بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

به طور حتم سوالات مهمی در زمینه جراحی پروتز سینه برای کسانی که متقاضی این عمل زیبایی هستند به وجود خواهد آمد از مهمترین سوالات می توان به نمونه های زیر اشاره کرد. بهترین دکتر پروتز سینه کیست و باید چه معیارهایی داشته باشد؟ و سوالاتی از این قبیل ، اگر شما هم جز دسته از افرادی هستید که قصد انجام این روش زیبایی را دارید اما هنوز یک جراح مجرب و قابل اعتماد برای انجام این عمل پیدا نکرده اید می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا ما به شما بهترین جراح پروتز سینه در تهران را معرفی کنیم.
 
تماس-با-دکتر-شهریار-حدادی

اهمیت انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه

سینه نقش اساسی در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس یک خانم دارد. بانوانی که از اندازه سینه خود رضایت ندارند، احساس کمبود اعتماد به نفس کرده و در شرایطی، با مقایسه خود با دیگران، احساس سرخوردگی می‌کنند. زیرا سینه حتی در روتین ترین کار روزانه یعنی لباس پوشیدن عادی هم تاثیر به سزایی در زیبایی اندام خانم ها دارد.

جراحی های زیبایی سینه که به روش‌های مختلف انجام می‌شود، می‌تواند کلید راه حل این مشکل برای بانوان باشد. که البته یکی از دغدغه های اصلی خانم ها انتخاب بهترین دکتر و جراح پروتز سینه است. به دلیل حساسیت بالای این جراحی ، لازم است تا جراح دقت و تجربه بالایی داشته باشد تا بدون هیچ خطر و مشکلی این عمل انجام شود.

مراجعه به جراحی که تجربه و دانش کافی در زمینه جراحی مذکور را نداشته باشد، ممکن است باعث شود تا خطرات و عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد شود و نتوانید نتیجه مطلوب و دلخواه را از عمل بگیرید. به همین علت باید قبل از عمل به طور کامل تحقیق کنید و با آگاهی و دانش کافی جراح خود را انتخاب نمایید.

 
بهترین جراح پروتز سینه
 
 
 

معیارهای انتخاب یک جراح پروتز سینه خوب

برای انتخاب یک جراح پروتز سینه خوب باید معیار های مختلفی را در نظر بگیرید و از جهات مختلف پزشک را مورد بررسی قرار دهید. در زیر به تعدادی از این موارد اشاره شده است.

دانش و تخصص جراح سینه

برای انجام انواع عمل‌های جراحی زیبایی باید به  جراح پلاستیک و زیبایی مراجعه کرد. فوق تخصص زیبایی پزشکی است که یک دوره ۵ ساله را به‌طور ویژه برای انجام انواع عمل‌های زیبایی صورت و بدن گذرانده است. مراجعه به جراح غیرمتخصص و یا مراکز درمانی غیر معتبر، هم ریسک عوارض جراحی را افزایش می‌دهد ریسک های جبران ناپذیری همانند از بین رفتن حس ها در سینه و بد فرم شدن سینه و غیره را به همراه دارد، همچنین ممکن است در نهایت به نتیجه دلخواه خود نرسید.

یکی از معیارهای انتخاب یک جراح پروتز سینه خوب سوابق پزشکی جراح می باشد، دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک هستند و با استفاده از دانش و تجربه فراوان تعداد زیادی جراحی زیبایی و پلاستیک انجام داده اند. دکتر شهریار حدادی در زمینه جراحی زیبایی سینه و پروتز تجربه بسیار بالایی دارند.

ممکن است پزشک غیر متخصص پیش از انجام جراحی، برخی ملاحظات، معاینه‌ها و آزمایش‌های تخصصی را برای شما انجام ندهد؛ این کار احتمال رخ دادن مشکلات و عوارض پیش‌بینی نشده را بالا می‌برد. همچنین به دلیل دانش پایین، ممکن است از تکنیک‌های جراحی غیر استاندارد استفاده شود. پس روی این فاکتور حتما حساس باشید.

بهترین دکتر پروتز سینه

رضایت بیماران و مراجعه کنندگان

یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه، مشاهده آرشیو عکس بیماران او که تحت عمل جراحی زیبایی سینه و پروتز قرار گرفته اند در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام و کانال های آپارات و غیره می باشد، در واقع بهترین روش برای انتخاب یک پزشک خوب مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی می باشد. با عضویت در شبکه های اجتماعی دکتر شهریار حدادی می توانید نمونه کارهای عمل زیبایی را مشاهده نمایید و در صورت داشتن سوالی می توانید سوالات خود را مطرح کنید.

اگر افرادی که متقاضی انجام روش زیبایی بزرگ کردن سینه هستند قبل از انجام این جراحی در مورد دکتر و جراح مد نظر خود، همچنین در رابطه با چگونگی انجام عمل پروتز پسان تحقیق کنند به طور حتم نتایج بهتری را از عمل خود به دست خواهند آورد زیرا با مشاهده نمونه کار های دکتر و رضایت مراجعه کنندگان قبلی عمل‌های زیبایی ارائه عکس، فیلم و ویدیو لایو و زنده از جراحی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت. در نتیجه مشاهده نمونه کارهای متعدد یکی دیگر از نشانه‌های بهترین دکتر جراحی سینه است.

شهریار حدادی

پزشکی که مرتب با بیماران خود در ارتباط است و از روند جراحی و درمان مراجعان خود تصاویر و ویدیو زنده منتشر می‌کند، در واقع مهارت و اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد.

انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح آن هم بدون داشتن نمونه جراحی‌های قابل قبول و رضایتمندانه، کار ساده‌ای نیست! بهترین دکتر جراح پروتز سینه بدون شک تعداد زیادی از جراحی‌های مشابه را به صورت موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب‌های کاربری پزشک در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت او، نمونه جراحی‌ها و نیز نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. عضویت در انجمن‌های تخصصی مرتبط، گواهینامه‌ها، داشتن بیمارانی از خارج کشور و… همگی دال بر توانمندی پزشک است.

مهارت و تجربه بهترین جراح سینه

در این زمینه سلیقه مراجعه کنندگان یه امر کاملا متفاوت و متغیر است شاید یک مراجعه کننده از یک حالت و فرم سینه جراحی قبلی رضایت نداشته باشد و این را بیان کنند که این جراح زیبایی اصلا در این زمینه تجربه ندارد. باید بیان کنیم که خیر، به این صورت نیست، جراحی زیبایی برای هر فرد معیار های متفاوت و متغیری را دارد که باید شما قبل از مراجعه به دکتر و آماده شدن برای جراحی باید یک جلسه معاینه و مشاوره را با پزشک خود انجام دهید تا به نتیجه برسید که چه فرمی را مد نظر دارید. در واقع باید توجه کنید که تا حدی درک ما از زیبایی، نسبی و سلیقه‌ای است.

استفاده از جدیدترین تجهیزات به روز

جراح پروتز سینه همواره باید از جدید ترین تکنیک ها و تجهیزات استفاده کند و از آن ها مطلع باشد. مطمئنا جراحی که از تکنیک های به روز دنیا استفاده می کند نتیجه بهتری از جراحی دریافت میکند و رضایت بیمارانش بیشتر خواهد بود.

 
استفاده-از-تجهیزات-به-روز

 

داشتن وجدان کاری

یک جراح خوب علاوه بر دانش و مهارت، باید وجدان کاری نیز داشته باشد تا از این تجربیات برای همه بیماران به صورت یکسان و بدون تفاوت قائل شدن بین آن ها استفاده نماید. در جلسات مشاوره قبل از عمل، بیمار باید سابقه پزشکی خود را در اختیار جراح قرار دهد و انتظارات خود از عمل را بیان نماید. جراح باید در این شرایط با بیمار صادق باشد و در صورتی که فرد دچار مشکلی باشد که احتمال ایجاد خطر برای به وجود آورد، از انجام عمل خودداری نماید.

روش های پیدا کردن یک جراح پروتز سینه خوب

روش های مختلفی برای یافتن یک جراح پروتز سینه خوب وجود دراد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

 

 

دوستان و اشنایان
 

1- دوستان و آشنایان: یکی از اولین روش هایی که ممکن است برای یافتن دکتر پروتز سینه انجام دهند پرس و جو از اطرافیان است. شما میتوانید از همسایگان، دوستان و … در مورد این جراحی و یا تجربه کسانی که این عمل را انجام دادند سوال کنید. همچنین میتوانید به صورت حضوری نتیجه کار را مشاهده کنید و میزان رضایت را بسنجید.

 

 

جست و جو در گوگل
 

2- سرچ در موتور های جست و جو: شما میتوانید با سرچ کلمه “بهترین دکتر پروتز سینه ” در موتور های جست و جویی مانند گوگل، بینگ و … لیستی از بهترین جراحان را مشاهده کنید و با ورود به سایتشان اطلاعات گسترده ای در مورد هر پزشک پیدا کنید.

 

شبکه های اجتماعی
 

3- شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی پر مخاطبی مانند اینستاگرام وجود دارند که بسیاری از پزشکان در آن فعالیت داشته و نمونه کار های جراحی خود را قرار میدهند. شما میتوانید این نمونه کار ها را مشاهده کرده و نظرات سایرین را در زیر پست ها مطالعه کنید.

 
 
 

 

تالار های گفت و گو
 

4- انجمن ها و تالار های گفت و گو: تالار های گفت و گو یک محیط مناسب برای نظرسنجی فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید سوالات خود را مطرح کنید و در مورد پزشک مورد نظرتان تحقیق کنید.

مواردی که توضیح دادیم، بهترین و نتیجه بخش ترین روش ها برای یافتن جراح خوب برای پروتز می باشد. شما همچنین می توانید برای آشنایی با جراح خود از او وقت مشاوره بگیرید و سوالاتی که در ذهن دارید با او در میان بگذارید. همچنین می توانید متوجه شوید که کاندیدای مناسبی برای جراحی کاشت پروتز هستید یا خیر. مراجعه به مطب پزشک باعث می شود تا شما افرادی که نزد آن پزشک اقدام به جراحی نموده اند را ببینید و از میزان رضایت آن ها از عمل سوال کنید. با این کار هم می توانید با پزشک آشنایی بیشتری پیدا کنید و هم از بیماران او به صورت جضوری تحقیق کنید.

شما باید به دنبال جراح پروتز سینه ای باشید که دارای تجربه و مهارت فراوان در انجام عمل مذکور باشد و دارای مدارک مربوطه به انجام عمل های زیبایی نیز باشد. اگر شما خواستار انجام عمل جراحی کاشت پروتز توسط جراحی متخصص و با تجربه هستید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما  تماس حاصل نمایید.      

ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه

در این بخش به طور کامل ویژگی های یک جراح پروتز سینه خوب را نام می بریم. لازم است با دقت بالایی به این ویژگی ها توجه کنید تا با دقت بالایی بهترین جراح پروتز سینه را پیدا کنید.

  • دارای مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط باشد.
  • سابقه انجام جراحی ها موفق را داشته باشد.
  • میزان رضایت بیماران او در حد بالا و قابل قبولی باشد.
  • نمونه کارهای قبل وبعد داشته باشد و به شما ارائه دهد.
  • برخورد خوبی با بیمار داشته باشد.
  • حفظ سلامتی و منافع بیمار را در اولویت قرارد دهد.
  • هزینه معقول از بیمار دریافت نماید.
  • برای بیمار وقت بگذارد و در جلسه مشاوره تمام نکات مربوط به جراحی و مراقبت های قبل و بعد از عمل را برای او توضیح دهد.
  • بعد از جراحی بیمار را راهنمایی کند و به سوالات او پاسخ دهد.  

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی جراح پروتز سینه و معیار هایی که لازم است برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه بدانیم اطلاعات جامع و کاملی را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. افرادی که قصد انجام جراحی بزرگ کردن سینه ر ا دارند باید به این نکته توجه داشت باشند که برای انتخاب یک دکتر مناسب و بهترین جنس پروتز سینه که متناسب با سلیقه آن ها باشد نیاز به تحقیق و مشاهده نمونه کار ها و رضایت بیماران وجود دارد.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز پستان است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جو از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند.

سوالات متداول از بهترین جراح پروتز سینه

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در حوزه جراحی های صورت و بدن فعالیت دارند. ایشان فارغ التحصیل بورد تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران بوده و در حیطه جراحی شکم و پیکرتراشی، جراحی سینه و عمل های زیبایی صورت سابقه و تجربه بالایی دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست محتوا
دنبال کنید
نمونه‌کار‌های بیشتر...

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram
Facebook
Email