لیپوماتیک در تهران

یکی از رایج ترین روش های انجام لاغری موضعی ، لیپوماتیک می باشد . این روش به علت بازخورد عالی دارای طرفداران زیادی است . اما این روش عوارضی دارد ؟ با ادامه مطلب همراه باشید ….
مزایای روش لیپوماتیک

• این جراحی نیاز به بیهوشی ندارد .

در استفاده از روش لیپوماتیک ، به علت نوع ساختار آن هنگام برخورد با جسم سخت می ایستد و به همین علت و هوشمندی بالا ، آسیب سایر اعضای بدن وارد نمی کند .

• با استفاده از این روش می توان سخت ترین بافت چربی را می توان با استفاده از روش برطرف نمود .
  • ترومای بعد از جراحی نسبت به سایر روش ها کمتر شاهد خواهیم بود .
  • در این روش آسیب جدی به بافت بدن وارد نمی شود .
  • بهترین دوره برای ریکاوری را دارا می باشد و بیمار ۲ هفته بعد از انجام عمل می تواند به فعالیت های روزانه خود بازگردد .
  • استفاده از گن هم در این روش نسبت به سایر روش ها کمتر می باشد .

برای انجام مشاوره از دکتر حدادی می توانید با شماره ۰۹۲۱۳۵۸۵۴۵۶ تماس حاصل نمایید .

چه کسانی نمی توانند لیپوماتیک انجام دهند ؟

لیپوماتیک باید برای افرادی انجام شود که چاقی موضعی داشته و چاقی آنها به صورت مفرد دارند و bmi بالا دارد یک کاندید مناسب برای جراحی لیپوماتیک نمی باشد .

بیمارانی که بیماری قلبی دارند کاندید مناسب برای انجام این جراحی نمی باشند .

افرادی که مشکلات کلیوی و کبدی نیز نمی توانند از این روش استفاده نمایند .

بیماران دارای اختلال انعقادی نیز نباید لیپوماتیک انجام دهند .

لیپوماتیک در تهران

عوارض جراحی لیپوماتیک

یکی از رایج ترین سوالات در زمینه عوارض جراحی لیپوماتیک می باشد . اما این روش نسبت به سایر روش ها عوارض خاصی نداشته و عفونت های خاصی ایجاد نمی شود .

آیا لیپوماتیک بازگشت دارد ؟

در هنگام خراج کردن چربی از بافت ، به علت آنکه سلول چربی امکان بازسازی ندارد و تنها افزایش حجم دارد . در نتیجه با توجه به پر خوری در محل چربی های خارج شده افزایش نمی یابد و این چربی ها در محل های دیگر ایجاد می شود . در نتیجه توصیه همه پزشکان بعد از جراحی لیپوماتیک داشتن یک رژیم غذایی متعادل می باشد .

رفع ورم بعد از لیپوماتیک چه مقدار زمان می برد ؟

برای رفع تورم بعد از انجام لیپوماتیک حدود بعد از هفته اول تورم شروعشده و بین ۳ الی ۴ هفته زمان برای رفع آن مورد نیاز می باشد . البته با توجه به افراد و نواحی مختلف متفاوت است .

2 + سیزده =