مراقبت های بعد از پروتز سینه

مراقبت های بعد از پروتز سینه به منظور برخورداری از بهترین نتیجه جراحی و عدم بروز مشکلات احتمالی باید توسط هر فردی که این جراحی را انجام می دهد رعایت شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است. امروزه برجسته سازی سینه و خوش فرمی سینه در میان زنان بسیار پر اهمیت می باشد پروتز سینه به سینه های شما فرمی گرد و برجسته می دهد و موجب افزایش اعتماد به نفس و جذابیت شما می گردد. پروتز سینه با استفاده از پروتز های سیلیکونی و آب نمکی با هدف بزرگ کردن و حجیم نمودن سینه ها انجام می گیرد.

مراقبت بعد از پروتز سینه

مراقبت های بعد از پروتز سینه

بیماران بعد از انجام پروتز سینه به طور معمول در همان روز مرخص می شوند قبل از ترخیص دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک در مورد مراقبت های بعد از پروتز سینه و رسیدگی به زخم های جراحی توصیه های لازم را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین داروهایی را برای کاهش عفونت و تسکین درد برای شما تجویز می نماید. توصیه می شود بیماران در ۲۴ ساعت اولیه شخصی را به عنوان همراه در کنار خود داشته باشند، بهتر است راهنمایی ها و توصیه های لازم را که زمان ترخص دریافت کرده اید با همراه خود درمیان بگذارید.

در ناحیه برش جراحی معمولا در چند روز اول احساس درد و سنگینی می نمایید که می توانید با داروهای مسکن که توسط پزشک تجویز می شود این درد را تسکین دهید.

پس از جراحی پروتز سینه دارو هایی که توسط پزشکتان تجویز شده را به صورت منظم و تا آخربرای جلوگیری از عدم بروز مشکلات احتمالی مصرف نمایید .

بعد از ترخیص در منزل ممکن است بدلیل اثرات داروهای بیهوشی احساس گیجی و سنگینی نمایید و در برخی موارد احساس تهوع داشته باشید که این امر طبیعی می باشد و جای نگرانی ندارد.

پس از جراحی پروتز سینه می توانید برای کاهش تورم و کم کردن احتمالی تشکیل لخته در پاهایتان راه رفتن را با تایید پزشکتان شروع نمایید( در ابتدا به آرامی راه بروید)

برای کاهش تورم و کبودی های ناشی از جراحی می توانید از آناناس تازه استفاده نمایید این ماده غذایی بدلیل داشت ویتامین ث و ماده بروملین موجب برطرف شدن کبودی ها و تورم می شود همچنین مصرف نمک را برای دو هفته برای کاهش تورم و احتمال تجمع مایع کاهش دهید.

برای مدت یک ماه از کشیدن سیگار و مصرف الکل پرهیز نمایید ( بخصوص در زمانی که از داروهای مسکن خواب اور استفاده می نمایید)

با تایید پزشکتان به طور معمول بعد از دو روز می توانید استحمام کنید

۱ تا ۲ هفته پس از جراحی پروتز سینه از رانندگی کردن پرهیز نمایید.

اجتناب کردن از مصرف آسپرین و داروهای مشابه دیگر مگر با تایید جراحتان

برخی از خدمات شهریار حدادی :

با انجام خدمات :

جراحی بینی

لاغری و پیکرتراشی : ( لیپوماتیک ، ابدومینوپلاستی و….

جراحی سینه ( لیفت سینه ، پروتز سینه ، ژنیکوماستی و…

هفده − 3 =