بهترین جراح ترمیم بینی | بهترین جراح بینی ترمیمی + عکسهای ترمیم بینی | بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

جراحی ترمیمی بینی یا رینوپلاستی ثانویه در مواردی انجام می گیرد که موارد نامطلوب و مشکلات ظاهری و ساختاری بینی در جراحی اولیه رفع نشده باشند. متاسفانه جراحی های ترمیمی بینی بسیار متداول شده اند و این مورد به دلیل مراجعه متقاضیان به پزشکان عمومی و غیر مجرب است که آمار نارضایتی از جراحی اولیه را به شدت بالا برده است. آمار نارضایتی از جراحی بینی اولیه در جراحان پلاستیک به مراتب کمتر است ولی در جراحان عمومی این درصد بالا می رود. ولی باورهای غلط بسیاری درباره جراحی ترمیمی بینی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم با ارائه توضیحات جامع، بک بار برای همیشه به این شایعات پایان دهیم.

برای انجام جراحی رینوپلاستی دو نکته زیر را مدنظر داشته باشید:

  • نکته اول: در اغلب موارد  هدف اصلی از جراحی ترمیم بینی ساخت دوباره پل بینی یا بهبود ظاهر و فرم نوک بینی است و این کار با تغییر و جابه جایی بافت های موجود بینی انجام می گیرد.
  • نکته دوم: در دفرمیتی های شدید بینی زمانی که بافت بینی بیش از حد دستکاری شده است، شاید لازم باشد که غضروف مصنوعی یا پیوندی برای تیغه بینی استفاده شود. این غضروف از لاله گوش یا قفسه سینه گرفته می شود و یا به صورت مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد جراحان پلاستیک برای رینوپلاستی ثانویه

چه افرادی نیازمند به ترمیم بینی هستند؟ در موارد زیر معمولاً نیاز به انجام جراحی ثانویه است:

[box]

  • نوک غیر طبیعی یا کجی بینی
  • فاصله زیاد سوراخ های بینی
  • مشکلات تنفسی
  • شکل ظاهری نامناسب بینی[/box]

    آناتومی دستکاری شده بینی معمولاً باعث ایجاد بافت های اسکار شدیدی روی بینی می شود و شاید یکی از دلایل انجام جراحی رینوپلاستی ثانویه، بهبود اسکار ها باشد. به دلیل وجود این اسکار ها، پیچیدگی های جراحی ترمیم بینی افزایش می یابد. جراحان پلاستیک پیشنهاد می کنند که بعد از جراحی اولیه بینی، مدت زمان مناسبی صبر شود تا تورم و التهابات و بافت های اسکار روی بینی بهبود یابند و سپس در صورت نیاز برای جراحی ترمیمی اقدام شود.

    از جمله بزرگ ترین فاجعه هایی که در جلسات مشاوره جراحی ترمیمی بینی شاهد هستیم، اقدام برای انجام این جراحی زودتر از موعد است و فرد متقاضی روی این قضیه پافشاری می کند. صبر در مشاهده نتیجه جراحی بینی حرف اول را می زند. تورم اندک و عدم تقارن خفیف در اغلب موارد بعد از یک سال بهبود می یابد. بنابراین اغلب جراحان پیشنهاد می کنند که حداقل یک سال از جراحی بینی اولیه بگذرد و در صورت نیاز برای جراحی ثانویه اقدام شود.

    روش غیر جراحی ترمیم بینی

    در صورتی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستید و مقدار اندکی با ایده آل شما فاصله دارد، می توانید از گزینه های غیر جراحی برای بهبود فرم و ظاهر بینی کمک بگیرید. روش های تزریقی مانند تزریق ژل می توانند در بسیاری از موارد نتیجه مطلوب را ایجاد کنند. ولی در مواردی که فرد بعد از جراحی اولیه بینی، مشکلات ساختاری و تنفسی دارد، لازم است که جراحی ثانویه انجام گیرد.

    مزایا و معایب عمل ترمیم بینی

    مزایا

    • جراحی ترمیمی می تواند به اصلاح مشکلات ظاهری بینی و بهبود زیبایی آن کمک کند. ( برای مثال نوک بینی به راست یا چپ متمایل شده است و یا پل بینی بیش از حد باریک شده است ) همچنین برای اصلاح مشکلات عملکردی بینی هم این جراحی انجام می گیرد. ( مانند مشکلات تنفسی )
    • هارمونی صورت که با جراحی ترمیمی بهبود می یابد، می تواند به بهبود اعتماد به نفس فرد کمک کند.
    • هرگونه اسکار و جای زخم ناشی از جراحی، به مرور کمرنگ می شود و به سختی قابل تشخیص می گردد.

    معایب

    • نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از محل کار است تا بعد از جراحی در منزل استراحت کنید.
    • ریکاوری کامل از جراحی ترمیم بینی نیاز به مدت زمان مشخصی دارد و شاید 6 ماه تا 1 سال زمان ببرد تا نتیجه نهایی مشخص گردد.
    • جراحی ترمیم بینی به عنوان یکی از چالش برانگیز ترین و پر ظرافت ترین جراحی های پلاستیک محسوب می شود. حتماً با جراحی مشورت کنید که در زمینه انجام این جراحی تجربه کافی داشته باشد. در برخی شرایط جراحی ترمیم بینی می تواند آسیب های بیشتری به بینی وارد کند و به نسبت مزایای کمتری داشته باشد. یک جراح دلسوز و با تجربه این مورد را به متقاضی خود می گوید. بنابراین مراجعه به یک جراح پلاستیک و زیبایی که عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی است، اهمیت بالایی دارد.

    در ادامه به مزایای جراحی بینی اشاره ای کرده ایم:

    مزایای رینوپلاستی
    مزایای رینوپلاستی

    طریقه انجام جراحی ترمیم بینی

    این جراحی معمولاً با تکنیک باز انجام می گیرد که به جراح دسترسی بیشتری می دهد و وسعت دید جراح مناسب تر است. بافت های بینی دچار اسکار می شوند و نیاز است که بافت ها با دقت و ظرافت زیادی دستکاری شوند. این مورد در جراحی ترمیمی اهمیت بالاتری دارد، زیرا مقدار بافت های موجود محدود هستند.

    بعد از ایجاد هرگونه برش کوچک در ناحیه پل بینی و زیر بینی، جراح پوست را از غضروف بینی جدا می کند و سپس به تغییر شکل بینی می پردازد. این مورد نیازمند تغییر موقعیت و جابه جایی استخوان های بینی است که با شکستن استخوان بینی همراه است. در برخی موارد بخشی از استخوان و غضروف بریده و جدا می شود و یا در برخی موارد دیگر، از غضروف های مناسب استفاده می شود.

    زمانی که جراحی به اتمام می رسد، به نوک بینی جهت مناسبی داده می شود و بخیه های لازم زده می شود. جراحی ترمیم بینی تحت بیهوشی کلی انجام می گیرد و فرد در طول جراحی خواب است و هوشیاری ندارد.

    مدت زمان جراحی ترمیم بینی بین 90 دقیقه تا سه ساعت است و بستگی به میزان مشکلات ظاهری و ساختاری بینی دارد.

    برای مواردی که پیچیدگی کمتری وجود دارد، از تکنیک اندونیزال ( endonasal ) که تهاجم کمتری دارد، استفاده می شود. بسیاری از جراحان از جراحی های با تهاجم کمتر استفاده می کنند تا راحتی بیمار فراهم شود.

    در ادامه طریقه انجام جراحی بینی را به صورت فیلم مشاهده کنید:

    دوران نقاهت بعد از رینوپلاستی ثانویه

    دوران نقاهت بعد از رینوپلاستی ثانویه به رینوپلاستی اولیه شباهت دارد. به طور کلی جراحی ترمیمی نیاز به مدت زمان بیشتری برای ترمیم دارد، مخصوصاً در مواردی که از تکنیک باز برای جراحی ترمیمی استفاده شود.

    دوران نقاهت جراحی ترمیمی طولانی تر است و این مورد دلیل مشخصی دارد. دلیل آن اسکار های حاصل از جراحی اولیه است که سرعت ترمیم را در جراحی ثانویه طولانی تر می کنند و تورم ناشی از جراحی ترمیمی را افزایش می دهند. در صورتی که تغییرات ناشی از جراحی ترمیمی بینی محدود باشد، تورم سریع تر بهبود می یابد. ولی در مواردی که تغییرات وسیعی روی بینی انجام می گیرد، دوران نقاهت و ترمیم طولانی تر می شود.

    در ابتدا بینی با یک اسپلینت و بانداژ محافظت می شود. تا جهت دهی بینی به طور مناسبی شکل بگیرد و کج نشود. در طول هفته اول بعد از جراحی ترمیمی، پانسمان ها باید بر روی ناحیه بینی قرار داشته باشند. بیماران بعد از 7 تا 10 روز از جراحی می توانند به سرکار خود بازگردند. ولی دوری از موقعیت هایی که امکان ضربه به بینی وجود دارد، اهمیت بسیار بالایی دارد.

    استخوان های بینی برای تثبیت درست در مکان خود، نیاز به دو هفته زمان دارند ولی برای دو تا سه ماه اول بعد از جراحی، استخوان ها قوی نبوده و آسیب پذیر هستند.

    همچنان تا ماه ها تورم وجود دارد ولی این مشکلات فرد را از زندگی روزمره باز نمی دارد.

    عکسهای ترمیم بینی

    جراحی ترمیم بینی توسط دکتر شهریار حدادی

    عکس ها و فیلم های بیشتر را در اینستاگرام ببینید.

    نتیجه عمل ترمیم بینی

    بر اساس میزان گستردگی جراحی ترمیمی، مدت زمان لازم برای بهبود بافت های بینی و مشاهده نتیجه نهایی بینی می تواند از یک سال به بالا به طول بینجامد. زمانی که بافت های بینی کاملاً ترمیم می شوند، نتیجه جراحی باید دائمی باشد و تغییرات احتمالی ناشی از بالا رفتن سن و سال است که موردی طبیعی است.

    فیلمی از نتیجه عمل بینی مشاهده بفرمائید که توسط دکتر شهریار حدادی صورت گرفته است:

    هزینه جراحی ترمیم بینی

    در صورتی که جراحی ترمیمی تنها نیاز به تغییر اندکی داشته باشد، هزینه جراحی به مراتب کمتر است. ولی در صورتی که بینی به شدت دفرمه شده باشد و تغییر شکل داده باشد و نیاز به تغییرات وسیعی روی بینی باشد، هزینه جراحی بالا می رود.

    اغلب جراحی های ترمیم بینی به دلایل زیبایی انجام می گیرند که هزینه های آن تحت پوشش شرکت های بیمه نیست. ولی در صورتی که جراحی ترمیمی به دلایل درمانی و رفع مشکلات تنفسی یا افتادگی دیواره بینی و یا انحراف تیغه بینی انجام گیرد، احتمالاً هزینه های جراحی تحت پوشش بیمه خواهد بود.

    5 نکته قبل از جراحی ترمیم بینی

    اینکه افراد برای جراحی بینی اقدام می کنند ولی به نتیجه ای که مدنظرشان بوده، نمی رسند، می تواند بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده باشد. بعد از هزینه کردن میلیون ها تومان پول و گذراندن دوران نقاهت بسیار سخت و ناراحت کننده، برخی افراد شاهد نتیجه ای که انتظار داشتند، نخواهند بود. این مورد می تواند ناراحت کننده باشد.

    این را بدانید که در صورتی که جراحی بینی برای بار اول نزد یک جراح پلاستیک بینی با تجربه انجام گیرد، در اغلب موارد مشکلی برای نتیجه جراحی ایجاد نمی شود و متقاضیان از نتیجه جراحی خود شگفت زده می شوند و رضایت کافی دارند.

    ولی در برخی موارد پیش می آید که با انتخاب اشتباه جراح، شاهد ایراداتی در ساختار بینی هستیم. بیماران از اندازه، شکل و مشکلات تنفسی بعد از جراحی شکایت دارند و در برخی موارد شاهد بدفرمی های بینی هستیم. در این موارد افراد متقاضی انجام جراحی ترمیم بینی می شوند.

    نکاتی-درباره-جراحی-ترمیم-بینی
    نکاتی درباره جراحی ترمیم بینی

    خبر خوب اینکه امکان دست یابی به شکل و ظاهر دلخواه برای بینی با جراحی ترمیمی وجود دارد ولی لازم است که جراح خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. ولی قبل از اینکه زیر تیغ جراحی بروید لازم است که با دقت فراوان اهداف خود را از جراحی به پزشک خود بگویید و پنج نکته ای که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را در پیش بگیرید:

    • صبر کردن برای ترمیم کامل بینی

    از ترمیم کامل بینی خود اطمینان حاصل کنید. اولین و مهم ترین نکته برای جراحی ترمیمی بینی، اطمینان از ترمیم کامل بینی بعد از جراحی اول است. به طور کلی رینوپلاستی نیاز به گذشت یک سال کامل دارد تا کاملاً شکل نهایی بینی مشخص شود. در صورتی که قبل از این زمان جراحی انجام گیرد، نمی توان در جراحی ثانویه تمامی مشکلات بینی را برطرف کرده و هیچ تضمینی برای موفقیت جراحی نیست. به همین دلیل پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان تا قبل از یک سال، اقدام به جراحی ترمیمی نشود.

    • انتخاب محتاطانه جراح پلاستیک

    جراحی ترمیمی به مراتب از جراحی اولیه سخت تر و پیچیده تر است. به این دلیل که در جراحی ترمیمی نیاز به برطرف کردن مشکلات عدیده ای است که محدودیت هایی برای جراح دارد و این اقدامات باید برای بار دوم انجام بگیرند. تجربه بالای جراح و شناخت کافی از ناهنجاری های احتمالی به شدت در انجام این جراحی تاثیر دارد. بنابراین به هیچ عنوان جراح ترمیم بینی خود را سرسری انتخاب نکنید و حتی در صورت امکان نمونه کارهای قبل و بعد از بیمارانی را که جراحی ترمیمی بینی نزد پزشک انجام داده اند، مشاهده کنید.

    چگونه می توان تشخیص داد که یک پزشک صلاحیت کافی برای انجام جراحی ترمیمی را دارد؟

    [learn_more] جراحان پلاستیک بینی که عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی هستند و در زمینه انجام جراحی های ترمیمی بینی تجربه و تبحر کافی دارند، بهترین گزینه ها برای انجام این جراحی هستند. تحقیقات خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی درباره پزشک مورد نظرتان انجام دهید.[/learn_more]

    • برنامه ریزی برای جلسه مشاوره جراحی ترمیمی بینی

    جراحی ترمیمی بینی می تواند به راحتی انجام شود و یا می تواند بسیار سخت و پیچیده باشد. سختی یا آسانی این جراحی بستگی به موارد زیر دارد:

    • درجه تخریب بینی در جراحی اولیه بینی
    • مقدار برداشته شده از تیغه بینی که در طول جراحی اولیه انجام گرفته است
    • نوع و کیفیت پوست روی بینی
    • کیفیت مجراهای بینی

    تنها راه برای اینکه متوجه موارد مذکور شوید این است که یک جلسه مشاوره با پزشک بگذارید. در طول این جلسه معاینه فیزیکی بینی انجام می گیرد و جراح مقداری که از ساختار بینی برداشته شده است را تخمین می زند.

    در این صورت پزشک امکان دارد که تصمیم به استفاده از گرافت های غضروفی بگیرد. این گرافت ها بهترین منبع برای جراحی هستند و نیازی به ایجاد برش دیگری برای جراحی و گرفتن غضروف نیست. به این ترتیب دوران نقاهت آسان تر طی می شود و نیاز به مراقبت از دو ناحیه جراحی نیست. ولی احتمال پس زدن غضروف وجود دارد.

    در برخی موارد که مقدار زیادی از غضروف بینی در جراحی پیشین برداشته شده است، در جراحی ثانویه غضروف را از گوش یا قفسه سینه می گیرند. در این صورت دوران نقاهت به دلیل مراقبت از دو ناحیه بخیه کمی سخت تر می شود ولی احتمال پس زدن غضروف کاهش می یابد زیرا از بافت خود بدن است.

    هر دو نوع این غضروف ها مزایا و معایبی دارند که در جلسه مشاوره می توان درباره آن ها صحبت کرد و به یک تصمیم واحد رسید.

    • اطلاع از حقایق جراحی ترمیمی بینی

    جراح بینی می تواند اطلاعات جامعی درباره اینکه ظاهر بینی بعد از جراحی ترمیمی به چه صورت می شود، ارائه دهد. ولی به منظور اینکه اطلاعات درست تری ارائه شود، بهتر است که عکس هایی از قبل از جراحی اول یا همان بینی طبیعی به پزشک ارائه دهید و خلاصه ای از نحوه انجام گیری جراحی اولیه بینی به پزشک بدهید. در صورتی که در جراحی اولیه مشکلی به وجود آمده است، بهتر است که پزشک را در جریان قرار دهید.

    شاید این کار کمی زمان گیر و سخت باشد ولی بررسی پرونده پزشکی فرد می تواند کمک شایانی به پیش بردن درست جراحی ترمیم بینی کند.

    • برنامه ریزی برای رینوپلاستی ثانویه و هزینه ها و دوران نقاهت

    رینوپلاستی ثانویه به طور کلی زمانی بین 2 تا 5 ساعت می برد و تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد. بعد از جراحی ترمیمی نیاز است که 6 هفته از فعالیت های شدید فیزیکی پرهیز شود. اسپلینت به مدت 8 روز بعد از جراحی بر روی بینی قرار می گیرد و انسداد نسبی بینی و تورم آن کاملاً طبیعی هستند. اطلاعات و جزئیات بیشتر را می توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود بپرسید.

    به دلیل اینکه پیچیدگی و مدت زمان جراحی ترمیمی از جراحی اولیه بیشتر است، هزینه ها در برخی موارد بالاتر است. ولی در این مورد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. در برخی موارد جراحی ثانویه هزینه کمتری از جراحی اولیه دارد. تمامی این موارد بستگی به موارد مشخصی دارد که ذکر شد.

    زمان مناسب برای ترمیم بینی چه موقع می باشد؟

    برای مشخص شدن فرم اصلی بینی بعد از عمل نیازمند بهبود زخم ها و تورم و کبودی های حاصل از جراحی هستیم و ممکن است با ترمیم زودرس اشکالات جدیدی در بینی ظاهر شود. از این رو پزشکان متخصص حداقل 1 سال را برای بهبود کامل بینی توصیه می کنند.
    اگر می خواهید بینی خود را ترمیم کنید حتما به این نکات توجه کنید:

    برای بدست آوردن بهترین نتیجه از عمل جراحی زیبایی ترمیمی لازم است به جراح بینی مراجعه کنید که در انجام این نوع از عمل‌های جراحی متخصص باشد و بتواند درک مناسبی از اهداف مورد نظر بیمار برای بهبود ظاهر بینی داشته باشد
    بهتراست خیلی حساس نباشید، در برخی موارد ممکن است بهترین راه حل برای شما خودداری از انجام عمل جراحی ترمیمی باشد، زیرا خطرات ناشی از این عمل ممکن است بطور مشخص از مزایای آن بیشتر باشد.

    مراقبت های بعد از عمل ترمیمی چگونه می باشد؟

    مراقبت ها همانند مراقبت های جراحی اولیه می باشد که از جمله:

    • در هفته اول از فعالیت بدنی شدید بپرهیزید
    • سعی کنید از غذاهای سبک و مایعات غیر گاز دار و طبیعی استفده کنید
    • عطسه با دهن باز انجام شود و از خنده و گریه نیز اجتناب کنید
    • از گذاشتن عینک طبی و آفتابی به مدت یک ماه بپرهیزید.
    • ازحرکات تند صورت یا خم کردن بی مورد سر و صورت بپرهیزید.

    ترمیم بینی به چه دلیل نیاز می باشد؟

    معمولا اشخاص زمانی ترمیم بینی را انجام می دهند که از ظاهر بینی خود راضی نباشند.

    در برخی اشخاص پس از جراحی زیبایی بینی به آن ضربه وارد می شود، بنابراین ممکن است ظاهر بینی تغییر کند ، با تغییر یافتن ظاهر بینی عمل ترمیم بینی نیاز می شود.

    در ترمیم بینی چه کارهایی انجام می شود؟

    • رفع مشکلات، ناراحتی ها و معضلات تنفسی
    • اصلاح انحراف بینی
    • اصلاح نوک بینی
    • تقارن سوراخ های بینی

    بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

    در ترمیم بینی نیاز به بافت استخوان و غضروف بینی است. اگر بافت استخوان و غضروف بینی کافی نباشد جراح بینی باید از دنده و یا غضروف گوش آنها را تامین نماید. به دلیل حساسیت بالایی که جراحی ترمیمی وجود دارد بادی حتما بهترین جراح بینی را انتخب کنید. اگر مجددا انتخاب نادرستی داشته باشید ممکن است هیچگاه نتوانید با ظاهر خود کنار بیایید.

    سوالات برخی از بیماران که از دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراح پلاستیک پرسیده شده است :

    • پرسش : من دوسال است جراحی بینی انجام داده ام اما از نظر ظاهر از بینی ام راضی نیستم، هزینه ترمیم بینی چقدر است؟
    • پاسخ: ترمیم بینی دارای هزینه های مختلفی است از جمله هزینه کلینیک و دستمزد جراح و هزینه های بیمارستان است. در ابتدا با جراح خود مشورت کنید در صورت لزوم برای ترمیم مراجعه نمایید.
    • پرسش: با سلام من جراحی بینی انجام داده ام در طی این 7 ماه جراحی بینی در زمان خندیدن پره های بینی ام باز می گردد ، آیا با ترمیم بینی می توان این مشکل را حل نمود؟ در ضمن سوراخ های بینیم تقارن ندارند ؟
    • پاسخ: دوست گرامی به شما توصیه می شود برای دیدن نتایج کامل جراحی بینی تا یک سال صبر نمایید، اگر پس از یک سال از جراحی زیبایی بینی تقارن سوراخ های بینی حاصل نشد، می توانید با ترمیم بینی این مشکل را برطرف نمایید.
    • پرسش: سلام دکتر من 16 سال دارم ، آیا می توانم جراحی زیبایی بینی را انجام دهم ؟
    • پاسخ: خیر – توصیه می شود جراحی زیبایی بینی را پس از سن 18 سالگی انجام دهید، انجام جراحی بینی قبل از سن 18 سال توصیه نمی شود زیرا بینی هنوز در حال رشد هست.
    • پرسش: دکتر من چند سال پیش دو بار عمل کردم، در حال حاضر به خاطر مشکل تنفسی می خواهم عمل ترمیم بینی را انجام دهم آیا این جراحی های متعدد و استفاده از بی هوشی های مکرر ممکن است دچار مشکل در ذهن و طول عمر شوم؟
    • پاسخ: دوست گرامی بیهوشی های که امروزه انجام می شود بسیار بی خطر هستند، با ترمیم بینی مجدد می توانید مشکلات تنفسی بینی را رفع نمایید.
    • پرسش: سلام دکتر من جراحی بینی انجام داده ام پس از گذشت یک سال با توصیه پزشکم هنوز چسب بینی می زنم اما بلافاصله پس از برداشتن چسب شکل بینی ام تغییر حالت داده و کج می شود، متاسفانه من بیماری آلرژی دارم بابت این بیماری بسیار اذیت شدم تمایلی به انجام ترمیم مجدد ندارم به نظر شما نیاز به ترمیم مجدد بینی هست؟
    • پاسخ: سلام ، با توجه به توضیحاتی که شما می فرمایید و کجی بینی پس از یک سال ترمیم مجدد بینی برای شما نیاز است و باید جراحی زیبایی بینی را مجدد انجام دهید.
    • پرسش: دکتر من جراحی زیبایی بینی انجام داده ام اما از حالت و فرم بینی ام اصلا راضی نیستم ، جراح بینیم اصلا جراحی ترمیم بینی برای من انجام نمی دهد، آیا من می توانم ترمیم بینی را انجام دهم ؟
    • پاسخ: خیر – دوست گرامی توصیه می شود جراحی ترمیم بینی را در صورتی که فقط به دلیل عدم رضایت از ظاهر است انجام ندهید. ترمیم بینی فقط باید در شرایط ضروری انجام شود، کوچک کردن بیش از اندازه بینی سبب ایجاد شدن مشکلات تنفسی می شود.
دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زینب
زینب
2 سال قبل

سلام دکتر خسته نباشید لطفا هزینه جراحی زیبایی بینی بصورت فانتزی چقد میشه ؟
ممنون

دکتر شهریار حدادی
پاسخ به  زینب
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا به شماره ۰۹۳۹۲۱۵۹۸۳۷ در واتس آپ پیام دهید و مشاوره آنلاین بگیرید.

صادقي
صادقي
3 سال قبل

دكتر جان سلام خواستم ازتون تكر ويژه كنم، بعد از عمل ترميمي ام مشكلات تنفسي و خر خر شبانه ام حل شد واقعا اذيت ميشدم

drhaddadi
پاسخ به  صادقي
3 سال قبل

سلام خواهش می کنم خوشحالیم از این بابت

مژده
مژده
3 سال قبل

دکتر چند وقت بعد از عمل بینی میشه ترمیم بینی رو انجام داد؟ و برای ترمیم بینی دوره نقاهت مثل جراحی بینی اول هست؟

drhaddadi
پاسخ به  مژده
3 سال قبل

معمولاً یک سال زمان می بره که بینی بعد از عمل شکل نهایی رو به دست بیاره. ولی باید بررسی بشه. دوران نقاهت بسته به این که جراحی به شیوه باز یا بسته انجام بگیره تفاوت داره. اگر فقط نیاز به تغییرات اندک باشه و بشه با جراحی بینی بسته انجام داد، بله دوران نقاهت کمتر میشه

اوا
اوا
3 سال قبل

چه مدت بعد از عمل میشه باشگاه رفت

drhaddadi
پاسخ به  اوا
3 سال قبل

بستگی به بیمار داره ولی معمولاً ورزش های تماسی تا مدت زیادی نباید انجام بشه ولی با ورزش های سبک بعد از یک ماه میشه شروع کرد البته با نظر پزشک مربوطه

فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email