پرسش و پاسخ پروتز سینه

جراحی پروتز سینه در چه سنی توصیه می شود ؟

در صورتی که شرایط لازم را برای جراحی پروتز سینه داشته باشید و سلامت جسمانی و روحی شما مورد تایید پزشک قرار گیرد می توانید در سنین بالای 20 سال اقدام به انجام این جراحی نمایید .

پروتز سینه

دردی که بعد از جراحی پروتز سینه ایجاد می شود آیا دردناک است و تا چه زمانی ادامه دارد ؟

درد ناشی از جراحی بدلیل برش هایی می باشد که در حین جراحی پزشک برای قرار دادن پروتز در بافت سینه ایجاد می نماید این درد ممکن است تا دو هفته بعد از جراحی ادامه داشته باشد . اما به مرور زمان بهبود می یابد .

آیا ممکن است جراحی پروتز سینه باعث بروز بیماری خطرناک سرطان سینه شود ؟

تمامی پروتز هایی که مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می باشد و هیچ گزارشی در رابطه با سرطان بعد از جراحی پروتز سینه گزارش نشده است . بنابرین نگرانی در این رابطه نداشته باشید

چه زمانی نیاز به جراحی ترمیمی و تعویض پروتز سینه می باشد ؟

در صورتی که از پروتز های دائمی استفاده شود و مراقبت های لازم به خوبی صورت گیرد الزامی برای ترمیم پروتز سینه ، نمی باشد . اما ممکن است بعد از گذشت 15 تا 20 سال فرم و قوام پروتز های کمی تغییر پیدا کند که در صورت تمایل می توان پروتز را تعویض کرد . پارگی پروتز سینه و  بوجود آمدن انقباض کپسولی  از شرایط می باشد که باید پروتز را تعویض کرد

بعد از جراحی پروتز سینه چه موقع می توان فعالیت های شدید و ورزش های سنگین را انجام داد ؟

توصیه می شود حرکات ورزشی سنگین و حرکاتی که مربوط به دست می باشد بعد از جراحی پروتز سینه، انجام نشود زیرا این حرکات ممکن است فشاری را بروی سینه وارد نماید .

ایا بزرگ کردن پروتز سینه بوسیله تزریق چربی و ژل توصیه می شود ؟

تزریق ژل برای بزرگ کردن سینه بسیار توصیه نمی شود زیرا این تزریق می تواند عوارض احتمالی را برای نسج سینه به همراه آورد . اما برای بزرگ کردن سینه می توان از تزریق چربی استفاده کرد با این شرایط که بیمار خواهان افزایش سایز اندکی باشد ، امکان غیر قرینگی با تزریق چربی و ژل وجود دارد ، در نتیجه بهترین گزینه برای افزایش سایز و فرم دهی به سینه جراحی پروتز سینه می باشد .

چگونه جراح پروتز سینه خود را می توان انتخاب نماییم ؟

فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراحان عمومی می توانند این جراحی را انجام دهند اما توصیه می شود برای انجام این جراحی به یک فوق تخصص جراح پلاستیک که در این زمینه تجربه بسیار بالایی دارد مراجعه نمایید، زیرا احتمال بروز عارضه ناشی از جراحی با انتخاب یک جراح با تجربه بسیار کاهش می یابد.

برخی از خدمات شهریار حدادی :

با انجام خدمات :

جراحی بینی

لاغری و پیکرتراشی : ( لیپوماتیک ، ابدومینوپلاستی و….

جراحی سینه ( لیفت سینه ، پروتز سینه ، ژنیکوماستی و…