جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی چیست + همراه با فیلم و عکس | دکتر حدادی

با افزایش سن و اثرگذاری عوامل مختلف ، اولین بخش از صورت که دچار عوارض پیری می شود، ناحیه دور چشم است. پلک ها به دلیل پوست نازک و حساسی که دارند ، بیشتر از قسمت های دیگر صورت در معرض آسیب های اکتسابی و ژنتیکی هستند. انجام جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی برای افرادی که به دلایل مختلف دچار افتادگی پلک شده اند، نتایج مثبت و قابل قبولی به همراه خواهد داشت. در این مقاله از زبان دکتر حدادی ، همه چیز درباره جراحی پلک را بخوانید.

نگاهی به جراحی زیبایی پلک

 مدت زمان بهبودی : بین یک تا دو هفته  نوع بیهوشی : بیهوشی عمومی یا بیحسی موضعی
 مدت زمان عمل : یک تا دو ساعت  درصد رضایت از عمل : بسیار بالا

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی نام لاتین جراحی زیبایی پلک است. این نام از دو بخش بلفارو + پلاستی تشکیل شده است؛ یعنی جراحی پلاستیک پلک. امروزه بسیاری از افرادی که به صورت مادرزادی دچار افتادگی پلک هستند یا به دلیل تاثیر عواملی همچون فاکتورهای محیطی و افزایش سن دچار این عارضه شده اند، برای انجام عمل جراحی پلک داوطلب می شوند.

بسیاری از افراد بلفاروپلاستی را با لیفت ابرو اشتباه می گیرند، در صورتی که عمل زیبایی پلک تنها برای لیفت پلک موثر است و تاثیری بر روی ابرو ندارد. البته کاهش چین و چروک های پلک بالایی می تواند تا حد زیادی بر روی فاصله بین ابرو و چشم موثر باشد و چهره فرد را جوان تر نشان بدهد.

در ادامه می توانید در رابطه با روش اجرای تکنیک های جراحی پلک ، انواع معضلات پلک، اقدامات قبل و بعد از عمل و همچنین مزایا و عوارض بلفاروپلاستی اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

آناتومی پلک ها

بد نیست قبل از توضیح موارد مختلف درباره جراحی زیبایی پلک ، آگاهی مختصری در رابطه با آناتومی و لایه های تشکیل دهنده این بخش از صورت به دست آورید. پلک ها دور چشم ها را می پوشانند و وظیفه آن ها کمک به افزایش کارایی این عضو حیاتی است. همچنین پلک ها به همراهی مژه ها نقش تعیین کننده ای در زیبایی فرد دارند.

 
آناتومی پلک
بخش های مختلف پلک عبارتند از:
  • پوست
  • ماهیچه
  • لایه چربی
  • عروق خونی و اعصاب

جراح پلک تهران در روند این عمل دو هدف اصلی را دنبال خواهد کرد:

  1. بهبود وضعیت ماهیچه ها و برداشت لایه چربی و پوست اضافه
  2. افزایش زیبایی ظاهری پلک ها بدون آسیب رساندن به عروق و اعصاب

انواع جراحی پلک کدامند؟

وابسته به مشکلی که شما در ناحیه پلک های خود دارید ، نوع عمل زیبایی پلک متفاوت خواهد بود. در صورتی که مشکلات در بخش پلک بالا وجود داشته باشند ، عمل پلک بالا و اگر پلک پایین شما دارای ویژگی هایی همچون افتادگی ، تیرگی تحتانی و پف کردگی باشد، عمل پلک پایین انجام خواهد شد.

انواع جراحی پلک

 

مزایای جراحی پلک بالا

بسیاری از افراد گمان می کنند که جراحی پلک بالا تنها برای افزایش جذابیت فرد و جوانسازی صورت انجام می شود. در حالی که در برخی موارد می توان اهداف درمانی هم برای این عمل در نظر گرفت. لازم به ذکر است که نتایج این جراحی هم از نظر درمانی و هم از نظر زیبایی شگفت انگیز و درخشان است.در ادامه مهم ترین مزایای انجام بلفاروپلاستی پلک بالا را می خوانید:

افزایش محدوده بینایی

در صورتی که افتادگی پلک بالا در حدی شدید باشد که پلک روی چشم را بگیرد و دایره بینایی فرد را محدود نماید، جراحی پلک با دنبال کردن هدف اصلی برگرداندن کیفیت بینایی مورد انجام قرار خواهد گرفت.

افزایش فاصله میان ابرو و پلک

فاصله موجود میان ابروها و پلک های بالایی همواره یکی از فاکتورهای زیبایی به حساب آمده اند. کاهش این فاصله بر روی ظاهر کلی فرد، اعتماد به نفس وی و همچنین میزان جوان به نظر رسیدنش موثر است. در طول عمل پلک بالا با استفاده از تکنیک های موثر برداشت چربی و پوست اضافه، این اقدام به بهترین شکل انجام شده و بر روی ظاهر فرد تاثیر مثبت به سزایی می گذارد.

رفع چین های روی پلک

همان طور که می دانید رابطه مستقیمی میان افزایش سن و کاهش روند تولید کلاژن پوست وجود دارد. کلاژن اصلی ترین ماده ای است که در جوانی، شادابی و طراوت پوست موثر است. با کاهش تولید این ماده در لایه های زیرین پوست، حالت کشسانی از بین می رود و پلک ها حالتی شل و افتاده پیدا می کنند. در راستای این اتفاق، چین و چروک های ریز و درشتی بر روی پلک ایجاد می گردند.

در روند جراحی زیبایی پلک، این چین و چروک ها با برداشت دقیق و تخصصی پوست و چربی اضافی پدید آمده در ناحیه پلک بالا رفع شده و ظاهری جدید و متفاوت برای فرد ایجاد می شود.

جراحی پلک بالا

مزایای جراحی پلک پایین

هدف از عمل پلک پایین، برداشتن چربی های انباشته شده زیر پلک و رفع افتادگی پوست پایین پلک می باشد. این نوع پر طرفدار از عمل پلک در رفع شل شدگی عضلات زیر چشم نیز موثر خواهد بود.

رفع پف زیر چشم

پف زیر چشم به دلیل افتادگی پوست پلک پایین و انباشت چربی در زیر چشم ایجاد می گردد. این مشکل می تواند چهره فرد را پیر و شکسته و سن ظاهری او را بالاتر از سن واقعی اش نشان دهد.

رفع گودی و تیرگی زیر چشم

با استفاده از تزریق ژل و یا چربی به طور همزمان با جراحی پلک پایین می توان تیرگی و گودی زیر چشم را نیز اصلاح نمود و حالت خستگی چهره را از بین برد.

رفع چین و چروک زیر پلک

قاعدتا همزمان با کشیده شدن و لیفت پوست و ماهیچه های زیر چشم، چین و چروک ها نیز از بین می روند. در حقیقت به گفته جراحان پلاستیک در ایران و جهان، بلفاروپلاستی یکی از پر مزیت ترین عمل های جراحی است.

عمل پلک پایین

کاندیدای مناسب جراحی پلک چه کسی است؟

همه افرادی که احساس می کنند پلک هایشان دچار مشکلات ظاهری و ساختاری شده اند، می توانند برای انجام جراحی زیبایی پلک داوطلب شوند. از میان این اشخاص، کسانی برای جراحی پلک گزینه های بهتری هستند که دارای این شرایط باشند:

  • خانم هایی که پشت پلکشان کوچک است و نمی توانند به خوبی آرایش کنند، نیز کاندیداهای خوبی برای بلفاروپلاستی هستند.
  • افرادی که از نظر فیزیکی سالم هستند و در حال حاضر به بیماری خاصی مبتلا نیستند و یا در گذشته بیماری جدی نداشته اند.
  • افرادی که زیر چشمشان به علت کیسه های چربی، پف کرده است و حلقه های سیاهی روی پلک پایینی شان وجود دارد نیز می توانند تحت جراحی پلک قرار بگیرند.
  • افرادی که پلک بالایی آنها پف دار است و این موضوع باعث شده که ظاهر فرد ناراحت و غمگین به نظر آید.
  • افرادی که از تمام مزایا و معایب جراحی زیبایی پلک اطلاع کافی و انتظارات واقع بینانه ای از جراحی زیبایی پلک دارند.
  • افرادی که افتادگی پلکشان آن قدر شدید است که در بینایی آن ها اختلال ایجاد کرده است.
  • افرادی که پوست اضافه پلکشان باعث از بین رفتن چین طبیعی بالای پلکشان شده است.
  • افرادی که بیماری های جدی و عفونی چشمی ندارند.

جراحی زیبایی پلک چگونه انجام می شود؟

جراحی پلک به طور کلی دارای چهار مرحله است. این چهار مرحله در عمل پلک بالا و پلک پایین یکسان هستند. مراحل عمل زیبایی پلک عبارتند از:

مرحله اول: بیهوشی

جراحی زیبایی پلک می تواند تحت بیهوشی عمومی، بیحسی موضعی و یا تزریق داخل وریدی انجام شود.

 
 
بیهوشی عمومی
 

در نوع اول که رایج تر است، فرد به طور کامل بیهوش است و در نتیجه هیچ گونه دردی در طول روند جراحی پلک حس نخواهد کرد. البته لازم به ذکر است که مدت زمان ریکاوری بعد از عمل بلفاروپلاستی در صورتی که فرد به روش عمومی بیهوش شده باشد، طولانی تر است.


 
 
بیحسی موضعی
 

در نوع دوم، فرد در طول جراحی زیبایی پلک کاملا به هوش است و تنها با تزریق ماده بیحسی به مواضعی که تحت جراحی قرار می گیرند، حس لامسه و درد از آن بخش ها گرفته می شود. مزیت این روش، کوتاه بودن طول مدت ریکاوری بعد از جراحی است.

بیحسی موضعی به ویژه برای افرادی مناسب است که به دلیل برخورداری از شرایط ویژه مانند بیماری های خاص یا ترس شدید از بیهوشی، نمی توانند عمل زیبایی پلک را تحت بیهوشی عمومی به انجام برسانند.


 
 
بیهوشی داخل وریدی
 

بسیاری از جراحان، بیهوشی داخل وریدی را ایمن ترین نوع بیهوشی می دانند؛ چرا که در این حالت شما تنها به خواب فرو می روید و هوشیار هستید. مدت زمان ریکاوری جراحی پلک بعد از این نوع بیهوشی نیز کوتاه است و واکنش های بدن نسبت به آن طبیعی خواهد بود.

مرحله دوم: ایجاد برش

در جراحی پلک پایین می توان به دو تکنیک مختلف برش مورد نیاز برای پیش برد روند جراحی را ایجاد کرد. در تکنیک اول، برش بر روی بخش بیرونی پلک تحتانی ایجاد می شود. در تکنیک دوم، جراح پلک با استفاده از یک گیره نگهدارنده، پلک پایین را از روی چشم برداشته و برش را از داخل بر روی پلک ایجاد می کند.

انتخاب از میان هر یک از این تکنیک های بلفاروپلاستی وابسته به تشخیص جراح و شرایط پلک های پایینی شخص خواهد بود.

انواع برش در جراحی پلک

مرحله سوم: ایجاد تغییرات

در مرحله قبل، جراح با ایجاد برش، دسترسی های لازم را برای لیفت پلک ها فراهم کرد. در این مرحله از جراحی زیبایی پلک با استفاده از نوین ترین ابزار و تکنیک ها، چربی اضافی زیر پوست بیرون کشیده می شود. همچنین پوست اضافی به میزان لازم برش خورده و برداشته می شود. البته نباید نقش مهم عضلات در افتادگی پلک را فراموش کرد. به همین دلیل، ماهیچه های متصل و درگیر نیز در جای درست خود قرار می گیرند.


مرحله آخر: بخیه زدن

پس از ایجاد تغییرات مورد نیاز بر روی پلک ها، نوبت به بستن برش ها به کمک نخ بخیه می رسد. برای راحتی فرد و تجربه نکردن درد کشیدن بخیه ها ، از نخ بخیه جذبی استفاده می شود.


عوارض جراحی زیبایی پلک

هر عمل جراحی دارای مزایا و معایب خاص خودش است. جراحی پلک نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است هر فردی قبل از انجام هر گونه جراحی ، از معایب آن عمل اطلاعات کافی به دست آورد تا با دیدی بهتر و بازتری نسبت به انجام آن اقدام نماید. دکتر حدادی در رابطه با عوارض بلفاروپلاستی خاطر نشان کردند:

  • ممکن است بعد از جراحی پلک فرد موقتا نتواند به طور کامل چشمش را ببندد و این امر باعث خشک شدن بیش از حد چشم می شود. این روند تا چند ماه طول می کشد تا به حالت عادی برگردد. بیمار باید جهت رفع این مشکل، از قطره چشم و مرطوب کننده استفاده نماید. بعضی از جراحان جهت افزایش انعطاف پوست باقی مانده در قسمت پلک ها، بعد از کشیدن بخیه محل جراحی را ماساژ می دهند تا چشم بهتر بسته شود.
  • ممکن است خونریزی درون حدقه چشم رخ دهد. در صورتی که جراح حاذقی را برای انجام عمل پلک خود انتخاب نکرده باشید، این اتفاق می تواند بروز کرده و به بینایی شما آسیب برساند.
  • اگر جراح پلاستیک ماهر نباشد ممکن است جای زخم جراحی زیبایی پلک نمایان شود.
  • احتمال دارد اصلاحات انجام شده کافی نباشد و فرد مجبور شود دوباره جراحی زیبایی پلک انجام دهد تا تغییرات لازم ایجاد شوند.
  • ممکن است عفونت در ناحیه جراحی ایجاد گردد.
  • در برخی موارد و در صورت کافی نبودن تجربه جراح پلاستیک، پوست پلک بیش از اندازه برداشته می شود.
  • احتمال دوبینی در فرد امکان دارد به علت مشکلات هم راستایی چشم ایجاد گردد.
  • ممکن است پلک ها در موقعیتی نامناسب یا نامتقارن قرار گیرند.
  • ممکن حس در بخش پلک ها از بین برود و بیمار تا چند ماه در این محل بیحسی را تجربه نماید.

نکته مهم این است که اگر فرد بعد از جراحی زیبایی پلک دچار درد شدید و یا تغییری در بینایی شد، باید سریعا به پزشک مراجعه نماید و یا با او تماس بگیرد.

عوارض جراحی پلک

پیشگیری از عوارض جراحی پلک

همان طور که در قبل بیان کردیم، بیشترین عوارض جراحی زیبایی پلک نه به خودی خود، که در پی انتخاب نادرست جراح به وجود می آیند. پیشگیری بهتر از درمان است، پس پیش از آن که خود را در صف مراجعه پس از عمل به دلیل بروز مشکلات و عوارض بیابید، به فکر انتخاب درست جراح پلک تهران افتاده و مناسب ترین گزینه موجود از نظر تحصیلات آکادمیک، تجربه و مهارت را انتخاب و با خیال راحت پلک های خود را جراحی کنید.

عوارض جراحی پلک

اقدامات قبل از جراحی بلفاروپلاستی

به دلیل موقعیت نزدیک پلک به یکی از مهم ترین اعضای بدن یعنی چشم ها، جراحی زیبایی پلک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که می خواهند برای انجام جراحی پلک اعلام آمادگی نمایند، باید حتما قبل از عمل جراحی اقداماتی را انجام دهند تا عوارض احتمالی ناشی از عمل به حداقل میزان ممکن برسد. در ادامه می پردازیم به اقداماتی که باید قبل از جراحی زیبایی پلک به فکر انجام آن ها بیفتید:

  • قبل از عمل حتما باید یک سری عکس از ناحیه پلک در زوایای مختلف تهیه شود تا جراح جزئیات پلک فرد را مشاهده نماید و اقدام صحیحی را جهت بهبود وضعیت آن در دستور کار خود قرار دهد. این عکس ها همچنین برای مشاهده میزان تغییرات بعد از جراحی پلک مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
  • جراحی زیبایی پلک بیشتر در میان خانم ها شایع می باشد. خانم هایی که می خواهند اقدام به انجام این عمل نمایند، در حین عمل نباید هیچ گونه آرایشی داشته باشند.
  • توصیه می شود که قبل از انجام جراحی زیبایی پلک، استحمام نمایید.
  • شما باید دو هفته قبل از عمل سیگار کشیدن را متوقف نمایید.
  • از مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد انعقاد خون از دو هفته قبل از عمل زیبایی پلک پرهیز نمایید؛ زیرا این داروها باعث کبودی و خونریزی بیشتر و ایجاد اختلالاتی در حین جراحی می گردند.
  • حتما پزشک خود را از داروهایی که مصرف می نمایید، مطلع سازید؛ چرا که ممکن است تداخلی در روند بهبودی بعد از عمل یا در حین جراحی پلک ایجاد کنند.
  • فرد باید در جریان تمام موارد مربوط به عملی که می خواهد انجام دهد باشد و انتظارات واقع بینانه ای از آن داشته باشد. اگر انتظارات فرد از جراحی واقعی باشد، مطمئنا نتیجه جراحی نیز رضایت بخش تر تلقی خواهد شد.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی پلک

برای این که نتیجه بهتری از عمل جراحی زیبایی پلک بگیرید، باید یک سری مراقبت ها را بعد از جراحی پلک انجام دهید. مراقبت های بعد از جراحی پلک باعث می شود تا از عفونت و خونریزی جلوگیری گردد. انجام این مراقبت ها درست به اندازه روند عمل از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید برای انجام آن ها تلاش کنید و توصیه های جراح خود را پشت گوش نیندازید.

مراقبت های بعد از جراحی پلک
  • به مدت ۱ تا ۲ روز بعد از جراحی پلک از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • استفاده از بالش اضافه در هنگام خواب و استراحت توصیه می شود. این اقدام به روند بهبودی سرعت می بخشد.
  • احتمال ریزش اشک، دوبینی، تاری دید و حساسیت به نور در روز های اول بعد از جراحی زیبایی پلک وجود دارد. این موارد به مرور زمان بهبود می یابند.
  • ممکن است مقادیر مختلفی از خشکی چشم را تجربه نمایید، در این صورت می توانید از قطره های چشمی استفاده کنید.
  • جهت رفع تورم می توانید از کمپرس گرم بعد از ۴۸ ساعت استفاده نمایید. میزان تورم حدودا ۲ الی ۴ هفته بعد از عمل بلفاروپلاستی بهبود می یابد.
  • ممکن است بعد از عمل زیبایی پلک به علت کشش پلک ها، کمی درد در ناحیه برش ها احساس شود که با استفاده از مسکن های معمولی می توانید میزان درد را کاهش دهید. اگر میزان درد بسیار شدید بود حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • ۱ تا ۲ هفته بعد از عمل پلک، ترشحاتی خفیف با حالت چسبندگی در چشم فرد ایجاد می شوند. ممکن است جهت رفع این مشکل قطره هایی تجویز شوند.
  • معمولا زمانی که جراحی زیبایی پلک پایان می یابد، محل برش و بخیه ها را چرب می نمایند و در این حالت نیازی به استفاده از پانسمان چشم نمی باشد.

هزینه جراحی زیبایی پلک چقدر است؟

هزینه جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در تهران به موارد مختلفی بستگی دارد. مهم ترین فاکتورهای موثر بر روی هزینه جراحی پلک در تهران عبارتند از:

دستمزد جراح پلک

این که شما یک جراح حاذق و فوق تخصص پلاستیک را برای انجام عمل پلک خود انتخاب کنید، تاثیر بسزایی بر روی موفقیت این جراحی می گذارد. دستمزد جراحان فوق تخصص پلاستیک بر اساس میزان تجربه، گواهینامه های کسب شده و مدرک تحصیلی متفاوت است.

هزینه های کلینیک یا بیمارستان

محل انجام جراحی پلک نیز بر روی هزینه ای که باید برای بلفاروپلاستی پرداخت کنید موثر است، چرا که نوع و کیفیت مواد و ابزارهای بیمارستان ها یا کلینیک ها ممکن است با هم متفاوت باشند.

میزان تغییرات مورد نیاز بر روی پلک

در بعضی از موارد، تنها یکی از پلک های فرد دچار مشکل هستند و باید تحت تغییرات قرار بگیرند. در این حالت، قطعا هزینه جراحی از کسی که هر چهار پلکش نیاز به اصلاح داشته اند، کمتر خواهد بود.

هزینه بیهوشی

بسته به روش انتخابی جراح و پزشک بیهوشی برای افزایش راحتی شما در طول عمل، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

جراحی های همزمان

در بخش سوالات پر تکرار جراحی پلک عنوان کرده ایم که امکان انجام جراحی زیبایی پلک با دیگر انواع جراحی نظیر جراحی بینی یا لیفت بخش های دیگر صورت وجود دارد. در صورتی که تمایل به انجام هر یک از این اعمال به صورت همزمان با بلفاروپلاستی را داشته باشید، هزینه جراحی ثانویه نیز اضافه خواهند شد.


اهمیت انتخاب جراح با تجربه برای جراحی پلک در تهران

در صورتی که شما نیز در شهر تهران زندگی می کنید و عزم خود را برای انجام عمل پلک جزم کرده اید، باید بدانید که گزینه های بسیاری پیش روی شما برای انتخاب جراح وجود دارند.

راه های شناخت جراح بلفاروپلاستی

بنا بر توضیحاتی که در بخش قبل مبنی بر اهمیت انتخاب جراح پلک عنوان شد، هوشمندانه ترین راه برای شناخت چنین جراحی، تحقیق است. شما می توانید به روش های زیر از صلاحیت جراح مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید:

جستجو در اینترنت

امروزه همه چیز بر مبنای دانسته های آنلاین پایه ریزی می شود. در صورتی که در ابتدای راه تصمیم گیری برای انتخاب پزشک جراحی زیبایی پلک هستید، بهتر است نام جراح انتخابی خود را در اینترنت جست و جو کنید و نمونه کارهای او را ببینید یا اطلاعات بیشتری در رابطه با فعالیت های حرفه ای وی حاصل نمایید.

سایت دکتر حدادی

پرس و جو از اطرافیان

یکی از بهترین راه ها برای افزایش شناخت از یک جراح این است که از کسانی که تجربه جراحی زیبایی پلک با او را دارند، درخواست راهنمایی کنید. در بسیاری از موارد می توانید در پیج اینستاگرام پزشک، ویدیوهای رضایتمندی مراجعین از نتیجه عمل بفاروپلاستی را ببینید.

پیشنهاد پزشک

مراجعه به سایت انجمن جراحان پلاستیک

انجمن جراحان پلاستیک ایران معتبر ترین مرجع در زمینه معرفی و تایید جراحان فوق تخصص پلاستیک است. در صورتی که جراحی در این انجمن عضویت داشته باشد، یعنی قابل اعتماد است و شما می توانید با خیال راحت جراحی پلک خود را به او بسپارید.

سایت انجمن جراحان پلاستیک

سوالات متداول جراحی زیبایی پلک

امروزه یکی از اصلی ترین راه ها برای افزایش میزان آگاهی در رابطه با موضوعات مختلف، مطالعه سوال و جواب هایی است که ممکن است قبلا در ذهن خودمان نقش بسته باشد. به همین دلیل پر تکرار ترین سوالات درباره بلفاروپلاستی را در این بخش آورده ایم تا به شما در کسب درست ترین اطلاعات کمک کرده باشیم. برخی از مهم ترین پرسش های مطرح شده در حوزه جراحی پلک به شرح زیر هستند:

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانم امینی
خانم امینی
9 ماه قبل

سلام وقت بخیر من قبلا افتادگی پلک داشتم پیش دکتر دیگه ای عمل کردم ولی خوب عمل نکرد مشکلات زیادی دارم چه کاری باید انجام بدم

زهرا
زهرا
9 ماه قبل

سلام هزینه پلک بالا چه قدر هست

drhaddadi
drhaddadi
پاسخ به  زهرا
9 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
لطفا با شماره 09108315185 تماس بگیرید.

الهام
الهام
1 سال قبل

سلام وقت بخیر میخواستم پفی که حاصل از تیروئید چشمی هم هست رو عمل می کنند.ممنونم

ساتین
ساتین
3 سال قبل

سلام دکتر حدادی عزیز چه مطلب خوبی بود. ممنون از اطلاعات عالی که در اختیارمون میذارید

دکتر شهریار حدادی
پاسخ به  ساتین
3 سال قبل

سلام ممنون از لطفتون

صابر
صابر
3 سال قبل

سلام دکتر حدادی عزیز من یک سال پیش رفتم پیش یه جراح از خدا بی خبر عمل کردم و انقدر پوست پلک بالامو برداشته که نمیتونم چشممو ببندم. هی صبر کردم خوب بشه ولی نشد. چیکار باید بکنم؟

دکتر شهریار حدادی
پاسخ به  صابر
3 سال قبل

سلام باید برای معاینه تشریف بیارید تا پتانسیل های موجود برای انجام جراحی بررسی بشن

سمیرا
سمیرا
3 سال قبل

سلام
مادر من ۷۰ سالشه و دیابت داره میتونه لیفت پلک انجام بده؟

دکتر شهریار حدادی
پاسخ به  سمیرا
3 سال قبل

سلام باید تحت آزمایش های لازم قرار بگیرن و معاینه بشن. با شماره 09213585456 تماس بگیرید برای هماهنگی

نازنین
نازنین
3 سال قبل

سلام دکتر
من ۲۵ سالمه ولی احساس می‌کنم افتادگی پلک دارم. میشه تو این سن جراحی کنم؟

دکتر شهریار حدادی
پاسخ به  نازنین
3 سال قبل

سلام باید بررسی بشید. خیلی از افرادی که دلیل افتادگی پلکشون وراثتی هست، در سنین پایین جراحی ترمیمی پلک انجام میدن.

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email