پروتز سینه

یکی از جراحی هایی که در چند وقت اخیر مورد توجه تعداد زیادی از بانوان قرار گرفته است، عمل زیبایی پروتز سینه است. با توجه به این مورد ما قصد داریم تا در این نوشته به صورت کامل بررسی بر عمل پروتز پستان داشته باشیم تا بتوانیم پاسخ تمام سؤالات احتمالی شما را بدهیم. برخی از مواردی که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت عبارت اند از: پروتز پستان چیست؟ این جراحی مناسب چه کسانی است؟ بررسی انواع روش های پروتز پستان و عوارض آن ها و سایر موارد. این نوشته برای کسانی که سعی دارند تا برای بزرگ کردن سینه با پروتز اقدام کنند و یا کسانی که در مرحله تحقیق در رابطه با این نوع عمل هستند می تواند بسیار کاربردی باشد. امیدواریم مطالب بیان شده توسط دکتر حدادی دکتر پروتز سینه در تهران در ادامه برای شما مفید بوده و از آن ها بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات کامل در مورد این جراحی در ادامه همراه ما باشید.

پروتز سینه چیست؟

منظور از پروتز پستان ، جراحی است که در شاخه جراحی های پلاستیک قرار می گیرد. این جراحی برای بزرگ کردن و قرینه سازی سینه کاربرد دارد وبرای انجام این جراحی ، از ایمپلنت سینه یا همان پروتز استفاده می شود و جراح پروتز سینه در تهران با توجه به شرایط ، اندام و غیره نوع مناسب ایمپلنت را انتخاب کرده و در سینه زیباجو قرار می دهد؛ بنابراین به طور خلاصه جراحی پروتز سینه ، یک جراحی به منظور بزرگ کردن و یا قرینه سازی سینه با استفاده از کاشت پروتز می باشد.

پروتز سینه - دکتر حدادی

پروتز سینه مناسب چه کسانی است؟

عمل پروتز سینه - دکتر حدادیپاسخ به این سؤال در برگیرنده طیف های مختلفی است. به صورت خلاصه لیست برخی از کاندید‌های مناسب برای پروتز سینه در شهر تهران یا سایر شهرها عبارت است از:

  • کسانی که بر اثر کاهش وزن فرم سینه شان خراب شده است.
  • کسانی که به دلیل شیردهی، جراحی و غیره سینه های نامتناسب دارند.
  • کسانی که قصد افزایش سایز یا حجم سینه دارند.
  • کسانی که قصد قرینه سازی سینه دارند.

در چه سنی می توانیم جراحی پروتز سینه را انجام دهیم ؟

سنی که بعنوان یک زمان مناسب برای بهره مند شدن از این فرایند درمان ، یک سن ایده ال تلقی می شود به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی افراد به طور ژنتیکی دارای سینه های کم حجم هستند ، از اینرو نیاز دارند برای دستیابی به شکل ظاهری مطلوب در سینه ها ، در دهه های دوم یا سوم زندگی خود ، اقدام به این جراحی کنند. در برخی افراد نیز کم حجم شدن سینه ها در پی تاثیرات طبیعی ناشی از بالا رفتن سن یا بارداری و شیردهی اتفاق می افتد. زمانی که احساس می کنید کم حجم بودن سینه ها ، شکل ناخوشایندی را در این اندام ایجاد کرده و این شکل ظاهری ، برایتان آزار دهنده است ، می توانید با مراجعه به پزشک ، و به مشورت گذاشتن دغدغه تان با او ، در خصوص انجام جراحی پروتز سینه ، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. البته ، لازم به ذکر است که بیمار باید از نظر سنی ، در موقعیتی باشد که رشد سینه ها کامل شده باشد. به طور کلی افراد پس از 17 سالگی که رشد سینه هایشان تکمیل شده است ، می توانند برای جراحی پروتز سینه اقدام نمایند.

جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

پروتز سینه در تهران ، اغلب برای افراد زیر توصیه نمی شود:

  • افراد دارای انتظارات غیر منطقی از نتیجه جراحی
  • افرادی که داروهای خاصی را مورد مصرف قرار می دهند و به عفونت های فعال ، سرطان درمان نشده یا ناهنجاری های خود ایمن خاصی مبتلا هستند.
  • بانوان باردار یا بانوانی که در دوره شیردهی به سر می برند.
  •  افرادی که دچار یک بیماری فیزیولوژیکی درمان نشده هستند. اگر بدن به یک ناهنجاری دیسمورفیک شدید یا بیماری فیزیولوژیکی درمان نشده ، دچار باشد ، بهتر است قبل از اقدام به انجام پروتز سینه ، جهت رفع و کنترل این ناهنجاری اقدام شود.

انواع برش دهی در عمل پروتز سینه

اگر قرار باشد تا لیستی از انواع روش های پروتز پستان در تهران در اختیار شما قرار بدهیم، می توانیم لیست زیر را داشته باشیم:

  • برش زیر سینه – Inframammary
  • برش زیر بغل – Axillary
  • برش اطراف نوک سینه – Periareolar

عمل جراحی پروتز سینه - دکتر حدادی

انواع پروتز پستان 

  • پروتز سینه با برجستگی کم – Low Profile
  • پروتز پستان با برجستگی زیاد – High Profile
  • ایمپلنت سینه با برجستگی خیلی زیاد – Ultra-High Profile

همچنین می توانیم انواع پروتز سینه در تهران را بر اساس متریال و مواد اولیه به صورت ذیل دسته بندی کنیم.

  • پروتز آب نمکی
  • پروتز سیلیکونی
  • پروتز کامپوزیتی جایگزین

"</p

دسته بندی انواع پروتز سینه از نظر شکل عبارت اند از:

  • ایمپلنت گرد
  • ایمپلنت قطره اشکی

کدام مدل و فرم از پروتزهای سینه بهتر است ؟

همانطور که در مقاله توضیح داده شده است ، پروتزهای سینه در دو فرم گرد و بیضی در دسترس هستند. یکی از سوالات متداول متقاضیان جراحی پروتز سینه در تهران در این خصوص به انتخاب بهترین مدل پروتز مربوط می شود. مشخصا بانوان میخواهند به بهترین نتیجه از جراحی افزایشی سینه برسند ، از این بابت می خواهند بدانند کدامیک از ایمپلنت های سینه ، بهترین هستند.

به طور کلی نمی توان به طور قطع ، یکی از آن ها را بهترین معرفی کرد ؛ زیرا خواسته و اهداف فرد از عمل پروتز و عضلات سینه آنان ، در این که چه مدلی مناسب تر است ، دخیل هستند. با توجه به اینکه سلیقه افراد و البته آناتومی بدن آن ها با یکدیگر متفاوت است ، نمی توان یکی از دو مدل پروتز گرد و بیضی را به طور یکسان برای همه انتخاب کرد.

بنابراین توصیه می شود در جهت انتخاب بهترین مدل پروتز سینه ، با جراح فوق تخصص پلاستیک مشورت های لازم را به عمل آورید و اطلاعات لازم را در اختیار ایشان قرار دهید ؛ در نتیجه این امر ، ایشان می توانند مناسب ترین پروتز سینه را برای شما انتخاب کنند.

جراحی پروتز سینه چه عوارضی دارد؟

هر نوع جراحی با توجه به گستردگی که دارد، دارای یک سری عوارض است. عمل جراحی پروتز کردن سینه ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما دقت داشته باشد بروز عوارض این جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها عدم انتخاب صحیح جراح در شهر تهران یا سایر شهرها می باشد. همچنین قابل ذکر است برخی از عوارض موقتی بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

  • در صورت نادرست بودن جراحی احتمال جمع شدن مایعات در اطراف ایمپلنت وجود دارد.
  • پارگی ناحیه جراحی و نشت پروتز سینه
  • ایجاد عفونت در محل جراحی
  • درد در بخش سینه
  • کبودی در بخش جراحی
  • خونریزی موقتی

نکات مهمی که قبل از پروتز سینه باید به آن توجه کنید.

قبل از اینکه برای جراحی پروتز پستان در تهران اقدام کنید یک سری نکات را مورد بررسی قرار داده و آن ها را به خوبی در ذهن داشته باشید، همچنین باید یک سری اقدامات مشخص را انجام دهید. این اقدامات به شرح ذیل می باشند:

  1. برای قدم اول در زمینه اقدامات ضروری قبل از جراحی پروتز سینه ، به خوبی در مورد این عمل جراحی تحقیق کنید. تمامی عوارض، انواع روش‌های آن و غیره را مورد بررسی قرار دهید تا برای جراحی خود بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و به خوبی نیاز خود را به پزشک پروتز سینه در تهران منتقل کنید.
  2. در مرحله دوم و بررسی و آشنایی خوب نسبت به جراحی ایمپلنت سینه ، به دنبال یک جراح کاربلد و با تجربه در این زمینه بروید. این مورد در واقع یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های اقدامات و نکات قبل از جراحی است. زیرا اگر شما در انتخاب جراح اشتباه کنید، این امکان وجود دارد که از نتیجه عمل خود اصلاً راضی نباشید و از این مهم تر یک سری مشکلات شدید ناشی از جراحی نادرست شما را اذیت کند.
  3. بعد از پیدا کردن یک جراح خوب و مورد اعتماد باید برای دریافت نوبت اقدام کنید تا صحبت های اولیه را در رابطه با جراحی پروتز سینه در تهران با پزشک خود داشته باشید. در این جلسه تمامی توقعات خود را با پزشک در میان بگذارید تا ایشان بتواند به خوبی نیاز شما را تشخیص داده و آن را بهتر پیاده سازی کند.
  4. گام بعدی در زمینه اقدامات قبل از عمل جراحی پروتز سینه ، تهیه نوع مناسب آن است. این مورد نیز می تواند در خروجی جراحی شما به شکل چشمگیری تأثیر داشته باشد؛ بنابراین آن را مدنظر قرار دهید و با کسب مشورت از پزشک بهترین آن را برای خود تهیه کنید.
  5. تمامی آزمایشات لازم قبل از عمل را بر اساس تجویز دکتر انجام دهید و نتایج آن را نیز با پزشک خود در میان بگذارید تا به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. این مرحله به شما کمک می‌کند تا پزشک از وضعیت عمومی شما اطلاعات مفیدی کسب کند و در نتیجه تسلط بیشتری بر فرایند جراحی شما داشته باشد.
  6. شما با توجه به شناختی که در مرحله اول نسبت به جراحی پروتز سينه کسب کرده اید، باید با پزشک خود مشورت کنید و در نهایت مدل و نوع روشی که برای جراحی خود مناسب می دانید را انتخاب کنید.
  7. یکی از اقدامات مهمی که شما باید قبل از جراحی پروتز سینه در تهران انجام دهید این است که اگر از دارو‌های خاصی استفاده می کنید آن ها را با دکتر در میان گذاشته و در صورت صلاح دید دکتر مصرف آن ها را برای بازه کوتاهی متوقف کنید.
  8. قبل از جراحی سینه، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.
  9. یکی دیگر از اقدامات قبل از جراحی پروتز سينه ، این است که بیمار به خوبی از نظر وعده های غذایی خود را تأمین کند. این مورد به شما کمک می کند تا بعد از جراحی فرایند بهبود سریع تری را تجربه کنید.
  10. بر اساس نظر دکتر و به صورت کلی بیمار نباید 8 ساعت قبل از جراحی ماده خوراکی بخورد.
  11. 2 ساعت قبل از عمل نیز نباید آب نوش جان کنید.

این موارد جز مهم ترین و ضروری ترین نکات و اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه در تهران است.

نکات مهمی که بعد از پروتز سینه باید رعایت کنید.

شما باید بعد از جراحی کاشت ایمپلنت سینه رعایت یک سری نکات را بسیار جدی بگیرید تا خروجی جراحی شما به بهترین شکل ممکن حاصل شود و به غیر از این مورد فرایند بهبودی شما نیز سریع تر طی شود تا بتوانید به زندگی عادی خود باز گردید. اما مهم ترین مراقبت های بعد از پروتز سینه که باید رعایت کنید کدامند؟ با مطالعه این بخش این نکات را مشاهده خواهید کرد.

  1. بر اساس تجویز‌های جراح پروتز سینه تهران دارو‌های مشخص شده را در بازه زمانی های تعیین شده به نوبت استفاده کنید.
  2. شما می توانید بعد از گذشت 2 روز از جراحی پروتز پستان به حمام بروید.
  3. در طی یک روز ساکن نباشید و در منزل قدم بزنید، این کار برای جلوگیری لخته شدن خون و افزایش سرعت بهبودی می تواند مؤثر باشد.
  4. به هیچ عنوان تا بهبودی کامل ورزش های سنگین نکنید.
  5. در مورد نحوه دراز کشیدن و نوع خوابیدن با پزشک خود صحبت کنید.
  6. 3 ماه بعد از جراحی پروتز سینه شما باید از سوتین های طبی استفاده کنید.

چه مدت بعد از پروتز سینه می توان رابطه جنسی داشت؟

دنبال کردن توصیه ها و دستورالعمل های دکتر پروتز سینه تهران در خصوص مراقبت های مربوط به دوره ریکاوری ، بهترین و منطقی ترین اقدام است. معمولاً بعد از این پروسیجر زیبایی ، به بیمار توصیه می شود تا از انجام هر گونه فعالیت فیزیکی از جمله رابطه جنسی به مدت 4 هفته خودداری کند. البته ، ویژگی های بدن هر فرد ، متفاوت است و بهتر است جهت دریافت توصیه های سفارشی ، بیمار با پزشک خود مشورت کند.

آیا پروتز پستان بدون جراحی امکان پذیر است؟

اینکه شما بدون جراحی بتوانید پروتز سینه انجام دهید امری شدنی نیست. اما روش های مختلفی از جهت اینکه باعث افزایش سایز سینه شود وجود دارد، این روش ها بدون نیاز به جراحی هستند. برخی از این موارد عبارت اند از:

  • خوردن دارو به منظور بزرگ کردن سینه
  • ورزش کردن با هدف بزرگ کردن سینه
  • استفاده از طب سنتی
  • استفاده مرتب از ماساژ

آیا پروتز سینه در دوران بارداری و شیردهی ایجاد خطر می کند؟  

پروتز در حین بارداری می تواند باعث فشار به سینه ها شود. اما در عین حال مشکل جدی را به وجود نمی آورد. نکته دیگری که در ارتباط با جراحی سینه در دوران شیردهی وجود دارد، این است که برش ها در زمان جراحی اختلالی در زمینه شیردهی ایجاد نمی کند؛ بنابراین به صورت کلی شاهد عوارض خاصی ناشی از پروتز سینه در دوران بارداری و شیردهی نیستیم.

آیا پروتز سینه باعث ایجاد سرطان یا تأخیر در تشخیص آن می‌شود؟‎

می‌توانیم بگوییم تا به حال گزارشی با عنوان مبتلا شدن به سرطان پستان به واسطه جراحی پروتز سینه ثبت نشده است و در پاسخ به این سؤال که آیا پروتز سينه می‌تواند باعث شود تا تشخیص سرطان سینه دیرتر صورت گیرد و یا اصلاً صورت نگیرد، باید گفت که محل قرار‌گیری پروتز در زیر عضله سینه است و به واسطه این مورد بافت سينه بر روی پروتز قرار می‌گیرد و تشخیص سرطان، شدنی خواهد بود.

چه زمانی ممکن است نیاز به تعویض پروتز سینه پیدا کنیم؟     

در رابطه با زمان تعویض پروتز یک سری عوامل تأثیر‌گذار هستند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به کیفیت ساخت پروتز سینه اشاره کرد. حال به بخش اصلی سؤال می پردازیم که کی نیاز است تا برای تعویض یا ترمیم پروتز سینه اقدام کنید؟ در شرایط زیر می توانید برای این کار اقدام نمایید:

  • بعد از گذشت بازه زمانی مناسب از جراحی هنوز احساس درد داشته باشید.
  • بازه زمانی عمر مفید پروتز سینه به پایان رسیده باشد.
  • احساس تغییر در بافت پروتز داشته باشید.
  • احساس بافت های غیرطبیعی در سینه داشته باشید.

آیا بعد از جراحی پروتز پستان می توان سفر هوایی انجام داد؟

در پاسخ به این سؤال به طور مختصر می گوییم بله؛ برخی از کسانی که جراحی پروتز پستان انجام می دهند، فکر می کنند که افزایش فشار هوا که ناشی از پرواز هواپیما است می‌تواند باعث پاره شدن پروتز سينه آن ها شود. اما طبق گفته جاح پروتز سینه تهران اصلاً این چنین نیست و حتی شما می توانید بعد از یک روز کامل از گذشت جراحی پروتز یک سفر هوایی داشته باشید! البته به این مورد نیز توجه داشته باشید که برای بهبودی کامل و سرعت بخشیدن به فرایند بهبودی بهتر است تا بیمار تا تکمیل مراحل بهبودی جراحی از انجام اقدامات خاص جلوگیری کند و فشار زیادی به خود نیاورد.

آیا پروتز سینه دائمی است؟

همان‌طور که در بالاتر به شرایط تعویض پروتز پستان اشاره کردیم، به راحتی می توان پی برد که پروتز سینه دائمی نیست و در بازه زمانی مشخص و یا در حالات مختلف نیاز است تا آن تعویض شود؛ بنابراین این فکر که پروتز دائمی است کاملاً غلط بوده و این پروتز باید در بازه زمانی هایی که برای هر پروتز به واسطه کیفیتی که دارد و یا شرایط خاص که در بالا‌تر به آن ها اشاره کردیم تعویض شوند.

✅ نکته : البته برای انجام تعویض پروتز سینه پزشک معالج شما باید تشخیص دهد بنابراین پس از 10 الی 15 سال برای معاینه به جراح خود مراجعه کرد و پس از معاینه تشخیص داده خواهد شد که شما نیاز به تعویض پروتز دارید یا خیر.

چگونه جراح با تجربه برای پروتز سینه در تهران را پیدا کنیم؟

یکی از اصلی ترین اقدامات برای کسب نتیجه ایده آل از جراحی پروتز پستان این است که شما برای این جراحی یک جراح حرفه‌ای و با تجربه را در شهر تهران یا سایر شهرهای مورد نظر خود انتخاب کنید. شما می توانید با بررسی نمونه کار‌ها و خروجی جراحی های پزشک های گوناگون اطلاعات مفیدی در رابطه باکیفیت کار آن ها کسب کنید. همچنین شما می توانید با پرس و جو از کسانی که جراحی پروتز سینه انجام داده اند به پزشکان خوب در این زمینه دسترسی داشته باشید. در ادامه یک لیست از مواردی که می تواند شما را در زمینه پیدا کردن پزشک پروتز سينه کمک کند را گرد‌آوری کرده‌ایم.

  • بررسی تحصیلات آکادمیک پزشک
  • بررسی نمونه کار‌های پزشک
  • صحبت با بیماران قبلی پزشک و بررسی رضایت آن ها
  • بررسی سابقه پزشک در زمینه جراحی پروتز سینه

هزینه پروتز سینه

هزینه جراحی بزرگ کردن سینه ها با کاشت پروتز در تهران تا حد زیادی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف از قبیل مهارت و تخصص جراح پروتز پستان در تهران ، موقعیت جغرافیایی مرکز درمان ، هزینه های کلینیک ، هزینه های بیهوشی ، نوع ایمپلنت های استفاده شده ، و هر پروسیجر اضافی که به پروسه عمل جراحی پروتز سینه اضافه شده است ، قرار دارد. البته ، با توجه به اینکه هزینه یکی از دغدغه های مهم برای بیشتر بیماران است ، پزشک با لحاظ نمودن این مهم ، در طول جلسه مشاوره ، با بیمار خود در خصوص آن گفتگو می کند.

آیا سولاریوم برای کاشت پروتز در سینه ضرر دارد؟

اغلب توصیه می شود که بلافاصله بعد از پروتز سینه ، بخصوص در طول چند هفته اول بعد از جراحی ، از قرار گرفتن در معرض منابع حرارتی از جمله سولاریوم خودداری کنید. بدن شما برای بهبود پیدا کردن ، به زمان نیاز دارد. قرار گرفتن در معرض نور بیش از اندازه خورشید و سایر منابع حرارتی ، باعث بروز عوارض جانبی می شود و پروسه بهبود را مختل می کند. دنبال کردن دستورالعمل های بعد از عمل جراحی پروتز سینه که توسط جراح توصیه شده ، در سرعت گرفتن روند بهبود و دستیابی به نتیجه ای ایده آل بسیار حائز اهمیت است.

راهکارهای به حداقل رساندن اسکار بعد از پروتز سینه

برای به حداقل رساندن احتمال شکل گیری بافت اسکار بعد از جراحی کاشت ایمپلنت سینه، توصیه های دکتر جراحی پروتز سینه در تهران را دنبال کنید:

  •  دستوالعمل های جراح در خصوص مراقبت از زخم ها ، مصرف داروها طبق دستور ، اجتناب از فعالیت های فیزیکی و ورزشی سنگین را با دقت دنبال کنید.
  • سیگار نکشید. کشیدن سیگار باعث کاهش سرعت و کیفیت روند بهبود می شود و احتمال شکل گیری بافت اسکار را افزایش می دهد. لازم است افراد سیگاری داوطلب جراحی پروتز سینه ، در هفته های منتهی به روز جراحی ، اقدام به ترک سیگار کنند.
  • از پمادهایی که برای شما تجویز شده است ، برای محل جراحی استفاده کند تا روند بهبود زخم ، تسریع شود.
  •  از قرار گرفتن محل های برش در معرض نور خورشید ، اجتناب کنید. نور مستقیم خورشید باعث تغییر رنگ اسکار می شود. در صورت ضرورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، حتماً از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
  • مراقب باشید ناحیه جراحی شده و برش ها در معرض کشش قرار نگیرند. کشش باعث مختل شدن پروسه بهبود می شود و در شکل گیری بافت اسکار دخیل است.

چگونه ورم بعد از پروتز سینه را کاهش دهیم ؟

روش های متعددی وجود دارد که می توان با به کار بستن آنها میزان ورمی را که تجربه کردن آن بعد از عمل ، کاملاً طبیعی است ، کاهش داد. برخی از این تکنیک ها شامل موارد زیر می باشد :

  • قرار دادن کمپرس سرد روی سینه ها و نواحی اطراف آن . دقت داشته باشید که کمپرس را مستقیماً روی پوست قرار ندهید. ابتدا آن را در یک حوله تمیز بپیچید و در فواصل زمانی 15 دقیقه ای روی محل درمان بگذارید.
  • داروهای توصیه شده توسط جراح را طبق دستور مورد استفاده قراردهید. برخی از این داروها ، دارای تاثیرات ضد التهابی بوده و به کاهش ورم کمک می کند.
  • حتماً گن توصیه شده توسط پزشک را طبق جدول زمانی توصیه شده ، بر تن کنید.
  • از خم کردن نیم تنه بالایی خودداری کنید و از هر گونه فعالیتی که فکر می کنید ممکن است به ناحیه جراحی شده فشار وارد کند ، خودداری کنید.

دنبال کردن دستورالعمل های مربوط به فاز مراقبت های بعد از عمل ، برای برخورداری از یک دوره بهبود موفقیت آمیز بسیار حائز اهمیت است.

چه مدت بعد از پروتز سینه می توان ورزش کرد؟

ورزش کردن بعد از جراحی و زمان از سر گرفتن فعالیت های ورزشی به فاکتورهایی از قبیل نوع جراحی ، نحوه جایگذاری و کاشت ایمپلنت سینه و سرعت پیشرفت روند بهبود وابسته است. در طول چند هفته اول حتماً لازم است استراحت کنید و از وارد آوردن فشار به سینه ها و ناحیه قفسه سینه خودداری کنید. همچنین نباید اجسام سنگین بلند کنید.

پس از عمل پروتز سینه آرام آرام و به طور تدریجی ، فعالیت های فیزیکی و ورزشی تان را از سر گیرید. به صدای بدن تان گوش کنید. هر چند پزشک می تواند بهترین توصیه ها را در خصوص زمان مناسب از سر گرفتن فعالیت های فیزیکی و ورزشی در اختیارتان قرار دهد ولی آنچه در درون تان احساس می کنید بهتر می تواند شما را راهنمایی کند که آیا بدن تان به زمان بیشتری برای استراحت نیاز دارد یا خیر.

خلاصه مطلب

به پایان نوشته بررسی کامل پروتز سینه رسیدیم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد. در این نوشته سعی کردیم تا به صورت بهینه و کاربردی شما را بیشتر با این عمل آشنا کنیم. از این رو به بررسی مواردی نظیر: چه عوارضی بعد از پروتز خطرناک است؟ آیا پروتز باعث ایجاد سرطان یا تأخیر در تشخیص آن می‌شود؟‎ چه زمانی ممکن است نیاز به تعویض آن پیدا کنیم؟ آیا بعد از جراحی می توان سفر هوایی انجام داد؟ آیا پروتز دائمی است؟ چگونه پزشک متبحر پروتز سینه در تهران را پیدا کنیم؟ پرداختیم. شما می‌توانید در صورتی که در ارتباط با موارد بیان شده در این نوشته سؤالی دارید آن را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی سؤالات شما باشیم.

سوالات متداول پروتز سینه

  • آیا پس از پروتز پستان می توان آن را خارج کرد؟

بله. پس از جراحی پروتز چنانچه فرد پشیمان شود، می تواند اقدام به خارج کردن پروتز نماید.

  • چه عوارضی بعد از پروتز سینه خطرناک است؟

جدی ترین و خطرناک ترین عوارض پروتز پستان عبارتند از : پارگی ایمپلنت ها ، احتمال وقوع حساسیت های پوستی بعد از جراحی ، درد به صورت مداوم که با نتخاب صحیح جراح هیچ یک از این موارد رخ نخواهد داد.

  • آیا امکان آسیب به پروتز سينه وجود دارد؟

ممکن است در اثر صدمات و ضربات شدید پروتز دچار آسیب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. لازم است تا هر دو سال یکبار پروتز ها از جهت این آسیب و صدمات بررسی شود.

  • آیا می شود جراحی پروتز پستان را همزمان با جراحی دیگری انجام داد ؟

بانوان عزیز می توانند همزمان با جراحی بزرگ کردن سینه ، عمل های دیگری را نیز به انجام برسانند. اگر چربی ها و افتادگی ناحیه شکم شما را ناراحت کرده ، در کنار جراحی پروتز سینه ، می توانید ابدومینوپلاستی را هم به انجام برسانید. دیگر جراحی که می شود همزمان با عمل کاشت پروتز پستان انجام داد ، لیفت سینه است. درست است که پروتزها علاوه بر افزایش سایز ، کمی سینه ها را نیز بالا می کشند ؛ اما اگر افتادگی شدید باشد ، جراحی لیفت کارساز است.

  • پروتز سینه سایز 85 برای همه مناسب است ؟

در میان بانوان ، سایز 85 سینه ها بسیار جذاب بوده و خیلی از متقاضیان عمل پروتز پستان با همین هدف برای جراحی اقدام می کنند. اما باید بدانید که سایز ایمپلنت سینه با توجه به آناتومی بدن و عضلات سینه از سوی جراح انتخاب می گردد. بنابراین ممکن است این سایز برای همه مناسب نباشد. این را بدانید که هدف از عمل زیبایی سینه ، ایجاد تناسب در اندام و البته بالابردن جذابیت آن است. پس باید تغییرات طبق استانداردهای بدن شما ایجاد شوند.

 

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
drhaddadi
drhaddadi
9 ماه قبل

خیلی مقاله خوبی بود ممنونم ازتون

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email