اقدامات قبل از جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی مانند هر عمل دیگری نیازمند یکسری مراقبت  ها است در این بخش نکات و مراقبت های قبل از جراحی بینی را بیان می کنیم :

دکتر حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک و  زیبایی به بیماران توصیه می کند حتما نکات قبل از جراحی زیبایی بینی را انجام دهند تا بهبودی سریع تر را بدست آورند ، انجام مراقبت های قبل از عمل در نتیجه جراحی زیبایی بینی نیز تاثیر گذار است .

آمادگی جراحی بینی :

در این بخش مهم ترین نکات قبل از جراحی بینی را بیان می کنیم :

  • مصرف داروهای ضد التهابی قبل از جراحی بینی باید قطع گردد ، این داروها نظیر آسپرین ، Motrin و Advil  هستند
  • قبل از جراحی زیبایی بینی باید از مصرف ویتامین E  اجتناب شود .
  • استعمال سیگار و دخانیات قبل از جراحی زیبایی بینی باید قطع گردد ، نیکوتین موجود در سیگار بر نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار است و بهبودی را با تاخیر مواجه می کند .
  • استفاده از کرم ضد آفتاب در صورتی که نیاز است در معرض آفتاب قرار گیرید ، البته دکتر حدادی فوق تخصص جراحی زیبایی بینی به اشخاص توصیه می کند تا حدممکن در 14 روز اول پس از جراحی زیبایی بینی از تماس با آفتاب بپرهیزند .
  • یک روز قبل از عمل جراحی زیبایی بینی از خوردن و آشامیدن زیاد پرهیز کنید
  • در زمان جراحی بینی حتما شخصی را به عنوان پرستار و همراه در کنار خود داشته باشید تا پس از جراحی شما را کمک کند .

پس از جراحی زیبایی بینی نیاز است که شخص از کمپرس سرد استفاده نماید بهتر است ، یک روز قبل از جراحی زیبایی بینی کیسه های مخصوص کمپرس را تهیه نمایید .

اشخاصی که جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند ، پس از جراحی نیاز به استراحت دارند بنابراین اگر شاغل هستید نیاز است به مدت یک هفته مرخصی بگیرید .

پس از جراحی زیبایی بینی شخص نمی تواند به مدت 14 روز از غذاهای جویدنی استفاده کند توصیه می شود یک روز قبل از جراحی زیبایی بینی غذاهای نرم نظیر سوپ را برای خود تهیه نماید .

قبل از جراحی زیبایی بینی  نیاز است تمامی سابقه پزشکی خود را به پزشک اطلاع دهید تا پزشک با آگاهی کامل شما را جراحی نماید .

انتظارات خود را قبل از جراحی بینی با پزشک مطرح نمایید هدف از جراحی زیبایی بینی ظاهری زیبایی بینی و بهبود عملکرد بینی و رفع مشکلات بینی است در نتیجه نباید انتظارات غیر واقع بینانه داشته باشید .

نیاز است قبل از جراحی زیبایی بینی یکسری آزمایش ها را تهیه نمایید .

قبل از جراحی زیبایی بینی از حالت نیم رخ ،تمام رخ و سه رخ عکس تهیه می گردد تا پس از جراحی نتیجه و تغییرات را ملاحظه نماید .

بهتر است یک ساعت قبل از جراحی زیبایی بینی در مطب یا بیمارستان حضور یابید .

داشتن خواب کافی قبل از جراحی زیبایی بینی به کاهش استرس در روز جراحی زیبایی بینی کمک می کند .

دکتر حدادی فوق تخصص جراحی زیبایی علاوه بر آرزوی سلامتی برای تمامی عزیزانی که جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند توصیه می کند تمامی موارد و نکاتی که در بالا ذکر شد را انجام دهند تا بهبودی و نتیجه بهتر پس از جراحی زیبایی بینی حاصل گردد .

نتیجه جراحی زیبایی بینی علاوه بر تبحر و مهارت جراح زیبایی بینی به مراقبت های قبل و پس از جراحی زیبایی بینی وابسته است .

نتایج جراحی زیبایی بینی پس از 6 الی یک سال حاصل می شود ، بنابراین توصیه می شود برای دیدن نتیجه کامل جراحی زیبایی بینی صبور باشید .

لازم به ذکر است ورم و تورم بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی بیشتر است .

شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص جراحی زیبایی بینی ، جراحی بینی استخوانی ، جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی با ما درمیان بگذارید .

شماره تماس :

09213585456

دکتر حدادی فوق تخصص جراحی زیبایی بینی :

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی عضو جامعه جراحان ایران

با تشکر مدیریت سایت دکتر شهریار حدادی – جراح بینی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

 

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email