزشک شما بهترین گزینه برای تعیین اینکه آیا شما کاندیدای لیپوساکشن هستید یا خیر، میباشد. اما چند نشانه وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری کمک کند:

  • شما “چربی مقاوم در برابر رژیم” دارید که با رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی رود.
  • شما رسوبات چربی دارید که با بقیه بدن شما تناسب ندارد.
  • شما در نواحی با حداقل مقدار پوست اضافی و خاصیت ارتجاعی پوست دارای رسوب چربی هستید.
  • PAL ممکن است به عنوان بخشی از یک عمل ابدومینوپلاستی (تامی تاک) یا یک روش پانیکولکتومی (برداشتن چربی و پوست آویزان، معمولاً پس از کاهش وزن شدید یا جراحی چاقی) انجام شود.

لیپوساکشن در بیماران دارای اضافه وزن که می خواهند حجم زیادی از چربی را از بین ببرند یا بیمارانی که صرفاً به دنبال کانتورینگ و مجسمه سازی بدن هستند، انجام می شود.

برای بیمارانی که به دنبال کانتورینگ هستند، PAL برای برداشتن لایه نازک زیر جلدی چربی استفاده می شود. جراح شما می تواند از PAL برای انجام مجسمه سازی دقیق بدن در بسیاری از نواحی بدن استفاده کند. PAL به جراح امکان کنترل دقیق را می دهد که می تواند منجر به نتایج بهتر شود.

بهتر است بدانید که …

  • استفاده از این روش برای لاغری سریع به مراجعه کنندگان اجازه می دهد که با ایمنی بیشتری چربی های اضافه خود را از دست دهند .
  • هرچه مهارت جراح بالاتر باشد، نتیجه بهتری از این جراحی حاصل می شود .

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali
ali
4 سال قبل

کسی که خیلی اضافه وزن داره لیپوماتیک جواب میده برا لاغری یا ابدومینوپلاستی
میشه دو تا شو باهم استفاده کرد,,؟
عوارض کدومکمتره؟

drhaddadi
drhaddadi
پاسخ به  ali
4 سال قبل

درمان اضافه وزن زیاد بای پس معده است

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email